Als het alarm gaat moet een duo in de tuin de poort bewaken. Totdat het alarm terug gaat moeten ze daar blijven staan. Daarom gaan ze in shiften wakker blijven.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:52 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden het over wakker maken enz, een lange opdracht?
Ashley en Glenn mocht een grondwetregel kiezen.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:52 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden het over wakker maken enz, een lange opdracht?
Tsja, of blijven winnen zodat je lang in die kamer kan genieten en er gewoon tot het eind zitten.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:48 schreef zodeju het volgende:
Dus je kan beter aan het eind van de week het spel tegen de king en queen spelen want dan heb je de vrijstelling...allen die er voor de tijd gespeeld hebben zijn hun vrijstelling al weer kwijt.
ik denk alleen zolang ze in de koningskamer zitten nietquote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Deze week kunnen Ashley en Glen toch niet genomineerd worden ?
Als ze heel de week daar blijven zitten niet. Maar ze spelen spellen nu om daar te kunnen gaan zitten.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Deze week kunnen Ashley en Glen toch niet genomineerd worden ?
Dan weet de rest meteen van die kasteelkamer.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef Clasientjuh het volgende:
Duo met de snelste tijd worden natuurlijk de nieuwe King en Queen.
ik vermoed dat ze er niet over mogen praten deze weekquote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan weet de rest meteen van die kasteelkamer.
Ze hebben Ashley en Glenn al op beeld gezienquote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel erg vroeg om gelijk erom te strijden.....quote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk alleen zolang ze in de koningskamer zitten niet
Die weten het toch al..quote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
iedereen moet hard strijden om als laatste in die kamer te mogen verblijven zodat je een vrijstelling voor de nominatie houdt.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel erg vroeg om gelijk erom te strijden.....![]()
Ik zal het wel niet snappen maar laat mij maar pas spelen even voor het nomineren.
als je tot op het laatst wacht en je wint niet.....heb je helemaal niets.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel erg vroeg om gelijk erom te strijden.....![]()
Ik zal het wel niet snappen maar laat mij maar pas spelen even voor het nomineren.
Nopequote:Op zondag 28 januari 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit spel is volgens niks voor Adriana
denk ik ook nietquote:Op zondag 28 januari 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee, maar zoals die nu erin zitten kunnen vandaag dan nog hun vrijstelling verliezen die ze gekregen hebben als king en queen.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:58 schreef Verida het volgende:
[..]
als je tot op het laatst wacht en je wint niet.....heb je helemaal niets.
Kinq and Queerquote:Op zondag 28 januari 2024 15:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dilana en Jimmy King en Queen.
Neequote:Op zondag 28 januari 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik dacht even nieuwe duo's..Man en vrouw (King & Queen) Maar dat is dus niet het gevalquote:Op zondag 28 januari 2024 14:53 schreef Hznootje het volgende:
Zijn de duo's al bekend, of is er nog kans op Tom en Ariana?
Mee eens, beide willen te graag het gesprek aanvoeren.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley heeft best wel zelfinzicht, ze zegt dat ze goed moeten communiceren tijdens het spel, en dat zij beide nogal de neiging hebben om dit te doen 'haantje de voorste', goed luisteren naar elkaar dus!
Wel beter voor Randy, anders zit hij dadelijk helemaal met Ariana in die ruimte straksquote:Op zondag 28 januari 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Omg dat red niemand.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wel beter voor Randy, anders zit hij dadelijk helemaal met Ariana in die ruimte straks
en een soort kruiden en komkommerquote:Op zondag 28 januari 2024 15:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat doet Ashley nu, kaas met pindakaas??
Die twee kunnen lekker slapen, de rest niet ivm de opdracht die door hun werd gekozen.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik hoop echt dat die 2 niet genomineerd mogen worden want vind het lullig als Ashley weer door die deur moet of dat Glen gelijk weg moet.
Kan zijn dat zij ook op wacht moeten staanquote:Op zondag 28 januari 2024 15:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Die twee kunnen lekker slapen, de rest niet ivm de opdracht die door hun werd gekozen.
Ze is gewoon geil, arme mannen daar in dat huis.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
Ik zie dat Ariana lol heeft met Jimmmie en dat is leuk. Maar tegelijkertijd wordt Ariana erg handtastelijk en arm om hem heen op zijn rug kloppen fluisteren.
Krijg kippenvel en de vrouwen hier weten precies wat ik bedoel.....als sommige mannen je aanraken niks aan de hand maar bij sommige krijg je het een naar gevoel erbij.
Dat had ik nu bij Ariana, de manier waarop ze kijkt of iemand het gezien had.
ik vind haar een creep,quote:Op zondag 28 januari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
Ik zie dat Ariana lol heeft met Jimmmie en dat is leuk. Maar tegelijkertijd wordt Ariana erg handtastelijk en arm om hem heen op zijn rug kloppen fluisteren.
Krijg kippenvel en de vrouwen hier weten precies wat ik bedoel.....als sommige mannen je aanraken niks aan de hand maar bij sommige krijg je het een naar gevoel erbij.
Dat had ik nu bij Ariana, de manier waarop ze kijkt of iemand het gezien had.
O ja dat is ook weer zoquote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wel beter voor Randy, anders zit hij dadelijk helemaal met Ariana in die ruimte straks
samen met die lijzige stem, blueh ik mag haar ook niet, vind haar ook een creepquote:Op zondag 28 januari 2024 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind haar een creep,
dat loeren heel de tijd, en dat neerslaan van haar oogleden, maar ondertussen alles in de gaten houden.
ik vind haar echt heel eng .
Idd, dat is de juiste constatering, het druipt (nog net niet letterlijk) ervan af..quote:Op zondag 28 januari 2024 15:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze is gewoon geil, arme mannen daar in dat huis.
Als er een kuisheid gordel in the wall komt duiken alle mannen erop af.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, dat is de juiste constatering, het druipt (nog net niet letterlijk) ervan af..
Omg,quote:Op zondag 28 januari 2024 15:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Als er een kuisheid gordel in the wall komt duiken alle mannen erop af.
Allemaal grote ego’s hebben ze daar en dat zit ze ook vaak in de wegquote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley heeft best wel zelfinzicht, ze zegt dat ze goed moeten communiceren tijdens het spel, en dat zij beide nogal de neiging hebben om dit te doen 'haantje de voorste', goed luisteren naar elkaar dus!
En als er een duo wint mogen zij de kasteel kamer in dusquote:
Ze bedoelt vooral dat Glenn moet luisteren naar haar.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef xdiashalizx het volgende:
dat zei ze nietquote:Op zondag 28 januari 2024 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ze bedoelt vooral dat Glenn moet luisteren naar haar.
Vind ik niet, vind Glenn ook verre van een type die hier in mee zou gaan...quote:Op zondag 28 januari 2024 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
En als er een duo wint mogen zij de kasteel kamer in dus
Ik denk dat ze dat allebei denken.. denk je ook niet?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoop het zo hop het huis in.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat allebei denken.. denk je ook niet?
Nou eigenlijk vind ik t niet eerlijk, zij kunnen al een tactiek bedenken hoe ze het spel straks moeten spelenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zal je zien dat de koning en koningin straks een heel ander spel moeten spelen ...
Daar kunnen zij niets aan doen .quote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik t niet eerlijk, zijn kunnen al een tactiek bedenken hoe ze het spel straks moeten spelen
tja, Big Brother bepaalt, En er is nergens gezegd dat het allemaal heel eerlijk zou zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik t niet eerlijk, zijn kunnen al een tactiek bedenken hoe ze het spel straks moeten spelen
Een Koning en een Koningin mogen dat.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat voorspelde Ashley al......quote:Op zondag 28 januari 2024 15:27 schreef danilel het volgende:
Gelukkig hebben Jimmy en Dylano het snel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |