Daarom, dit seizoen spelen we ook vaak best goed, de laatste tijd alleen een stuk minder.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik dan de eerste helft nog wel echt heel goed.
Van de Belt niet meer opstellen idd.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt ongekend frustrerend. Maar het is gewoon kwaliteit voorin, wat een matigheid zeg.
En ik vond de opstelling van Slot ook maar vreemd eerlijk gezegd. Nieuwkoop is leuk als hij met een back mee moet lopen, maar aanvallend brengt hij zo weinig. En vd Belt kan niet voetballen.
Ja dat is ook wel een aspect wat meespeelt denk ik. Maar zo speel je jezelf uit vorm.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijkt wel alsof er in de competitie veel te weinig druk op zit. Kampioen zit er niet meer in natuurlijk en gezien de matigheid van de rest is de tweede plek ook wel 90% zeker. Dan krijg je vanzelf zo'n potje zomeravondvoetbal als vandaag.
Als je zo blijft spelen dan is plek 2 helemaal niet 90% zeker. Dat had je vandaag juist kunnen en moeten bewerkstelligen maar ze gaven weer eens niet thuis.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijkt wel alsof er in de competitie veel te weinig druk op zit. Kampioen zit er niet meer in natuurlijk en gezien de matigheid van de rest is de tweede plek ook wel 90% zeker. Dan krijg je vanzelf zo'n potje zomeravondvoetbal als vandaag.
Te weinig druk? Te weinig kwaliteit in de afronding bedoel je.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Vooral iets mis met de kwaliteit van je aanval eigenlijk, maar dat was bekendquote:Op zondag 28 januari 2024 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Te weinig druk? Te weinig kwaliteit in de afronding bedoel je.
Dat Slotbal is leuk en aardig maar je krijgt wel steeds meer het idee dat zaken als op opbouwen en passing veel te ver worden doorgevoerd. Op een geven moment staat Santi vrij in de 16 en dan toch nog weer een keer breed spelen. Als je de 16 van de tegenstander letterlijk een half uur omsingeld en je creëert daaruit eigenlijk nul serieuze kansen is er wel echt iets mis met je manier van spelen.
De omschakeling verliep vandaag bij vlagen ook weer niet helemaal lekker.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral iets mis met de kwaliteit van je aanval eigenlijk, maar dat was bekend
Maar het gaat juist mis omdat de spelers constant de verkeerde tactische keuzes maken voor de goal, niet omdat ze simpelweg niet de kwaliteiten hebben om de juiste passes te maken. Want die hebben ze wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral iets mis met de kwaliteit van je aanval eigenlijk, maar dat was bekend
Daarvan zou je kunnen zeggen dat het een gebrek aan kwaliteit is maar het lijkt ook wel alsof er meer aan de hand is. Spelers die hebben aangetoond dat wel te kunnen halen hun niveau ook niet meer. Met Santi als absoluut dieptepunt.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar het gaat juist mis omdat de spelers constant de verkeerde tactische keuzes maken voor de goal, niet omdat ze simpelweg niet de kwaliteiten hebben om de juiste passes te maken. Want die hebben ze wel.
Wat dat betreft heeft @:Elan gewoon gelijk. Ze lijken de bal steeds bijna in het doel te willen combineren, ik erger me er kapot aan. Schiet gewoon eens wat vaker van randje 16 wanneer je vrij staat.
Wat zou jouw alternatief zijn dan, opportunistisch spelen met wie eigenlijk? Krijg je die bal uiteindelijk nog sneller weer terugquote:Op zondag 28 januari 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar het gaat juist mis omdat de spelers constant de verkeerde tactische keuzes maken voor de goal, niet omdat ze simpelweg niet de kwaliteiten hebben om de juiste passes te maken. Want die hebben ze wel.
Wat dat betreft heeft @:Elan gewoon gelijk. Ze lijken de bal steeds bijna in het doel te willen combineren, ik erger me er kapot aan. Schiet gewoon eens wat vaker van randje 16 wanneer je vrij staat.
Dit vooral inderdaad. Vrijwel alle spelers hebben aangetoond veel- en veel beter te kunnen dan wat ze nu doen. Daarom begrijp ik al dat gejank over dat het aan de spelers ligt en we gewoon een dramatische selectie hebben echt niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarvan zou je kunnen zeggen dat het een gebrek aan kwaliteit is maar het lijkt ook wel alsof er meer aan de hand is. Spelers die hebben aangetoond dat wel te kunnen halen hun niveau ook niet meer. Met Santi als absoluut dieptepunt.
Mis wel een beetje zo'n Elia. Die soms met een actie buitenom ging en soms naar binnen. Het heeft een hoog trechtervoetbalfactor. Alles door het midden waar het overvol is.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou jouw alternatief zijn dan, opportunistisch spelen met wie eigenlijk? Krijg je die bal uiteindelijk nog sneller weer terug
Geen dramatische selectie, wel dramatische flanken. Beetje het AZ probleem in mindere mate, een goede spits met niemand er omheen. Vrij makkelijk verdedigen zonder echte verschilmakersquote:Op zondag 28 januari 2024 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit vooral inderdaad. Vrijwel alle spelers hebben aangetoond veel- en veel beter te kunnen dan wat ze nu doen. Daarom begrijp ik al dat gejank over dat het aan de spelers ligt en we gewoon een dramatische selectie hebben echt niet.
Nou, om te beginnen lijkt het me handig als er in het algemeen wat meer op tactiek wordt getraind, want het lijkt nu soms echt alsof ze 11 willekeurige gasten van de straat hebben geplukt die elkaar nog nooit hebben gezien. Dat probleem zit echt niet alleen bij de flanken.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou jouw alternatief zijn dan, opportunistisch spelen met wie eigenlijk? Krijg je die bal uiteindelijk nog sneller weer terug
Idd.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit vooral inderdaad. Vrijwel alle spelers hebben aangetoond veel- en veel beter te kunnen dan wat ze nu doen. Daarom begrijp ik al dat gejank over dat het aan de spelers ligt en we gewoon een dramatische selectie hebben echt niet.
Oja, deze psychose.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen lijkt het me handig als er in het algemeen wat meer op tactiek wordt getraind, want het lijkt nu soms echt alsof ze 11 willekeurige gasten van de straat hebben geplukt die elkaar nog nooit hebben gezien. Dat probleem zit echt niet alleen bij de flanken.
Verder mijn stokpaardje over mentale fitheid enzo.
In principe zou bijvoorbeeld een Paixao dit allemaal prima moeten kunnen, en hij heeft het in het verleden ook wel laten zien. Maar hij doet het gewoon niet meer. Dan ga je je toch afvragen wat voor instructies en patronen er allemaal in het hoofd van die jongen gestampt worden tijdens de training.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Mis wel een beetje zo'n Elia. Die soms met een actie buitenom ging en soms naar binnen. Het heeft een hoog trechtervoetbalfactor. Alles door het midden waar het overvol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |