moeten ash en glen ook nog?quote:Op zondag 28 januari 2024 17:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is voor ons wel leuk, maar ik vind dat meekijken toch spelbederf ...![]()
waarom, als koningskoppel heb je nu eenmaal privilegesquote:Op zondag 28 januari 2024 17:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alles beter dan een SLquote:Op zondag 28 januari 2024 17:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ja maar de kans is er dus dat ze iets anders moeten doen, zou niet echt een vergelijk zijn natuurlijk, maar we gaan het zienquote:Op zondag 28 januari 2024 17:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, daar speelt de rest tegen om het verblijf in het kasteel.
Eens, zeker ook omdat hun twee daar zitten, zonder dat ze er iets voor moesten doen.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zuchtquote:Op zondag 28 januari 2024 17:12 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Eens, zeker ook omdat hun twee daar zitten, zonder dat ze er iets voor moesten doen.
Dat zou balen zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 17:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zou me niet verbazen als het om schurft zou gaan, die uitslag die ze ineens krijgen. Ook niet de 1e keer in BB. Weet het nog goed.
https://tvvisie.be/nieuws(...)t-met-schurft_11127/
ja candy crushquote:Op zondag 28 januari 2024 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn is een gamer. Wellicht heeft hij daar licht profijt van.
Maar dit zijn grote plekken en geen kleine bultjes.....weet eigenlijk niet hoe schurft eruit ziet. Ze hadden het al over steenpuisten. Volgens Alice doet het heel erg zeer.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zou me niet verbazen als het om schurft zou gaan, die uitslag die ze ineens krijgen. Ook niet de 1e keer in BB. Weet het nog goed.
Big Brother bepaalt, het is zijn huis.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:12 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Eens, zeker ook omdat hun twee daar zitten, zonder dat ze er iets voor moesten doen.
heb ik 1 x gezegd , ik waag me niet meer aan zulke uitsprakenquote:Op zondag 28 januari 2024 17:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
en ariana in de kerkerquote:Op zondag 28 januari 2024 17:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik gun ze eigenlijk allemaal wel een dagje in het Kasteel ...
nou ronahi wilde niet meer terug naar die kamerquote:Op zondag 28 januari 2024 17:19 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop dat Tom en Ronahi winnen. Gun ik ze wel.
Geeft toch niet....hoor je ook totaal niet over iemand anders, dus ben blij dat je toch van een persoon de moeite neemt om iets neer te kwakken.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:18 schreef marky het volgende:
Die Ashley voelt zich daadwerkelijk de queen.
ja ik heb een hekel aan die vrouw
Danny kijkt ook blij zeggen ze.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Alice had iets anders verwacht. Kijkt wel blij. En snel terug zeggen de anderen
Nee maar ze krijgen nu wel meer dan in de mirrorroom en volgens mij went die ook wel aan queen zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou ronahi wilde niet meer terug naar die kamer
ze is nu al wel iets geland, en het is niet heel langquote:Op zondag 28 januari 2024 17:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee maar ze krijgen nu wel meer dan in de mirrorroom en volgens mij went die ook wel aan queen zijn.
Danny en Alice lijken het wel gehaald te hebben.
Het zit idd wel diep bij jouquote:Op zondag 28 januari 2024 17:18 schreef marky het volgende:
Die Ashley voelt zich daadwerkelijk de queen.
ja ik heb een hekel aan die vrouw
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2024 17:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik gun ze eigenlijk allemaal wel een dagje in het Kasteel ...
Munt zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er ook een Nederlandse vertaling voor TOKEN
Hoezo onredelijk? Het is toch persoonlijke voorkeur en dat is voor iedereen anders.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zit idd wel diep bij jou![]()
het begint een beetje onredelijk te worden
Niet persoonlijk worden. Iedere zijn eigen mening tochquote:Op zondag 28 januari 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij wil; maar had anders gewoon goed gelezen in de Cosquote:Op zondag 28 januari 2024 17:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo onredelijk? Het is toch persoonlijke voorkeur en dat is voor iedereen anders.
Vind ik zelf nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker verder over de streams. Iedereen mag immers zelf weten hoe hij of zij over de bewoners denktquote:Op zondag 28 januari 2024 17:31 schreef marky het volgende:
[..]
Vind ik zelf nog wel meevallen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |