Basiri sprak haar er ook op aan toen de Weekly basics kwamen en ze helemaal enthousiast werd over de witvis.quote:
ik word er helemaal flauw van zulke figurenquote:Op zondag 28 januari 2024 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Basiri sprak haar er ook op aan toen de Weekly basics kwamen en ze helemaal enthousiast werd over de witvis.
quote:Op zondag 28 januari 2024 17:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Geloof dat Randy net zei
Soms kan je het beter alleen doen 😂
Wordt hij Ariana moe ?
Hij zei een paar dagen geleden al "nog een paar dagen en dan ben ik van haar af"quote:Op zondag 28 januari 2024 17:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Geloof dat Randy net zei
Soms kan je het beter alleen doen 😂
Wordt hij Ariana moe ?
En een bruinvis is geen vis, dat is een zoogdier, maar dit terzijde en volkomen off-topicquote:Op zondag 28 januari 2024 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Basiri sprak haar er ook op aan toen de Weekly basics kwamen en ze helemaal enthousiast werd over de witvis.
maar is het een dier?quote:Op zondag 28 januari 2024 17:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En een bruinvis is geen vis, dat is een zoogdier, maar dit terzijde en volkomen off-topic![]()
Ja, maar dat is vis ookquote:
dat is echt een conspiracy hahahaquote:Op zondag 28 januari 2024 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Ik krijg het idee dat Tyron door de casting op straat of sociale media werd opgepikt; een snelcursus BB heeft gekregen en verder geen idee heeft aan welk spel hij juist meedoet.
Die is daar door zijn modellenbureau toe overgehaald. Leuk op TV spelletjes doen. Geen idee waar hij aan begonnen is.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Ik krijg het idee dat Tyron door de casting op straat of sociale media werd opgepikt; een snelcursus BB heeft gekregen en verder geen idee heeft aan welk spel hij juist meedoet.
Er staat een tomaat in je picquote:
Benieuwd of ze ook iets met de courgette uit de oven gaan doen van de week..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |