Paixao is nog nooit van het niveau Elia en Sinisterra geweest, dus dit is je zoveelste onzin take.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In principe zou bijvoorbeeld een Paixao dit allemaal prima moeten kunnen, en hij heeft het in het verleden ook wel laten zien. Maar hij doet het gewoon niet meer. Dan ga je je toch afvragen wat voor instructies en patronen er allemaal in het hoofd van die jongen gestampt worden tijdens de training.
Of gewoon iemand die uit vorm is of een tijdje een beetje boven zichzelf is uitgestegen. Is toch ook geen geweldenaar verderquote:Op zondag 28 januari 2024 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In principe zou bijvoorbeeld een Paixao dit allemaal prima moeten kunnen, en hij heeft het in het verleden ook wel laten zien. Maar hij doet het gewoon niet meer. Dan ga je je toch afvragen wat voor instructies en patronen er allemaal in het hoofd van die jongen gestampt worden tijdens de training.
Dit zeg ik ook niet, lees het nog eens.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Paixao is nog nooit van het niveau Elia en Sinisterra geweest, dus dit is je zoveelste onzin take.
Had wel het idee dat hij daar naartoe kon groeien eind vorig seizoen / begin dit seizoen. Maar daar ben ik wel van genezen. Al vond ik hem vandaag niet eens zo slecht, komt wel altijd dreiging vanaf.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Paixao is nog nooit van het niveau Elia en Sinisterra geweest, dus dit is je zoveelste onzin take.
Oneens, de eerste kans van Twente vloog er niet in.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
Als je nou een samenvatting moet geven van het Feyenoord van dit seizoen moet je gewoon die pot van vandaag laten zien
Was dat niet Van Wolfswinkel? Of was dat toch nog buitenspelquote:Op zondag 28 januari 2024 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, de eerste kans van Twente vloog er niet in.
Nou ja, wel. Maar gelukkig is Vlap een idioot.
Dat interview met Arne na afloop was weer echt absurd als vanouds. Hoezo wordt hij niet volledig doormidden gezaagd door de aanwezig journalisten na dit soort quotes:quote:Op zondag 28 januari 2024 18:06 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan Slot nou zeggen dat het spel niet slecht was? Heel raar
Of dit:
De trainer van Feyenoord reageert ook op het aantal speelminuten voor Ivanu¨ec. Het komt vooral omdat Paixão 'prima' wedstrijden speelt. "Aan de rechterkant begonnen we vandaag met Nieuwkoop. Ik vind niet dat Ivanu¨ec vanaf die kant kan starten. En vult ook Dilrosun het goed in op rechts.
Oke lees met me mee: "Hij zou het allemaal prima moeten kunnen (zo belangrijk zijn en dribbelen als een Elia bedoel je hier) en heeft het in het verleden ook wel laten zien (hij is af en toe belangrijk geweest, verder bij lange niet zo consistent als een Elia)."quote:Op zondag 28 januari 2024 18:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook niet, lees het nog eens.
Ik stond op een volgepakt X en zag iemand een opgelegde kans missen waarna niet werd gevlagd voor dat buitenspelmoment in ieder gevalquote:
Nou, volgens mij ben je er zelf al uit toch?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke lees met me mee: "Hij zou het allemaal prima moeten kunnen (zo belangrijk zijn en dribbelen als een Elia bedoel je hier) en heeft het in het verleden ook wel laten zien (hij is af en toe belangrijk geweest, verder bij lange niet zo consistent als een Elia)."
Ben je nou serieus joh?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:32 schreef Pistolero het volgende:
Wanneer een speler zwaar onder zijn niveau speelt is dat eigenlijk altijd per definitie op het conto van de trainer en staf te schrijven.
Dat Ihattaren nu in Praag speelt ligt gewoon nog steeds aan Roger Schmidtquote:Op zondag 28 januari 2024 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dus eigenlijk speelde Pratto heel ver onder zijn niveau bij Feyenoord vanwege de trainer.
Arne verdient nog steeds meer dan genoeg krediet, maar ik ben het hier helemaal mee eens. Het klopt tactisch gewoon niet, je speelt op een manier voetbal waar je aanval gewoon niet goed genoeg voor is.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne mag wel eens wat kritischer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |