Als het alarm gaat moet een duo in de tuin de poort bewaken. Totdat het alarm terug gaat moeten ze daar blijven staan. Daarom gaan ze in shiften wakker blijven.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:52 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden het over wakker maken enz, een lange opdracht?
Ashley en Glenn mocht een grondwetregel kiezen.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:52 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden het over wakker maken enz, een lange opdracht?
Tsja, of blijven winnen zodat je lang in die kamer kan genieten en er gewoon tot het eind zitten.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:48 schreef zodeju het volgende:
Dus je kan beter aan het eind van de week het spel tegen de king en queen spelen want dan heb je de vrijstelling...allen die er voor de tijd gespeeld hebben zijn hun vrijstelling al weer kwijt.
ik denk alleen zolang ze in de koningskamer zitten nietquote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Deze week kunnen Ashley en Glen toch niet genomineerd worden ?
Als ze heel de week daar blijven zitten niet. Maar ze spelen spellen nu om daar te kunnen gaan zitten.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dan weet de rest meteen van die kasteelkamer.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Clasientjuh het volgende:
Duo met de snelste tijd worden natuurlijk de nieuwe King en Queen.
ik vermoed dat ze er niet over mogen praten deze weekquote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan weet de rest meteen van die kasteelkamer.
Ze hebben Ashley en Glenn al op beeld gezienquote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel erg vroeg om gelijk erom te strijden.....quote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk alleen zolang ze in de koningskamer zitten niet
Die weten het toch al..quote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
iedereen moet hard strijden om als laatste in die kamer te mogen verblijven zodat je een vrijstelling voor de nominatie houdt.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel erg vroeg om gelijk erom te strijden.....![]()
Ik zal het wel niet snappen maar laat mij maar pas spelen even voor het nomineren.
als je tot op het laatst wacht en je wint niet.....heb je helemaal niets.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel erg vroeg om gelijk erom te strijden.....![]()
Ik zal het wel niet snappen maar laat mij maar pas spelen even voor het nomineren.
Nopequote:Op zondag 28 januari 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit spel is volgens niks voor Adriana
denk ik ook nietquote:Op zondag 28 januari 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee, maar zoals die nu erin zitten kunnen vandaag dan nog hun vrijstelling verliezen die ze gekregen hebben als king en queen.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:58 schreef Verida het volgende:
[..]
als je tot op het laatst wacht en je wint niet.....heb je helemaal niets.
Kinq and Queerquote:Op zondag 28 januari 2024 15:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dilana en Jimmy King en Queen.
Neequote:Op zondag 28 januari 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik dacht even nieuwe duo's..Man en vrouw (King & Queen) Maar dat is dus niet het gevalquote:Op zondag 28 januari 2024 14:53 schreef Hznootje het volgende:
Zijn de duo's al bekend, of is er nog kans op Tom en Ariana?
Mee eens, beide willen te graag het gesprek aanvoeren.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley heeft best wel zelfinzicht, ze zegt dat ze goed moeten communiceren tijdens het spel, en dat zij beide nogal de neiging hebben om dit te doen 'haantje de voorste', goed luisteren naar elkaar dus!
Wel beter voor Randy, anders zit hij dadelijk helemaal met Ariana in die ruimte straksquote:Op zondag 28 januari 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Omg dat red niemand.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wel beter voor Randy, anders zit hij dadelijk helemaal met Ariana in die ruimte straks
en een soort kruiden en komkommerquote:Op zondag 28 januari 2024 15:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat doet Ashley nu, kaas met pindakaas??
Die twee kunnen lekker slapen, de rest niet ivm de opdracht die door hun werd gekozen.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik hoop echt dat die 2 niet genomineerd mogen worden want vind het lullig als Ashley weer door die deur moet of dat Glen gelijk weg moet.
Kan zijn dat zij ook op wacht moeten staanquote:Op zondag 28 januari 2024 15:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Die twee kunnen lekker slapen, de rest niet ivm de opdracht die door hun werd gekozen.
Ze is gewoon geil, arme mannen daar in dat huis.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
Ik zie dat Ariana lol heeft met Jimmmie en dat is leuk. Maar tegelijkertijd wordt Ariana erg handtastelijk en arm om hem heen op zijn rug kloppen fluisteren.
Krijg kippenvel en de vrouwen hier weten precies wat ik bedoel.....als sommige mannen je aanraken niks aan de hand maar bij sommige krijg je het een naar gevoel erbij.
Dat had ik nu bij Ariana, de manier waarop ze kijkt of iemand het gezien had.
ik vind haar een creep,quote:Op zondag 28 januari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
Ik zie dat Ariana lol heeft met Jimmmie en dat is leuk. Maar tegelijkertijd wordt Ariana erg handtastelijk en arm om hem heen op zijn rug kloppen fluisteren.
Krijg kippenvel en de vrouwen hier weten precies wat ik bedoel.....als sommige mannen je aanraken niks aan de hand maar bij sommige krijg je het een naar gevoel erbij.
Dat had ik nu bij Ariana, de manier waarop ze kijkt of iemand het gezien had.
O ja dat is ook weer zoquote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wel beter voor Randy, anders zit hij dadelijk helemaal met Ariana in die ruimte straks
samen met die lijzige stem, blueh ik mag haar ook niet, vind haar ook een creepquote:Op zondag 28 januari 2024 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind haar een creep,
dat loeren heel de tijd, en dat neerslaan van haar oogleden, maar ondertussen alles in de gaten houden.
ik vind haar echt heel eng .
Idd, dat is de juiste constatering, het druipt (nog net niet letterlijk) ervan af..quote:Op zondag 28 januari 2024 15:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze is gewoon geil, arme mannen daar in dat huis.
Als er een kuisheid gordel in the wall komt duiken alle mannen erop af.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, dat is de juiste constatering, het druipt (nog net niet letterlijk) ervan af..
Omg,quote:Op zondag 28 januari 2024 15:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Als er een kuisheid gordel in the wall komt duiken alle mannen erop af.
Allemaal grote ego’s hebben ze daar en dat zit ze ook vaak in de wegquote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley heeft best wel zelfinzicht, ze zegt dat ze goed moeten communiceren tijdens het spel, en dat zij beide nogal de neiging hebben om dit te doen 'haantje de voorste', goed luisteren naar elkaar dus!
En als er een duo wint mogen zij de kasteel kamer in dusquote:
Ze bedoelt vooral dat Glenn moet luisteren naar haar.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef xdiashalizx het volgende:
dat zei ze nietquote:Op zondag 28 januari 2024 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ze bedoelt vooral dat Glenn moet luisteren naar haar.
Vind ik niet, vind Glenn ook verre van een type die hier in mee zou gaan...quote:Op zondag 28 januari 2024 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
En als er een duo wint mogen zij de kasteel kamer in dus
Ik denk dat ze dat allebei denken.. denk je ook niet?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoop het zo hop het huis in.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat allebei denken.. denk je ook niet?
Nou eigenlijk vind ik t niet eerlijk, zij kunnen al een tactiek bedenken hoe ze het spel straks moeten spelenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zal je zien dat de koning en koningin straks een heel ander spel moeten spelen ...
Daar kunnen zij niets aan doen .quote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik t niet eerlijk, zijn kunnen al een tactiek bedenken hoe ze het spel straks moeten spelen
tja, Big Brother bepaalt, En er is nergens gezegd dat het allemaal heel eerlijk zou zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik t niet eerlijk, zijn kunnen al een tactiek bedenken hoe ze het spel straks moeten spelen
Een Koning en een Koningin mogen dat.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat voorspelde Ashley al......quote:Op zondag 28 januari 2024 15:27 schreef danilel het volgende:
Gelukkig hebben Jimmy en Dylano het snel door
Nee zij niet dat klopt.. maar we gaan het zien hoe zij het spelen straksquote:Op zondag 28 januari 2024 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kunnen zij niets aan doen .
Daarnaast geldt ditzelfde ook voor de volgende K&Q
It's good to be the king (and queen).quote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee i know that's the game..quote:Op zondag 28 januari 2024 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, Big Brother bepaalt, En er is nergens gezegd dat het allemaal heel eerlijk zou zijn
Oepsie..quote:Op zondag 28 januari 2024 15:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
It's good to be the king (and queen).
Jimmy en Dilano hebben te hard aan het touw getrokken en nu zitten ze vast.
ik hoop dat ze vanaf het begin opnieuw mogenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:28 schreef Hoempah het volgende:
De spelleider moet ingrijpen. de touwen zitten vast.
Het is in ieder geval geen saaie SL zondagquote:Op zondag 28 januari 2024 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een Koning en een Koningin mogen dat.
Ik vind het wel leuk zo moet ik zeggen.
Hopelijk mogen ze opnieuw beginnenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
It's good to be the king (and queen).
Jimmy en Dilano hebben te hard aan het touw getrokken en nu zitten ze vast.
Ze gebruikte teveel kracht volgens BB..quote:Op zondag 28 januari 2024 15:29 schreef danilel het volgende:
er is blijkbaar iets met het touw, technische fout zegt ashley
net voordat het beeld wegdraait hoor ik ashley nog zeggen dat dilano een gevaarlijke speler is
Ariana hoort liever zichzelf pratenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:44 schreef Joyce-43 het volgende:
is het ze niet verteld dat ze voor die kamer kunnen spelen omdat Ariana het vraagt?
Volgens mij is dat voor de huidige twee in die kamer ook niet helemaal duidelijk nogquote:Op zondag 28 januari 2024 15:44 schreef Joyce-43 het volgende:
is het ze niet verteld dat ze voor die kamer kunnen spelen omdat Ariana het vraagt?
dus niet opgelet want hoor der net vragen of ze om coins spelen of om wat anders ofzoquote:Op zondag 28 januari 2024 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana hoort liever zichzelf praten
ja wel want die hoorde ik wel zeggen dat ze het nog niet willen opgeven ze hadden het over andere gunnen maar ja ze willen het zelf ook nog houdenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:45 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor de huidige twee in die kamer ook niet helemaal duidelijk nog
Die durft er dan vast niet voor uit te komenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:48 schreef danilel het volgende:
ik vraag me af of er een Ariana liefhebber is in de COS
Goeie vraag !quote:Op zondag 28 januari 2024 15:48 schreef danilel het volgende:
De COS zal niet al te leuk lezen zijn voor diegenequote:Op zondag 28 januari 2024 15:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goeie vraag !
Er zal best wel iemand zijn…..kan het mij niet voorstellen maarja alles is mogelijk
Volgens ariana niet ze kan jimmy lezen namelijkquote:Op zondag 28 januari 2024 15:51 schreef danilel het volgende:
volgens mij hebben jimmy en dilano het snel voor elkaar gekregen
Wanhopige blikken van Randy.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:51 schreef danilel het volgende:
[..]
die streams wil ik eigenlijk wel zien
Mag weer nietquote:Op zondag 28 januari 2024 15:51 schreef danilel het volgende:
[..]
die streams wil ik eigenlijk wel zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zij heeft echt een plaat voor haar kop hoor.. ze blijft hopen en denken dat hij toch iets in haar zietquote:Op zondag 28 januari 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ze glunderd gewoon als ze over hem begint en sopt ook vast al pfff puber van 12
Een nat kruis waarschijnlijkquote:
Als ik zou weten dat ik bij winst alleen met Ariana in die kamer zou moeten blijven zou ik net zo'n mn best doen als Randy vanmorgen met die kratten ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Schuldigquote:Op zondag 28 januari 2024 15:54 schreef lojanda het volgende:
Ze zijn weer aan het eten.. brood is goed gelukt zegt Alice en is trots op haar baksel.
Alleen jammer dat ze elke keer hun mes weer terug afsmeren aan de pot pindakaas. Dat is toch zo vies. Sommige mensen doen dat ook met boter wat er dan teveel aan het mes zit en dan weer afvegen aan de rand van het kuipje
Ik ben een liefhebber van Ariana zoals ze nu overkomt op stream 1quote:Op zondag 28 januari 2024 15:48 schreef danilel het volgende:
Zou kunnen.. of er is misschien vannacht iets gebeurdquote:Op zondag 28 januari 2024 15:57 schreef danilel het volgende:
Jimmy heeft een pleister op zijn knie, zou dat van het spel net zijn?
Nee had zich bezeerd vd week met oefenen van de handstand.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:57 schreef danilel het volgende:
Jimmy heeft een pleister op zijn knie, zou dat van het spel net zijn?
Ariana: En gehaald?quote:
Dan vind ik het nog viesquote:Op zondag 28 januari 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schuldig
Maar ik gebruik die potten en vloot alleen. Toch anders
Dat is niet genoeg denk ikquote:
En terwijl ik hem plaats switch hij naar het spelquote:Op zondag 28 januari 2024 15:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber van Ariana zoals ze nu overkomt op stream 1
Ik kom… ik kom er aanquote:
Dan is ze ergens grappig inquote:Op zondag 28 januari 2024 16:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop niet Ariana zo klinkt als ze sex heeft .....
Dat dus ....quote:Op zondag 28 januari 2024 16:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Klinkt wel als een slechte hijglijn.
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:06 schreef -river- het volgende:
Zucht...ik ben een beelddeker en zie nu ariana met een willekeurige slachtoffer in bed.
Alleen door Tyquote:Op zondag 28 januari 2024 16:09 schreef danilel het volgende:
Niemand praat over Leny, hij wordt niet gemist
zo doe ik dat soms ookquote:Op zondag 28 januari 2024 16:10 schreef Ebinas het volgende:
Als een hyena die een prooi verorbert![]()
[ afbeelding ]
Dat valt idd wel op en gelukkig is dat katten gejank ook overquote:Op zondag 28 januari 2024 16:09 schreef danilel het volgende:
Niemand praat over Leny, hij wordt niet gemist
Wel een leuke en mooie hyena ...quote:Op zondag 28 januari 2024 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde vooral niet vertellen hoe het in het kasteel is, om de anderen niet jaloers te maken. De optie van Ashley om dan te zeggen dat ze er zelf maar achter moeten komen vond hij inderdaad beter dan z'n eigen optie om te zeggen dat ze er niet over mogen praten.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:06 schreef danilel het volgende:
Ashley wil er als ze er uit komen niet over liegen dat ze het niet mogen zeggen maar zeggen dat ze er zelf moeten achter komen als ze het winnen.
Glenn wil het liefste liegen
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C2palNqNIVJ/?igsh=YnlhYm9wMWQ1dHFz
Lenie vertelt
Heerlijk een sinaasappel maar als je die zo eet dan heb je allemaal vliesjes tussen je tandenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
lief van je maar die sla ik ff overquote:Op zondag 28 januari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
Lenie vertelt
Wat een ego idiootje.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
Lenie vertelt
Geinig dat ze een boodschap vooraf voor zichzelf hebben opgenomen.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
Lenie vertelt
Het was echt pulkenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Om te zien of er nog graten in zitten ...
Ariana zei dat eerst toch ?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri denkt/zegt dat niemand het gehaald heeft.
Bla bla bla ps://hallon.nl/fok2/kwaak.gif%5B/img%5Dquote:Op zondag 28 januari 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
Lenie vertelt
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bla bla bla ps://hallon.nl/fok2/kwaak.gif%5B/img%5D
Kan me ook vergissen hèquote:Op zondag 28 januari 2024 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik wisselde net van stream, dus je hebt vast gelijk
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:18 schreef danilel het volgende:
[..]
die heeft met die handjes in de pruik van Ariana gezeten
Kaatje mag van mij alles zo aanvallenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Goede observatiequote:Op zondag 28 januari 2024 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana heeft het spel niet gehaald. Bij Jimmy is het spel (zoals we wisten) stilgelegd. Jimmy krijgt een zendercheck. Ariana niet...
Karen wel, Bas nietquote:Op zondag 28 januari 2024 16:17 schreef Ebinas het volgende:
Karen maakt wel lol, vrolijk mens
[ afbeelding ]
Ik stop met eten als iemand zo aan mijn eten zit te pulkenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik stop ook met vis eten als ik 1 graat tegenkom...
Dan duurt het wel ff voordat de volgende mogen .... oh nee dusquote:Op zondag 28 januari 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy fluisterend : hij is stil gelegd bij ons, we hebben em kapot gedraaid
Ik vind het allemaal maar een stelletje smoetzelige mensen, de meesten dan..quote:Op zondag 28 januari 2024 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stop met eten als iemand zo aan mijn eten zit te pulken
Hij is een tijdje bij de EHBO geweest, hij was zwaar gehavend door stekende blikken van een bepaald iemand, denk ikquote:Op zondag 28 januari 2024 16:23 schreef lojanda het volgende:
Ahh daar is Tom.. hij is vandaag weinig op stream.
Nou gelukkig is hij weer terugquote:Op zondag 28 januari 2024 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
I
[..]
Hij is een tijdje bij de EHBO geweest, hij was zwaar gehavend door stekende blikken van een bepaald iemand, denk ik
Uitgegleden over een slijmspoorquote:Op zondag 28 januari 2024 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
I
[..]
Hij is een tijdje bij de EHBO geweest, hij was zwaar gehavend door stekende blikken van een bepaald iemand, denk ik
Ja, maar het is steeds maar eventjes, en wij mogen nooit de uitkomst zien ...quote:Op zondag 28 januari 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
Wel grappig dat we via Ashley en Glenn het spel kunnen zien
De gezichten zeggen meestal genoegquote:Op zondag 28 januari 2024 16:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar het is steeds maar eventjes, en wij mogen nooit de uitkomst zien ...
ach is dat een duo, zielig voor karinquote:Op zondag 28 januari 2024 16:31 schreef greysbones het volgende:
Bas en Karen bakken er niks van
Als ik het zo hoor
Er wordt een hoop getrokken in ieder geval.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Af en toe lijken het wel geluiden van een pornofilm
Jij hebt ook Ariana nog in je hoofd, heh ...quote:Op zondag 28 januari 2024 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Af en toe lijken het wel geluiden van een pornofilm
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jij hebt ook Ariana nog in je hoofd, heh ...
Ow dacht 3quote:Op zondag 28 januari 2024 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB vertelde nog 10 minuten en daarna mochten we nog zo'n 2 minuten meekijken max.
Ze horen Karen roepen dus denk dat jij gelijk hebtquote:Op zondag 28 januari 2024 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan het ook verkeerd gehoord hebben hoor. We zien wel hoe snel ze terug zijn.
Ook benieuwd.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:29 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben voor een etentje gekozen maar is er ook al gezegd wanneer dat dan komt?
Karen wel maar Basiri totaal niet..quote:Op zondag 28 januari 2024 16:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou leuk zijn, gun Karen het wel een paar daagjes Koningin te zijn ...
Maar het huidige Koningskoppel verslaan wordt nog wel een dingetje ...![]()
Ashley heeft een slechte rugquote:Op zondag 28 januari 2024 16:54 schreef odie22 het volgende:
ach kruisband defect bij glenn , je zie ashlie al balen, heb ik weer
Hahaha 😂quote:Op zondag 28 januari 2024 16:54 schreef odie22 het volgende:
ach kruisband defect bij glenn , je ziet ashlie al balen, heb ik weer
Zij heeft ook iets met haar voet, door haar rug.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:54 schreef odie22 het volgende:
ach kruisband defect bij glenn , je ziet ashlie al balen, heb ik weer
ja vind je het gek met zulke tietenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley heeft een slechte rug
Beide mankeren wat
dat gevoel heb ik ook bij hem, wel iets rustiger maar ik vertrouw m nietquote:Op zondag 28 januari 2024 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Beetje rare gast die Glenn, beetje zo'n Leroy gastje.
Vraag me af, of dat diner wel vanavond is, kan zomaar einde van de week pas zijn ....quote:Op zondag 28 januari 2024 16:56 schreef happyme28 het volgende:
Gaat tot vanavond duren dit. Zou lullig zijn als Ashley en Glenn vlak voor het diner terug het huis in moeten
Dan zal ie wel O negatief hebbenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:56 schreef danilel het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook bij hem, wel iets rustiger maar ik vertrouw m niet
Oh ja, ik bedoelde ook dat ze net aan kunnen schuiven bij de courgette met rijst en vis 🤓quote:Op zondag 28 januari 2024 16:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vraag me af, of dat diner wel vanavond is, kan zomaar einde van de week pas zijn ....
Dat dacht ik ook, maar alle koppels die winnen ook toch als king en queen. Of raken Ashley en Gwen de vrijstelling kwijt.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |