Prijzen van die Zuid-Amerikaantjes klopt eigenlijk nooit iets vanquote:
Stukje Bullaude.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Prijzen van die Zuid-Amerikaantjes klopt eigenlijk nooit iets van
Die krijgt duidelijk geen toppers meer.quote:
wiequote:Op maandag 29 januari 2024 20:17 schreef Bezsen het volgende:
Sinds hij weg is loopt het moeizaam. Tactisch drama zonder hem. Eerlijk is eerlijk. Achter de schermen belangrijke pylon geweest.
Hmm ja nou nee.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:21 schreef Bezsen het volgende:
Eerlijk is eerlijk.
Eigenlijk was late 00s/begin 10s toch wel veel leuker feyenoord
Dat was zo kut dat er duizenden mensen naar een trainingskamp of wedstrijden van jong Feyenoord gingen (lol)quote:Op maandag 29 januari 2024 20:21 schreef Bezsen het volgende:
Eerlijk is eerlijk.
Raar fenomeen vind ik dat, als mensen nostalgisch terugkijken op een ontzettende kutperiode.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:21 schreef Bezsen het volgende:
Eerlijk is eerlijk.
eensquote:Op maandag 29 januari 2024 20:21 schreef Bezsen het volgende:
Eerlijk is eerlijk.
throwback toen erwin mulder op twitter transseksuele hoeren opzocht voor trainingskamp in dubaiquote:Op maandag 29 januari 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was zo kut dat er duizenden mensen naar een trainingskamp of wedstrijden van jong Feyenoord gingen (lol)
de goede oude tijdquote:Op maandag 29 januari 2024 20:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
al kan dat komen doordat ik blijkbaar sommige vormen van zelfkastijding wel leuk vind
vakkie z4goden
Eens, al vond ik persoonlijk dat Guidetti-jaar misschien ook wel mooier dan vorig seizoen. Maar dat was meer omdat Feyenoord een jaar daarvoor echt nagenoeg kapot was.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raar fenomeen vind ik dat, als mensen nostalgisch terugkijken op een ontzettende kutperiode.
mee eensquote:Op maandag 29 januari 2024 20:17 schreef Bezsen het volgende:
Sinds hij weg is loopt het moeizaam. Tactisch drama zonder hem. Eerlijk is eerlijk.
Dat was ook een mooi jaar waarin je weer een beetje hoop kreeg dat het beter zou kunnen. Duurde alleen nog even voordat het ook daadwerkelijk gebeurde.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, al vond ik persoonlijk dat Guidetti-jaar misschien ook wel mooier dan vorig seizoen. Maar dat was meer omdat Feyenoord een jaar daarvoor echt nagenoeg kapot was.
Wel deels eens dat je na jaren ellende weer een soort licht aan het einde van de tunnel zag (wat uiteindelijk niet zo bleek)quote:Op maandag 29 januari 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, al vond ik persoonlijk dat Guidetti-jaar misschien ook wel mooier dan vorig seizoen. Maar dat was meer omdat Feyenoord een jaar daarvoor echt nagenoeg kapot was.
Dat was wel een heel leuk seizoen ja, ook omdat we alle topduels in de Kuip wonnen. Maar je had destijds ook nog dat je met 0-3 en 6-0 verloor van ADO en Groningen enzo.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook helemaal nog geen kutseizoenquote:Op maandag 29 januari 2024 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was wel een heel leuk seizoen ja, ook omdat we alle topduels in de Kuip wonnen. Maar je had destijds ook nog dat je met 0-3 en 6-0 verloor van ADO en Groningen enzo.
Voor mij enigszins hetzelfde gevoel met 21/22 omdat het contrast zo groot was met het seizoen ervoor. Van aidsvoetbal in lege stadions naar een heerlijke Europese campagne met goed voetbal. Alleen die korte periode zonder supporters was wel een flinke smet.
Wel grappig dat je dit jaar 0-4 wint bij Ajax, op vijf punten los tweede staat en Europees overwintert en het eigenlijk een kutseizoen is. Daar hadden we de afgelopen twintig jaar voor getekend (lol)
Mwoah. Frustrerend is het wel, omdat er echt een stuk meer punten in hadden gezeten. Zoveel wedstrijden waarin je veel beter bent niet over de streep getrokken. Vind het in de competitie toch wel enigszins teleurstellend.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook helemaal nog geen kutseizoen
Broekie!quote:Op maandag 29 januari 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik als groot Kees van Wonderen liefhebber (de voetballer, niet de trainer) denk toch wel dat dat de beste CV is die ik in Feyenoordshirt heb zien spelen. Oké misschien Koeman maar toen was ik 8 ofzo.
Toffe loting gehad met een paar mooie tripjes, nog in de beker en Europees. Aanzienlijke kans op wederom gegarandeerd CL voetbal via de competitie. 0-4 winnen in de arena. Kan een heel stuk slechter.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Frustrerend is het wel, omdat er echt een stuk meer punten in hadden gezeten. Zoveel wedstrijden waarin je veel beter bent niet over de streep getrokken. Vind het in de competitie toch wel enigszins teleurstellend.
Een leuke Europese campagne kan het seizoen nog wel wat glans geven, maar ik vrees het ergste tegen Roma.
Luka gaat volgend jaar schroeien. Net als Timber die ook een jaartje nodig had.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:08 schreef De_Pel het volgende:
Het kan toch ook niet anders dan dat Luka ongevraagd Isa d’r sterretje heeft beroerd. Al dan niet inwendig met z’n tong.
Zat toch gewoon op een dood spoor bij Feyenoord? Kreeg volgens mij alleen maar speeltijd omdat Minteh en Jahanbakhsh weg zijn/waren.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zul je zien dat Dilrosun wel weg gaat maar die transfer van Rodriguez mislukt
Slot is eigenwijs dat hij hem niet op tien probeert.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:08 schreef De_Pel het volgende:
Het kan toch ook niet anders dan dat Luka ongevraagd Isa d’r sterretje heeft beroerd. Al dan niet inwendig met z’n tong.
Arne heeft een opvallend talent om spitsen en in mindere mate de 10) te laten slagen maar elke buitenspelert keihard te laten falen. Ik denk dat die oeroegoeier in 2025-2026 voor het eerst in de basis staat.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk jij dat het nog iets gaat worden met Ivanusec? En zie jij het zitten om een dure Uruguayaan te halen voor rechtsbuiten aangezien we eigenlijk wel heel veel opties hebben voor de buitenposities?
Oneens, Sini was een groot succes, Nelson, Paixao en Mintthee hebben toch wel grote stappen gemaakt en zelfs Idrissi werd een nuttig werkpaard onder hem.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 05:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Arne heeft een opvallend talent om spitsen en in mindere mate de 10) te laten slagen maar elke buitenspelert keihard te laten falen. Ik denk dat die oeroegoeier in 2025-2026 voor het eerst in de basis staat.
Je vergeet zijn afstandsschoten. Vorig seizoen lag er soms ineens eentje in van buiten het strafschopgebied, wat heel veel wedstrijden heeft opgeleverd.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
Kokcu wordt op allerlei aspecten van het spel gemist
zijn passes
zijn inzicht
vrije trappen
pingels
inzet
doelpunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |