Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IK BEN HELEMAAL KLAAR MET DAT GEBREI
Bartje Nieuwkoop op rechtsbuiten, dat kan toch niet Johan?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Feyenoord kan er bijzonder weinig van. Al vinden ze nog steeds in het Feyenoord topic dat ze een geweldige selectie hebben
En Arne Slot is een geweldige coach (die zou wel eens opgepikt kunnen worden door Liverpool!)quote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Feyenoord kan er bijzonder weinig van. Al vinden ze nog steeds in het Feyenoord topic dat ze een geweldige selectie hebben
quote:Op zondag 28 januari 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord ontsnapt al twee keer. Raar, normaal gaat altijd elke kans van de tegenstander erin.
Moet je helaas gelijk geven.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Van de belt op 10, lol. Tijd voor de volgende afgang tegen Roma.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bartje Nieuwkoop op rechtsbuiten, dat kan toch niet Johan?
Dan voel je je ongelofelijk kut Lingr en Dilrosun zijndequote:Op zondag 28 januari 2024 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bartje Nieuwkoop op rechtsbuiten, dat kan toch niet Johan?
Ik ga NU kijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:08 schreef LordVoldermort het volgende:
In het Feyenoord topic happen ze altijd heerlijk.
Hij ging iets te lang door en struikelde daarbijquote:
Laat dit een wijze les voor iedereen.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging iets te lang door en struikelde daarbij
Soms moet je genieten met wat je hebt en niet altijd meer willen.
Als ik hobby's gehad zou hebben zou ik dat ook doen denk ikquote:Op zondag 28 januari 2024 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg de tweede helft iets anders te gaan doen.
Altijd weer die buitenlanders!quote:Op zondag 28 januari 2024 15:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Er is vandaag ook geen fatsoenlijke wedstrijd in het buitenland.
Ik weeg met je mee.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik doe met je mee. Wat ga je doen?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
De nieuwe aflevering van True Detective kijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Wat ga je doen?
Uitstekend idee.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe aflevering van True Detective kijken.
Ik wacht even tot alles uit is.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe aflevering van True Detective kijken.
Beroepsdebiel Pistolero gok ik zo.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
In het feyenoordtopic wordt al gesproken over het ontslag van Slot
Ach Engeland.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:25 schreef LordVoldermort het volgende:
In Engeland gaat het ook lekker.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)s-ontspoort-volledig
jA maAr vOeTbAlWeT, iN eNgElaNd gEbEuRt nIkSquote:Op zondag 28 januari 2024 15:25 schreef LordVoldermort het volgende:
In Engeland gaat het ook lekker.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)s-ontspoort-volledig
Elan doet dat echt altijd.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe mensen na een domme mening die totale onzin blijkt te zijn altijd veranderen wat ze "eigenlijk bedoelde".
Niet persoonlijk naar @:gurneyisbestoke dit overigens, gewoon een algemene constatering.
quote:Op zondag 28 januari 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze lopen wel makkelijk in fuik van Pistolero elke keer daar
Die missen een aantal belangrijke spelers en het staat nog 0-0 ondanks een pingel, waarde Elan.quote:
Hun probleem.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die missen een aantal belangrijke spelers en het staat nog 0-0 ondanks een pingel, waarde Elan.
Begrijpelijk. Al zou dat bijzonder gelukkig zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee ze zullen wel blij zijn met een punt.
Dat valt best mee.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Al zou dat bijzonder gelukkig zijn.
feyenoord speelt idd de pannen van het dakquote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nee. Maar een overwinning zou wel terecht zijn als je de verhoudingen op het veld ziet.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
feyenoord speelt idd de pannen van het dak
een dubieuze pingel die gemist wordt en verder wordt er vrij weinig gecreeerd. als vlap achter de bal bleef stond je achter en als mijn tante een piemel had was het mijn oom geweest.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nee. Maar een overwinning zou wel terecht zijn als je de verhoudingen op het veld ziet.
Ik vind Elan wel een van de weinige feyenoorders die wel een leuke user is. De rest ben je liever kwijt dan rijkquote:Op zondag 28 januari 2024 16:13 schreef Bugno3 het volgende:
Zou het kunnen dat user @:Elan Feyenoord een warm hart toedraagt?
Het duel speelt zich al een half uur op en rond de 16 van Twente af die de bal alleen blind naar voren kan trappen.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een dubieuze pingel die gemist wordt en verder wordt er vrij weinig gecreeerd. als vlap achter de bal bleef stond je achter en als mijn tante een piemel had was het mijn oom geweest.
Sow danquote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Elan wel een van de weinige feyenoorders die wel een leuke user is. De rest ben je liever kwijt dan rijk
En we noteren kans na kans.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Het duel speelt zich al een half uur op en rond de 16 van Twente af die de bal alleen blind naar voren kan trappen.
Waarom zet je dombo niet in deze lijst?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow dan
Dit is een schop tegen de schenen van users als @:slobeend @:onlogisch @:caland en @:fetx
Bedankt maat.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Elan wel een van de weinige feyenoorders die wel een leuke user is. De rest ben je liever kwijt dan rijk
en je speelt nog weinig klaar voorlopigquote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Het duel speelt zich al een half uur op en rond de 16 van Twente af die de bal alleen blind naar voren kan trappen.
Daar kan ik me wat meer bij voorstellen dat Roland die liever kwijt dan rijk isquote:Op zondag 28 januari 2024 16:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zet je dombo niet in deze lijst?
Sow.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat meer bij voorstellen dat Roland die liever kwijt dan rijk is
Keept Noppert ook bij Twente? Dan zou het best kunnen!quote:Op zondag 28 januari 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu komt de fase waar Feyenoord scoort
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat meer bij voorstellen dat Roland die liever kwijt dan rijk is
Er zij ook clubs waar ze hoofdingang slopen als het even niet draait.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:21 schreef GGMM het volgende:
Vuurwerk
Het is altijd raak bij die beesten, zelfs met netten.
maasgebouw?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zij ook clubs waar ze hoofdingang slopen als het even niet draait.
Ja maar Ajaxquote:Op zondag 28 januari 2024 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Of de hele binnenstad als ze een keer wel wat winnen.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 28 januari 2024 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De nul gehouden, penal gestopt, ik ben wel tevreden
Van harte Drizzt. Maar Ajax komt er wel aan!!quote:Op zondag 28 januari 2024 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 28 januari 2024 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huhquote:Op zondag 28 januari 2024 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
0-0 blijft het. U las het hier voor het eerst.
Dit kan niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Fleddie is uit. @:Caland @:maxi-mus
[ tweet ]
of course notquote:Op zondag 28 januari 2024 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Fortuna komen we nooit meer af.
Dat verhaal met die 10 jaar is natuurlijk bespottelijk. Maar verder komt de onderbouwing van dit artikel mij wat dunnetjes voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://www.ad.nl/sport/s(...)de-vingers~ae21d488/
KNVB-josti’s. Die stadionverboden
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:02 schreef fetX het volgende:
Van der Hart.
Die kan er ook geen knoop van.
Klein veegje, niet zo aanstellen. Als dit in kanaleneiland was gebeurd was het hele sportpark afgebroken.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jammer dat ie nog ademt. @:Caland
Die hadden ze na het WK direct moeten verkopen.quote:
Ik heb nu al mijn hoop op Pascal Jansen gevestigd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hadden ze na het WK direct moeten verkopen.
Jammer dat Ajax niet heeft doorgezet.
Daar gaan we nog een hoop lol aan beleven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mickey van der Hart kan er helemaal niks van.
Was vorig jaar ook allemaal niet geweldig toch. Heel veel 0-0 wat ik me er van herinner en in de play-offs vrij kansloos eraf tegen Twente.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Kees van Wonderen-effect komt op ruwe wijze ten einde, wel. Heerenveen is een jaar opgeleefd, en nu weer in het moeras van de middelmaat.
Volgens mij krijgt hij juist lof omdat Heerenveen continu haar beste spelers verkoopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Kees van Wonderen-effect komt op ruwe wijze ten einde, wel. Heerenveen is een jaar opgeleefd, en nu weer in het moeras van de middelmaat.
Omdat er gemor vanaf de tribunes was omdat Van Wonderen een realistische tactiek hanteerde, dacht ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook allemaal niet geweldig toch. Heel veel 0-0 wat ik me er van herinner en in de play-offs vrij kansloos eraf tegen Twente.
12e, 9e, 8e, 11e, 10e, 12e, 8e, 8e. In Heerenveen is het nooit echt leuk en nooit echt slecht. Maar wel heel saai.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Past goed bij dat kleurloze publiek van ze.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
12e, 9e, 8e, 11e, 10e, 12e, 8e, 8e. In Heerenveen is het nooit echt leuk en nooit echt slecht. Maar wel heel saai.
Ik vind dat ie wordt onderschat. Als voetballer was ie ook goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij juist lof omdat Heerenveen continu haar beste spelers verkoopt.
Ligt eraan voor wie jij hupt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Gaat Teze met zijn domme kop Henderson een doodschop geven? @:coco
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
PastoorGod.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:33 schreef TjjWester het volgende:
Bizar hoe dicht de onderkant bij elkaar zit.
Als Almere city 3 punten pakt komen ze in de wachtkamer voor Europees voetbal![]()
![]()
Het is Higler, die ziet wel eens dingen anders dan de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht ook aan buitenspel overigens.
Maar toen kwam de VAR. En toen dacht ik het nog steeds.
avg #topfitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Spaghetti.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben niet echt van fan van pizza, mensen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soep en een broodje balquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:55 schreef PSVCL het volgende:
Opa Henderson vanavond lekker achter Guusje Till aanrennen
[ afbeelding ]
Veel plezier in het stadion.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon uitverkocht. Net als alle uitwedstrijden in NL de afgelopen jaren.
Hier ging het mis.quote:
Geef 't 2 wedstrijden en ze gaan zeggen dat die direct bij het Engels nationaal team moet.quote:
Is toch lekker man, pilsje er bij, beentjes omhoog en gaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Best apart dat dit op zaterdagavond is.
Ongetwijfeld, elke Nederlandse speler wordt ook Oranje ingepraat na 2 succesvolle passes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geef 't 2 wedstrijden en ze gaan zeggen dat die direct bij het Engels nationaal team moet.
Wel jammer dat ie niet tegen die Martha staat, die kan er namelijk helemaal geen kut van op linksbackquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
Bakayoko kan ademen. Dus die schiet er een in.
Hij en die salah adine oid moet ik altijd om lachen. Een keer blazen en ze liggen op de grond. Die kunnen beter een keer met Ihatarran naar de snackbar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie niet tegen die Martha staat, die kan er namelijk helemaal geen kut van op linksback
Groupies.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hijsen opa Henderson wel op een schild zeg bij ESPN
[ Bericht 13% gewijzigd door R-woud93 op 03-02-2024 20:03 (nou nou nou) ]quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
[ Bericht 13% gewijzigd door R-woud93 op 03-02-2024 20:03 (nou nou nou) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |