Prachtige voetballer vind ik het. Zou het prima vinden als hij kwam.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind die Driouech wel een heel interessante speler, kan binnendoor en buitenom passeren, is razend snel.
Maar het is wel een linksbuiten, geen idee of hij ook op rechts kan spelen.
Hij zal wel naar PSV gaan.
Dat is wel een unaniem succes bij Utrecht inderdaadquote:
Ik ook. Het is altijd wel afwachten of hij de stap hogerop kan maken, maar dat geldt voor zo’n Roderiquez net zo goed.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Prachtige voetballer vind ik het. Zou het prima vinden als hij kwam.
Beetje gek verhaal over die belangrijke wedstrijd, Uruguay speelt nergens meer om behalve de eerquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:41 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/tij(...)dilrosun-aan-de-haal
[..]
en
[..]
Geen Uruguayaantje maar Marokkaantje?
Hadden mensen ook over Wieffer gezegd, puur omdat hij van Excelsior kwam.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Driouech is een leuke voetballer voor alles buiten de top 5.
Voor elke Wieffer zijn er 5 Van den Beltsquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hadden mensen ook over Wieffer gezegd, puur omdat hij van Excelsior kwam.
Ik vrees dat deze fout nog een keer gemaakt gaat worden met Driouech.
Nou ja, het zou heel erg vervelend zijn als Driouech opeens de sterren van de hemel gaat spelen bij PSV.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor elke Wieffer zijn er 5 Van den Belts
Het leven zit vol met teleurstellingenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Nou ja, het zou heel erg vervelend zijn als Driouech opeens de sterren van de hemel gaat spelen bij PSV.
Terwijl hij in principe gewoon de Van Brienenoord had kunnen oversteken en de eerstvolgende afslag voor zijn volgende stap had kunnen pakken. In plaats van in 1x doorrijden richting Eindhoven.
Hij wil terugkomen en profiteren van de vormdip van Santi, snap het welquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach Ayase met de eigen goal.
Wel stukje comedy capers met hun keeper.
Ayase met een uitstekende goal nu.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij wil terugkomen en profiteren van de vormdip van Santi, snap het wel
In de Asia Cup, dat kan iedereen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach Ayase met de eigen goal.
Wel stukje comedy capers met hun keeper.
Bij hockeyhoofd wil ik ook wel zo ver gaan dat dat echt een foutje is geweest van de scouting, die heeft hier gewoon niks te zoeken en is denk ik enkel gehaald wegens de lage transfersom+ connectie met Slot.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor elke Wieffer zijn er 5 Van den Belts
Dwergje. Liever Driouech dan. Heeft met zijn snelheid ook een extra wapen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is wel een unaniem succes bij Utrecht inderdaad
Wieffer had sowieso al het goede lichaam voor een verdedigende middenvelder en ook de spelintelligentie wel. Dan is het altijd hopen dat hij in het overige nog grote stappen maakt en zich nog een beetje ontwikkelt wat betreft zijn sterke punten, maar de basis was er al.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij hockeyhoofd wil ik ook wel zo ver gaan dat dat echt een foutje is geweest van de scouting, die heeft hier gewoon niks te zoeken en is denk ik enkel gehaald wegens de lage transfersom+ connectie met Slot.
Wieffer had juist weer een paar topkwaliteiten die soms onopgemerkt blijven. Voor een verdedigende middenvelder is die stap ook heel anders dan voor een buitenspeler.
Die had de laatste potjes wel wat toegevoegd ook ja. Hopelijk vliegt hij er snel uit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De commentatoren zijn zeer onder de indruk van Alireza.
Zoals het nu lijkt moeten Ueda en Alireza tegen elkaar aankomende zaterdag.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die had de laatste potjes wel wat toegevoegd ook ja. Hopelijk vliegt hij er snel uit.
Hopelijk Ueda.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt moeten Ueda en Alireza tegen elkaar aankomende zaterdag.
Krijgen we tenminste 1 iemand terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |