Dat is ook logisch in het segment waar we in moeten zoeken. Desalniettemin, vind ik het opvallend. Een goede back wil ook niet erg lukken, al hebben we daar gelukkig geweldige eigen jeugd staan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is al jaren zo bij Feyenoord he veel mis af en toe hits.
het enige wat ik er mee wil zeggen, is dat ze vanuit dat startpunt nooit allemaal een voltreffer zullen zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En laten nou juist de toptransfers de laatste jaren vooral de goedkopere zijn. Ik noem een Aursnes, Trauner, Wieffer, Sini. Die hebben samen minder gekost dan Dildofun. Zegt dus wel iets, maar zeker niet alles.
Hebben hem volgend seizoen pas nodig.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die miskoop is gelijk weer geblesseerd.
2 jaar. Hij zit er pas 1,5 seizoen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar een jaar contract na dit seizoen
Doe eens niet zo oliedom.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is er zo weinig kritiek op Giminez?
7 wedstrijden 1 goal.
Snel verkopen
@Wottequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:34 schreef jorienvdherik het volgende:
7 wedstrijden 1 goal.
Snel verkopen
Beetje moe denk ik, die hadden ze gewoon op vakantie moeten sturen na dat zomertoernooi, was het Goldcup?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:34 schreef jorienvdherik het volgende:
7 wedstrijden 1 goal.
Snel verkopen
Jaartje langer blijven als straf imoquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:34 schreef jorienvdherik het volgende:
7 wedstrijden 1 goal.
Snel verkopen
HOE SLECHT ZIJN WIJ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:34 schreef jorienvdherik het volgende:
7 wedstrijden 1 goal.
Snel verkopen
Dennis doet een goed woordje voor Dilro.quote:
enquote:Terwijl hij met de Uruguyanen wheelt en dealt over de vraagprijs en het aantal procenten transferrechten die ertegenover staan, speelt Luciano Rodriguez momenteel met Uruguay het Olympisch kwalificatietoernooi in Venezuela, waar vrijdag de clash wacht met Argentinië. Letterlijk schaakt Te Kloese op verschillende borden. Mocht het definitieve akkoord met Liverpool FC er komen, moet hij de aanvaller die zich voorbereidt op een belangrijke wedstrijd, nog ergens in een ziekenhuis zien te krijgen voor de verplichte medische keuring.
Geen Uruguayaantje maar Marokkaantje?quote:Driouech overlegt statistieken die hem uitermate geschikt lijken te maken voor het spel dat Feyenoord speelt onder Arne Slot. Hoewel de aanvaller begin deze week ‘nog geen optie’ was voor Feyenoord, kan het zo maar zo zijn dat na de interesse van PSV, de belangstelling voor Dilrosun en de lastige onderhandelingen rond Rodriguez, die status aan het veranderen is.
Ik vind dat best een interessante speler, die Driouch. Ook sneller inzetbaar dan Rodriguez vermoed ik, maar geen idee of hij het niveau al aan kan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:41 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/tij(...)dilrosun-aan-de-haal
[..]
en
[..]
Geen Uruguayaantje maar Marokkaantje?
Voor mijn gevoel is het in beide gevallen een vooruitgang ten opzichte van DIlrosun. Maar eigenlijk heb ik geen idee.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat best een interessante speler, die Driouch. Ook sneller inzetbaar dan Rodriguez vermoed ik, maar geen idee of hij het niveau al aan kan.
Maar daar heb ik bij Rodriguez ook geen idee van
Ik zei al eens eerder dat alles wel erg goed voor 'm viel. Toen verketterden jullie me nog net niet.quote:
topaankoop geweestquote:Volgens ingewijden is het voorstel van América het beste. Nu is het aan Dilrosun om overeenstemming te bereiken. Mocht de 25-jarige vleugelaanvaller ingaan op de aanbieding, vertrekt hij naar de grootste club van Mexico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |