Het is nog steeds een rampgebied... maar goed... het is beter en het geeft een goed gevoelquote:Op zondag 28 januari 2024 17:01 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dan zit je daar een stuk fijner.![]()
Ik heb een boekenkastje van boven naar beneden gehaald. De boeken en mappen voor m'n werk staan in het kastje, zodat ik nu eindelijk een leeg bureau heb. Dat zorgt direct ook voor een opgeruimder hoofd.
En ik kan er nu tekenen en schilderen.![]()
Oh ik had dit helemaal niet (bewust) gezien! Sorryquote:Op zondag 28 januari 2024 19:18 schreef Sumppi het volgende:
Ik vind het in elk geval leuk, maar kan alleen natekenen. Mijn voornemen is in ieder geval om elke week een tekening te maken in m'n BJ. Tot nu toe is dat in ieder geval gelukt.
Vandaag heb ik Mr Bates vs The Post Office gekeken. Aanrader!
En we spelen thuis het spel 'Valse Motten'. Dat is hilarisch, omdat je vals moet/ mag spelen.
Ik heb alleen de eerste uitzending toen gekeken en daarna eigenlijk nooit meerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef Sumppi het volgende:
Wat een rust hier vandaag.
Ik ben begonnen met het kijken van WIDM. Direct helemaal leuk! Ik heb een aantal jaar gemist na een -voor mij- minder seizoen.
Dat klinkt als een fijn weekend.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk naar therapie
'k Ben blij als het weekend is. Dan komt een goede vriend langs, spelletjes spelen en lekker niks moeten
Oh dat van die speelafspraken kan ik me goed voorstellen...quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:58 schreef Sumppi het volgende:
Sommige speelafspraken...![]()
[..]
Dat klinkt als een fijn weekend.![]()
Zaterdag moet ik om kwart voor 8 in een sporthal zijn op ruim een uur rijden.Nouja, dan heb ik daarna nog wel wat aan de dag.
Winterslaapjes zijn de bestequote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier een beetje in winterslaap, maar ik had wel wat afgemaakt.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier een beetje in winterslaap, maar ik had wel wat afgemaakt.
[ afbeelding ]
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi!
Hier een rustig dagje. Gisteren een lange dag gehad op de Dutch CRAFT Beer Conference. Eerste keer dat wij er waren. Erg gezellig en op sommige momenten ook leerzaam.
Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Gaat het een beetje beter met je?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtja het gaat weer beter.
Wel een drukke week gehad maar vooral leuke dingen.
Het is echt ideaal! Ruim je zo opquote:
Zes puzzels in een weekquote:Op zondag 4 februari 2024 10:09 schreef Serinde het volgende:
Ik heb zo’n puzzelplaat nog nooit gezien maar het ziet er wel tof uit. Leuk cadeau CotS!
Qua creativiteit/hobby’s heb ik me de afgelopen week vooral uitgeleefd op legpuzzels. Ik heb alle zes puzzels die ik van een vriendin had geleend, inmiddels gemaaktNu bedenken wat het thema voor komende week wordt
![]()
Fijne zondag allemaal!
Toch ideaal dat bezorgen van boodschappenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:28 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hier zijn het rustige dagen.
Nu aan het wachten op AH.
En ik moet ook echt weer verder met puzzelen
Zeker ideaal, alleen was hij vandaag te laatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch ideaal dat bezorgen van boodschappen
En puzzelen is geen moeten hemaar ik begrijp je. Echt heerlijk
Oh dat is minder! En handig dat vooruit koken. Zelf doe ik het niet omdat ik het dan niet opeetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker ideaal, alleen was hij vandaag te laat![]()
Net niet handig omdat ik een grote kooksessie op de planning had staan.
Maar goed ik heb voor 6 dagen gekookt en het meeste staar nu in de vriezer
En puzzelen is zeker geen moet, maar wel leuk.
Maar vanavond nog even niet. Eerst lezen in een warm bad en daarna lekker domme tv kijken.
Ze heeft het gezegd zoquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Morgen dames
Als het een vriendin van je is Child neem ik aan dat ze weet wat er allemaal bij jou speelt
Ze zou je moeten steunen hierin.
Beter. Doen wat voor jou goed isquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft het gezegd zoalleen ik trek het me niet aan (of probeer het iig).
Als dat goed voor jou is het helemaalquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja we hebben al veel contact en die paar uurtjes wil ik in mijn eigen wereldje zitten
Jep!quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat goed voor jou is het helemaal
Prima toch. Zorgen dat je een beetje in balans kan blijven.
Ja ik las dat je je zelf er helemaal in vergeet en heerlijk aan het puzzelen bent, fijn hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep!
En ik heb twee nieuwe puzzels op de kop getikt (niet jouw smaak, twee va JvH). Ik vond dat ik het even verdient heb (allemaal gezeur, veel overwonnen en bladibladibla)
Hahaha de "grrrr" ben ik nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las dat je je zelf er helemaal in vergeet en heerlijk aan het puzzelen bent, fijn hoor
Geen prikkels, geen gezeur allen puzzelstukjes die soms niet passen en je denkt ggrrrrr
Je verdiend het zeker. verwen je zelf maar goed.
Ik ga even naar de markt kijken of er nog wat te doen is. ff frisse neus halen
Ik ben het werken in exel ook helemaal kwijtquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:50 schreef Patapon het volgende:
Druk want een stagiair inwerken. Verbazingwekkend dat jongere zo weinig weten van Outlook, Word en Excel
Afgelopen weekend wel weer bezig geweest met mijn nieuwe kralen hobby.
Dit keer 3D sterretjes gemaakt.
[ afbeelding ]
Lol, ik werk al zolang met kantoor programma's en inderdaad is er verschil in versies....maar als je er ooit mee hebt gewerkt komt het al doende wel weer boven.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben het werken in exel ook helemaal kwijt
Ik kon eerder automatisch rekenen maar denk je dat ik nog weet hoe dat moet.dus niet alleen de jongeren weten er weinig van
Word en dergelijk is bij ook weer veranders, heb een andere outlook en daar werkt alles weer anders evenals in paint en dergelijke
Ik heb er heel heel lang niet meer mee gewerkt en wilde het invoeren voor de boekhouding van mijn vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:37 schreef Patapon het volgende:
[..]
Lol, ik werk al zolang met kantoor programma's en inderdaad is er verschil in versies....maar als je er ooit mee hebt gewerkt komt het al doende wel weer boven.
Ze is erg leergierig dus komt wel goed.
quote:
Het is op BB Na overal wel rustig momenteelquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:42 schreef Donna het volgende:
Rustig hier, maar zelf ook debet aan. Er is een hoop gaande hiero.
En i love Excel.
Niet naar, wel dubbel en moeilijk, emotioneel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is op BB Na overal wel rustig momenteel
Hopelijk geen nare dingen Donna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Niet naar, wel dubbel en moeilijk, emotioneel.O wat vervelend Donna, denk goed na. Ga desnoods ook met iemand praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Niet naar, wel dubbel en moeilijk, emotioneel.Oh wat ingewikkeld... vergeet niet dat je alleen verantwoordelijk bent voor jezelf en kinderen. En wat Dot zegt, ga eventueel zelf ook praten. Je bent een dappere vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb wel mensen om mee te praten, ook een vriendin die professionele hulp biedt. Ik kan dit niet in 1x beslissen natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat ingewikkeld... vergeet niet dat je alleen verantwoordelijk bent voor jezelf en kinderen. En wat Dot zegt, ga eventueel zelf ook praten. Je bent een dappere vrouw
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik heb wel mensen om mee te praten, ook een vriendin die professionele hulp biedt. Ik kan dit niet in 1x beslissen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is altijd een goed idee, misschien doe ik dat ook wel!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
En vanavond mag ik sushi bestellen, even mezelf verwennen
Ja, dat doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:49 schreef Donna het volgende:
Goedzo CotS, denk aan jezelf en vraag hulp als je het even niet meer weet.
Misschien krijgen we beiden sterke-vrouwen-kortingquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:49 schreef Donna het volgende:
[..]
En dit is altijd een goed idee, misschien doe ik dat ook wel!
Haha vast niet!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien krijgen we beiden sterke-vrouwen-korting
Graag gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:05 schreef Donna het volgende:
Zo, ik heb besteld. Bedankt voor het goede idee CotS!
6 uur per week traumatherapie is ook zwaar! Zeker in de donkere maanden en rondom de Feestdagen. Goed dat je aan de bel heb getrokken.quote:
Ja het ging gewoon niet meer. Vrienden maakte zich zorgen. Ik functioneerde niet meer. Voel gewoon fysiek het verschil nuquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:33 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
6 uur per week traumatherapie is ook zwaar! Zeker in de donkere maanden en rondom de Feestdagen. Goed dat je aan de bel heb getrokken.
Ik ben ook weer eens aangehaakt. Ik lig al aantal dagen ziek op bed/bank en heb nergens fut en energie voor, behalve dom tv kijken.
En natuurlijk op Insta rondloeren wat anderen maken en daar weer ideeën opdoen voor als ik weer opgeknapt ben. Het is maar een verkoudheid, maar toch.
Wat fijn! Hopelijk lukken al je plannenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:49 schreef Irri-tante het volgende:
Mogge mensen; ik weet weer redelijk opgeknapt, dus ga zo even de deur uit!
Hopelijk heb ik vanmiddag even tijd om te hobbyen.
Fijn weekend allemaal!
Jaaaa mijn sushi was ook heerlijk! Nu opruimen en lekker in m'n huisje bezig. Heb wat nieuwe kratjes gekocht om de boel wat te ordenen.quote:
Fijn meid!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaa mijn sushi was ook heerlijk! Nu opruimen en lekker in m'n huisje bezig. Heb wat nieuwe kratjes gekocht om de boel wat te ordenen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:57 schreef Donna het volgende:
Maar eerst thee en een plak Indische cake. Mjam!
Nee haha. Indische cake is van die kruidcake met weinig vet (claimen ze).quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:16 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Is Indische cake hetzelfde als spekkoek?
De zee is altijd mooi, heel facinerend vind ik het om naar te kijkenquote:Op maandag 12 februari 2024 06:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ferkantie![]()
Ik ga naar de zee joepiejeej
Rustgevend ❤quote:Op maandag 12 februari 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zee is altijd mooi, heel facinerend vind ik het om naar te kijken
Zeker ook rustgevendquote:Op maandag 12 februari 2024 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Rustgevend ❤
En carnaval vieren.
Je bent te streng voor jezelf. Je hebt echt vele creatieve talenten.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... ik klim tegen de muren op. Ik kan gewoon helemaal niks echt goed. Het zou me leuk lijken om iig één talent te hebben. Maar goed. Alles kan ik net niet
Oh ik ben zo boos
Je bent te lief en ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt. Ik ga maar lekker simpel haken en schilderen/tekenen doe ik morgen wel weer. Nu wil ik het liefst met alles gooienquote:Op maandag 12 februari 2024 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent te streng voor jezelf. Je hebt echt vele creatieve talenten.
Dat klinkt allemaal erg goed!quote:Op maandag 12 februari 2024 21:05 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag was de enige relatief rustige dag die we hadden. Guess what we nu aan het doen zijnWe besloten een uur geleden om nog een homebrew te maken (met hop uit eigen tuin). Dus we zijn nog wel tot diep in de nacht bezig
![]()
Morgen weer vroeg op om ons nieuwste professionele bier te bottelenBlijft altijd spannend of de smaak zo gaat zijn als we in gedachten hadden.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal erg goed!
Begrijp dat het spannend is! Komt vast wel goed gok ik? Het is niet je eerste rodeo
Wachten is altijd stom, hopelijk komen ze snel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier is het even wachten op de post. Vanaf nu en half elf kan het komen. En als dat gedaan is naar mijn hobbykamer.
Beetje zelfvertrouwen mag welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
[..]
Wachten is altijd stom, hopelijk komen ze snel.
Nou alleen maar positiviteit !quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Hij is weer erg lekker
En we zijn thuis, dus redelijk op tijd. Nu nog even relaxen.
Ja had haar al gementiond in dat topicquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:25 schreef Sumppi het volgende:
Ja, wat leuk! Ik moest aan CotS denken toen ik het las.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:25 schreef Sumppi het volgende:
Jeeeej! Lief dat jullie aan me denken!quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:25 schreef Sumppi het volgende:
Oh! Je verjaardag gemist. Sorry. Nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een gelukkig levensjaar hebtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:28 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan zometeen naar de Efteling om mijn verjaardag te vieren
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Je verjaardag gemist. Sorry. Nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een gelukkig levensjaar hebt
Gefeliciteerd en een hele fijne dagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:28 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan zometeen naar de Efteling om mijn verjaardag te vieren
Dankjewel allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Sarabi, van harte gefeliciteerd!! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Ooh wat goed allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel allemaal
En ja het was een fijne dag in de Efteling
Voor het eerst daar ook pannenkoeken gegeten.
En ik heb een sprookjesbospuzzel gekregen
Leuk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel allemaal
En ja het was een fijne dag in de Efteling
Voor het eerst daar ook pannenkoeken gegeten.
En ik heb een sprookjesbospuzzel gekregen
Ja echt superleuk. Net zoals bij alle Van Haasteren puzzels zitten er zoveel kleine details en grapjes in.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Leuk!Ik wist niet eens dat er een puzzel van bestaat.
Oh ik haal puzzels door elkaar. Dacht dat dit de fata morgana was! Leuk om voor te sparen toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt superleuk. Net zoals bij alle Van Haasteren puzzels zitten er zoveel kleine details en grapjes in.
Er is er ook een van de Fata Morgana, die wil ik ook ooit nog. Dat is onze favoriete attractie.
Voor mij is dat het Sprookjesbos. <3quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt superleuk. Net zoals bij alle Van Haasteren puzzels zitten er zoveel kleine details en grapjes in.
Er is er ook een van de Fata Morgana, die wil ik ook ooit nog. Dat is onze favoriete attractie.
Wij gaan ook altijd wel door het sprookjesbosquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Voor mij is dat het Sprookjesbos. <3
Zijn jullie weleens naar Europa-Park geweest?
Ja, vind ik wel. Het is wel alweer heel erg lang geleden dat we er waren, maar het leek wel wat op de Efteling. In het gedeelte 'Nederland' heb je in plaats van de Fata Morgana iets vergelijkbaars; Piraten in Batavia. En Sinbad de Zeeman zijn daar Delfts blauwe theekopjes. In Griekenland heb je volgens mij de attracties met water en in Italië aten we Pizza.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij gaan ook altijd wel door het sprookjesbos
Nee, ook een aanrader?
Jaaa paar jaar geleden. Was leuk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Voor mij is dat het Sprookjesbos. <3
Zijn jullie weleens naar Europa-Park geweest?
Wat mooiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:00 schreef Patapon het volgende:
Kerstballetje gemaakt.
![]()
[ afbeelding ]
Het is ook wel erg ver vanaf jou.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jammer dat de efteling zo ver weg is en pretparken duur. Had de efteling graag een keer bezocht (het sprookjesgedeelte)
Klinkt goedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:30 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Het is wel alweer heel erg lang geleden dat we er waren, maar het leek wel wat op de Efteling. In het gedeelte 'Nederland' heb je in plaats van de Fata Morgana iets vergelijkbaars; Piraten in Batavia. En Sinbad de Zeeman zijn daar Delfts blauwe theekopjes. In Griekenland heb je volgens mij de attracties met water en in Italië aten we Pizza.
Geen idee hoe het er nu is. Het was denk ik 14 jaar geleden dat ik er op bezoek was.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond lekker met een van mijn beste vriendin aan de tapas
Tapas is lekkerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond lekker met een van mijn beste vriendin aan de tapas
Het was een heerlijke avond. Veel gelachen en gepraat. Lekker gegeten en teveel cocktailsquote:Op zondag 18 februari 2024 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer.
Maar wel een leuke avond gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en met m'n moeder naar het tuincentrum. En morgen een dagje vrij met m'n meiden en denk even lekker ergens een taartje eten ofzo.
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:36 schreef Donna het volgende:
Ik ben deze week dus jarig. En ik ga leuke dingen doen met vriendinnen,Ooh leuk gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en met m'n moeder naar het tuincentrum. En morgen een dagje vrij met m'n meiden en denk even lekker ergens een taartje eten ofzo.leuke dingen doe je toch
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:36 schreef Donna het volgende:
Ik ben deze week dus jarig. En ik ga leuke dingen doen met vriendinnen,Dat klinkt als een leuke weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en met m'n moeder naar het tuincentrum. En morgen een dagje vrij met m'n meiden en denk even lekker ergens een taartje eten ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk allemaal toch! Bierweekjequote:Op maandag 19 februari 2024 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen met een vriendin uiteten om onze verjaardagen te vieren.
Woensdag naar een opening van een bierwinkel.
Donderdag naar een Harry Potter Bierproeverij
Zondag weer bier bezorgen.
En misschien ergens tussendoor nog naar Poor Things in de bios.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:42 schreef Serinde het volgende:
Ik had onbedwingbare zin in scones. Dus toen ik terug kwam van de fysio heb ik boodschappen meegenomen en heb ze gemaakt. Heerlijk begin van de week zo
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2024 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk allemaal toch! Bierweekje
Lekkerquote:Op maandag 19 februari 2024 11:42 schreef Serinde het volgende:
Ik had onbedwingbare zin in scones. Dus toen ik terug kwam van de fysio heb ik boodschappen meegenomen en heb ze gemaakt. Heerlijk begin van de week zo
Gourmettenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier donderdag gourmetten met een vriendinen bujo-avondje (videobellen) met een andere vriendin.
Verder niet-leuk-wel-moeten-afspraken
Dat gaat wel goed komen! Mijn begeleider heeft een beetje geschrapt in mijn agenda en dat geeft lucht.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja inderdaad
[..]
Lekker
[..]
Gourmettenveel plezier deze week!
Jaaaaaa haar familie heeft er schurft aan en ze wil het zelf wel. Dus ik heb haar gevraagd of het haar leuk leek om met mij te gourmetten. Leek me wel zo aardig om te doen en natuurlijk ook gewoon leuk voor mezelfquote:
Super leuk!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaa haar familie heeft er schurft aan en ze wil het zelf wel. Dus ik heb haar gevraagd of het haar leuk leek om met mij te gourmetten. Leek me wel zo aardig om te doen en natuurlijk ook gewoon leuk voor mezelf
Morguh,quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Net bloed geprikt, vanavond videobellen met een vriendinNu wachten op een pakketje, dus even beneden zitten achter de laptop. Al een tijdje niet gedaan, dus wel lekker voor een keertje
De vampieren hebben het maar drukquote:Op woensdag 21 februari 2024 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,
Ik mag over 2,5 uur bloedprikken
Dan heb je nog evenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:00 schreef Serinde het volgende:
Goedemorgen.
Ik moet ook nog bloedprikkken maar heb nog geen afspraak gemaakt. Denk dat ik vrijdagochtend ga, moet in ieder geval voor het weekend![]()
@:Sarabi waar ga je naar de opening? Veel plezier!
Bij House of Beers in Udenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:00 schreef Serinde het volgende:
@:Sarabi waar ga je naar de opening? Veel plezier!
Ja, ik ben heel benieuwd wat de nieuwe eigenaren er van gaan makenquote:
Oooh! Volgens mij zijn jullie het stadium hobby wel (bijna) voorbijquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel benieuwd wat de nieuwe eigenaren er van gaan maken
En of ze open staan voor lokaal bier
Het is een flink uit de hand gelopen hobby:Dquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh! Volgens mij zijn jullie het stadium hobby wel (bijna) voorbij
Hahhaa ach dat is een goed ietsquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is een flink uit de hand gelopen hobby:D
Oooh leuk! En gefeliciteerd vastquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:43 schreef Donna het volgende:
Morgen een mini tattoo zetten, op m'n verjaardag!
Veel plezier!quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen !
Vandaag gourmetten
Net al geschilderd. Nu even haken. Om tien uur even beneden goed schoonmaken en netjes maken voor bezoek
Leuk! Wat voor iets?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:43 schreef Donna het volgende:
Morgen een mini tattoo zetten, op m'n verjaardag!
Dank je wel!quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Leuk! Wat voor iets?
En alvast gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Mijn nagels zijn in ieder geval al klaar voor de Harry Potter bierproeverij van vanavond.
Oh origineel ! Leuk !quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:18 schreef Donna het volgende:
Het wordt een strikje op m'n pink of ringvinger. Even kijken wat het beste uit komt.
Alleen outlines idd. Hoe precies weet ik nog niet. Morgen even met de artist overleggen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh origineel ! Leuk !
Een enkel lijntje of meer uitgewerkt?
(sorry nieuwsgierig)
Wauw!!!!!! Dat is mooier dan ik had verwacht. Het is echt heel stijlvol en leuk!quote:
Dankje!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Donna heeft ook al zulke mooie nagels trouwens!
Ik ben er nog niet helemaal overzicht of wij er tussen passen. Is een erg kleine selectie 'normaal' bier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:21 schreef Serinde het volgende:
@:Sarabi hoe was de opening? Staan ze open voor hert verkopen van jullie biertjes?
Dat is een assortiment voor een beperkte groep klanten, bijzondere specialisatie! Kan me voorstellen dat het er dan misschien niet tussen past. Al is een hoekje met lokale bieren altijd leuk in een zaak, vind ik danquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal overzicht of wij er tussen passen. Is een erg kleine selectie 'normaal' bier.
Verder is het vooral gerijpte bieren van tussen de 30 en 1000 euro.
Wel jammer want toen deze zaak van andere eigenaren was, was het een gewone bierzaak en altijd plek voor lokale bieren. We hebben er ook meer dan eens proeverijen gehad.
Ja we gaan tzt ook nog wel contact met ze opnemenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:04 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat is een assortiment voor een beperkte groep klanten, bijzondere specialisatie! Kan me voorstellen dat het er dan misschien niet tussen past. Al is een hoekje met lokale bieren altijd leuk in een zaak, vind ik dan
En het zonnetje schijnt ook nog eensquote:Op zondag 25 februari 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wasjes draait. Ik in mijn hobbykamer. Huispak. Prima zondag
Jaquote:Op zondag 25 februari 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het zonnetje schijnt ook nog eens
O komen die ook al op huisbezoek?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaal negeer ik hem lekker (periode van de maand, wil lekker lui zijn en geen zon
beetje haken... ) .
Morgen ben ik ook nog vrij. Dinsdag komt er een nieuwe psychiater op huisbezoek, geen zin in. Woensdag PMT, donderdag begeleider... En dan weer weekend. Het valt wel mee komende week. Lekker veel tijd voor mezelf. En weinig hoog emotionele dingen
Begeleiders komt standaard op huisbezoekquote:Op zondag 25 februari 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O komen die ook al op huisbezoek?
Lekker genieten van de tijd voor jezelf dan maar
Wel fijn dat ze het doen. Hopelijk valt het meequote:Op zondag 25 februari 2024 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begeleiders komt standaard op huisbezoek
De psycholoog niet
De psychiater bij crisis en nu voor kennismaking. Ik vind het eng, dus dan wordt de berg minder hoog
PMT is altijd daar
Komt vast goed. Ik vind het lastig dat het telkens nieuwe psychiaters zijn. De rest is best honkvast, die heb je wel een paar jaar, maar de psychiater ongeveer een jaar. Ik weet niet waarom.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze het doen. Hopelijk valt het mee
Dan vertrouw je net iemand en krijg je weer een anderquote:Op zondag 25 februari 2024 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt vast goed. Ik vind het lastig dat het telkens nieuwe psychiaters zijn. De rest is best honkvast, die heb je wel een paar jaar, maar de psychiater ongeveer een jaar. Ik weet niet waarom.
Ja, ach, het zij zoquote:Op zondag 25 februari 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan vertrouw je net iemand en krijg je weer een ander
Wow! Grote kastquote:Op maandag 26 februari 2024 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Sinds 9 uur bezig met de kast in de bijkeuken uit te mesten.
De afgelopen jaren werd er steeds meer zooi voor tuin, katten, keuken ingegooid.
De eerste 4 dozen zijn naar zolder en er zijn ook al 2 vuilniszakken vol echte zooi die weg mag
Grote kast, maar vooral ook jaren lang volgestoptquote:Op maandag 26 februari 2024 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow! Grote kast
(oh... wat jij doet moet ik deze week op mijn zolder doen)
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms is het beter zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja dat begrijp. Als je het een keer overslaat groeit een kast zo vol. Elke schoolvakantie ga ik met een vuilniszak rondquote:Op maandag 26 februari 2024 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grote kast, maar vooral ook jaren lang volgestopt
Het geeft wel een fijn gevoel, succes op je zolder!
[..]
Soms is het beter zo
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is jou gevoel dus nooit schuldig over voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja... dat klopt wel...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is jou gevoel dus nooit schuldig over voelen
Iedereen heeft toch wel eens een minder creatieve poging? Ik hoop dat je snel weer wat tijd en ruimte hebt ervoor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond eens kijken of ik weer eens aan wat crea toekom, zo'n stressvolle week is één ding, maar m'n energie was ook een beetje op.
Maar daarvoor was ik weer redelijk creatief geweest voor een "secret valentine" (lees: lootjes trekken met een groepje en dan een tekening/digitaal iets/anders soort kunstwerkje ervoor maken), dus op zich valt het mee met hoe weinig ik gedaan heb de afgelopen tijd. Vooral pieken en dalen.
Is zo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel eens een minder creatieve poging? Ik hoop dat je snel weer wat tijd en ruimte hebt ervoor.
Hier net weer een week fatsoenlijk creatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik ergens wel benieuwd hoeveel "erin zit" als ik daadwerkelijk de tijd ervoor kan nemen, hier zat een vrij krappe deadline op omdat ik dit lootje last minute overnam.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is zo.Ik vind het vooral altijd zo jammer dat ik zoveel leuks heb om te doen, maar dat ik dan niet verder kom dan suf hangen omdat m'n hoofd dat even nodig heeft. Als je dan op een van je twee vrije dagen dan ook nog met een stel FOK!-ers gaat meeten, gaat het ook wel weer hard met de tijd.
![]()
Maar, omdat ik uiteindelijk toch wel tevreden was met m'n tekening (even in spoiler ivm herkenbaarheid online):Fokkers in het wild zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik ergens wel benieuwd hoeveel "erin zit" als ik daadwerkelijk de tijd ervoor kan nemen, hier zat een vrij krappe deadline op omdat ik dit lootje last minute overnam.
Die frustratie ken ik. Tijd zat, maar geen energie. Alleen mij is pas verteld dat je naar die signalen moet luisteren![]()
Die tekening is leuk![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fokkers in het wild zien
Die frustratie ken ik. Tijd zat, maar geen energie. Alleen mij is pas verteld dat je naar die signalen moet luisteren![]()
Die tekening is leuk
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Was gezellig hoor.
En klopt, je krijgt die signalen niet voor niets, je brein heeft ook tijd nodig om uit te rusten. Jezelf dan dwingen om iets te doen, werkt dan meestal averechts. Al was het alleen maar omdat de kans dat je jezelf gaat zitten frustreren omdat het niet uit je vingers komt zoals je wil, erg groot is.En dan heb ik er al bewust een paar projecten bij waarvoor ik eigenlijk maar weinig hersencapaciteit nodig heb, maar soms kosten die al teveel moeite en blijft m'n dag bij loom hangen op de bank met een suf spelletje. Dat is dan ook écht een suf spelletje (telefoonspelletje, Homescapes. Speel ik normaliter nooit, behalve dus in dit soort periodes
), want voor m'n toffe spellen moet ik toch ook minimaal een beetje nadenken en dat is na m'n werkdag gewoon een beetje op.
Mooiquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Made in Asia 2024
Oooh leuk! Wat voor beeldig maak je? Jammer van de penselenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren m'n schilderen-op-nummer uitgeprobeerd, alleen even niet bij stilgestaan dat ik afgemat was door m'n personal trainer en m'n armen niet zo goed meer wilden.![]()
En ik moet even m'n andere penseeltjes opduiken, de meegeleverde zijn niet geweldig.
Deze:quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh leuk! Wat voor beeldig maak je? Jammer van de penselen
Oooh wat mooiquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
En och, de penselen had ik me al een beetje op voorbereid, als je als webshop 3 sets voor ¤60 kan verkopen, zullen de penselen niet de allerbeste kwaliteit zijn.En stiekem heb ik zelf ook gewoon prima penseeltjes liggen, alleen geen zin om die op te duiken gisteren.
Mooiquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
En och, de penselen had ik me al een beetje op voorbereid, als je als webshop 3 sets voor ¤60 kan verkopen, zullen de penselen niet de allerbeste kwaliteit zijn.En stiekem heb ik zelf ook gewoon prima penseeltjes liggen, alleen geen zin om die op te duiken gisteren.
Die mensen zijn niet goed wijsquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van die mensen die zichzelf/hun leven beter vinden omdat ze kinderen hebben![]()
En dat ook nog zeggen tegen iemand zonder kinderen
Sommige mensen...
Ja waarschijnlijk welquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet goed wijs
En wie weet ook een beetje jaloers op jouw vrije leven.
Lololol, ik moet altijd een beetje lachen om dat soort mensen. Veel plezier met je hoge kosten en minimaal vrije tijd, met je "maar je krijgt er zoveel voor terug".quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van die mensen die zichzelf/hun leven beter vinden omdat ze kinderen hebben![]()
Sommige mensen...
Ja iddquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lololol, ik moet altijd een beetje lachen om dat soort mensen. Veel plezier met je hoge kosten en minimaal vrije tijd, met je "maar je krijgt er zoveel voor terug".
Hoe wordt zoiets gezegd dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sommige mensen...
Ja is ook raar. Ook een... bijzonder mens...quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hoe wordt zoiets gezegd dan?Kan me er geen voorstelling bij maken. Dat is zo raar om te zeggen!
Pardonquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:33 schreef Sumppi het volgende:
Of is het indirect? Toen we nog in ons eerste huisje woonden en bij familie op een housewarming waren werd me bijvoorbeeld gezegd: 'ja, dit is wel even wat anders dan jullie huis hè?'
Echt, sommige mensen.
Ja dat dusquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef drakin het volgende:
Dat zijn geen kinderen maar assecoires.
Zonder zouden die mensen echt helemaal niks zijn.
Daar was dat ook zeker zo. Het was alleen wel klein.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pardon
Echt bijzonder
In mijn fantasie heb jij juist een heel thuizerig gezellig huis. Geen flauw idee natuurlijk, alleen bij sommige mensen heb je gewoon zo'n idee over een huis van iemand
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja is ook raar. Ook een... bijzonder mens...
Het kwam erop neer dat ze het over een situatie had (houd voor anonimiteit even in het midden wat) en ik zei dat ik verschillende opties zag om erop te reageren. En toen kwam zij aanzetten met "tja ik als moeder heb eenmaal meer inzicht en dat zal jij nooit begrijpen"
Zeker omdat het niet over opvoeding oid ging was het nogal random
Maar goed... niet mijn probleem
Dan is het waarschijnlijk toch anders dan mijn fantasiequote:Op donderdag 29 februari 2024 13:56 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Daar was dat ook zeker zo. Het was alleen wel klein.
Waar we nu wonen voelt nog helemaal niet als thuis, maar we zijn aan onze slaapkamer toe en daarna gaan we de trap en beneden aanpakken (en nieuwe meubels aanschaffen), dan wordt het hopelijk meer ons huis.
Ja... dat dus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Ik vind het altijd vervelend als ik dan niks terug weet te zeggen. Sta bij zulk soort opmerkingen altijd met mijn mond vol tanden: wtf?
Op het moment zelf is het ook lastig om dan iets terug te zeggen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Ik vind het altijd vervelend dat ik dan niks terug weet te zeggen. Sta bij zulk soort opmerkingen altijd met mijn mond vol tanden: wtf?
quote:
Tof! Wat voor soort accounts?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb de lol van instagram ontdekt
Allemaal van die art-accounts. En ik heb ontdekt dat je ook foto's kan bewaren op je account. Dus ik heb nu al een kleurrijke bende aan inspiratie. Natuurlijk wel een eigen draai aangeven en bronnen vernoemenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Tof! Wat voor soort accounts?
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel. Komt vast wel weer goedquote:
Ja ik heb het door,quote:
Nou idd, zou me anders maar vervelenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het door,Zo kom je nog eens ergens he
Ja, dat kunnen we niet hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou idd, zou me anders maar vervelen
Nee, maar mijn vriendje @Speklap3000 welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als jij je daarmee identificeert...
Heyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als jij je daarmee identificeert...
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar mijn vriendje @:Speklap3000 wel
Hiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar mijn vriendje @:Speklap3000 wel
Heb je goed gezien Childquote:
Ja toch. Het is best rustig hier de laatste tijd.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch. Het is best rustig hier de laatste tijd.
Ja klopt, het is ook maar een select groepje.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eenswe zijn met fases drukker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |