Dat is bewust, de streams lopen achter, zodat men kan ingrijpen mocht dat nodig zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hun klok loopt niet helemaal goed
wat is en alice-je doen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice kan nog wel wakker zijn maar ik ga een Alice-je doen 🥱😴
Jimmy is wel chill, ik mag hem welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk gesprek Karen en Jimmy nu weer ...
Eensquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jimmy is wel chill, ik mag hem wel
Ik heb hetzelfde, kan hem goed hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jimmy is wel chill, ik mag hem wel
Nog niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:58 schreef GayGuy het volgende:
Zit nu het laatste stukje van de live te kijken. Is er nog feest geweest?
Er is een heus kasteel gebouwd naast de hutquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:58 schreef GayGuy het volgende:
Ja, Lenie is weg,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:58 schreef GayGuy het volgende:
Lenie woont weer in een woonwagen.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:03 schreef Thorelf het volgende:
kom ook net thuis van late dienst! lenie weg en ashley dan? andere kamer met een nieuwe zag ik in mijn pauze... weten de andere dat niet?
Neequote:Op zondag 28 januari 2024 00:03 schreef Thorelf het volgende:
kom ook net thuis van late dienst! lenie weg en ashley dan? andere kamer met een nieuwe zag ik in mijn pauze... weten de andere dat niet?
Das pas op het einde wanneer er nog maar een paar over zijn want dan is het gezellig knusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:58 schreef GayGuy het volgende:
Haar voodoo dolls lijken te werkenquote:Op zondag 28 januari 2024 00:07 schreef Willewa het volgende:
Heeft Tom een blauwe plek onder z’n oog? Ariana weer bezig geweest?
Nee, vertelquote:Op zondag 28 januari 2024 00:09 schreef odie22 het volgende:
hebben jullie al gehoord dat dilano op zijn sokken naar buiten was ?
Nee blijven hetzelfde alleen Danny is nu met Alicequote:
Hun, nieuwe bewoner?quote:Op zondag 28 januari 2024 00:03 schreef Thorelf het volgende:
Ja Ashley zit met nieuwe bewoner Glenn in het kasteel als Queen en Kingquote:
Telkens een duoquote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel mensen weg steeds, denk dagboekkamer en SL op 2 ...
Ja, heeft hij inderdaad verteld dat hij nu meer ruimte voelt en relaxter is.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef Thorelf het volgende:
Jimmy komt mij een stuk relaxter over nu...zou dat zijn omdat lenie weg is?? dat hij zich wat vrijer voelt
is dat de spiegelkamer die omgebouwd isquote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja Ashley zit met nieuwe bewoner Glenn in het kasteel als Queen en King
Jaquote:Op zondag 28 januari 2024 00:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
is dat de spiegelkamer die omgebouwd is
Spel in de game areaquote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel mensen weg steeds, denk dagboekkamer en SL op 2 ...
Dat snap ik welquote:Op zondag 28 januari 2024 00:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, heeft hij inderdaad verteld dat hij nu meer ruimte voelt en relaxter is.
Yay!quote:Op zondag 28 januari 2024 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrees dat ze zo nog even gaan WeerWolven ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zondag 28 januari 2024 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Ashley is denk ik Queen samen met nog iemand in 'het kasteel' ga ik zomaar vanuit.
Dat klopt. Met de nieuwe bewonerquote:Op zondag 28 januari 2024 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Ashley is denk ik Queen samen met nog iemand in 'het kasteel' ga ik zomaar vanuit.
BB heeft gezegd dat er twee weg zijn.quote:
Alle leuke dingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alle leuke dingenVaker kijken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Moeten ze niet telkens in de glinsterkamer niet heel zachtjes doen, ik bedoel luid is verraadquote:Op zondag 28 januari 2024 00:21 schreef ledn81 het volgende:
De hut is verbouwd![]()
[ afbeelding ]
slaapkamerindeling in
ledn81 in BB / Het interieur van het BigBrother huis 2024
Iedereen is nog hetzelfde, alleen Danny is nu met Alicequote:
Ik hoorde net de stem van het grote BB huis op de achtergrond toen hij bij Ashley en Glenn was idd.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeten ze niet telkens in de glinsterkamer niet heel zachtjes doen, ik bedoel luid is verraad
Daarom zaten ze zo spastisch stilquote:Op zondag 28 januari 2024 00:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoorde net de stem van het grote BB huis op de achtergrond toen hij bij Ashley en Glenn was idd.
Ik dat dat die ruimte verder weg was, maar kwam er via andere tekening en satelietfoto achter dat het dichterbij staat. De spiegelhut.kasteel staat naast dat roddelhoekje buiten. Dus idd erg dichtbij en gehorig denk
Zijn die nu te zien?quote:Op zondag 28 januari 2024 00:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoorde net de stem van het grote BB huis op de achtergrond toen hij bij Ashley en Glenn was idd.
Ik dat dat die ruimte verder weg was, maar kwam er via andere tekening en satelietfoto achter dat het dichterbij staat. De spiegelhut.kasteel staat naast dat roddelhoekje buiten. Dus idd erg dichtbij en gehorig denk
over 10 minuten staat mijn video online op YT. Zal hem hier ook even zetten voor de mensen die later kwamenquote:
en 1 eliminatiequote:Op zondag 28 januari 2024 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Ashley is wel een kat met negen levens. Tweede nominaties en nog steeds niet naar huis
Die bedoelde ik met twee nominaties: Die van vandaag en de eerste. Zodoende die negen levensquote:
ik ookquote:Op zondag 28 januari 2024 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen feestje, geen alcohol, geen leuke streams, ben er weg van, welterusten ...
Er zou van 1 duo een wens vervuld worden, daarom moeten ze per duo naar binnen.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
En voor ons onduidelijk wat BB van ze wil?
Bij d'r bikinilijn toch?quote:Op zondag 28 januari 2024 00:33 schreef tassie127 het volgende:
Alice heeft uitslag.
Zal wel door die gore hottub komen
Geen idee. Hoorde haar daarstraks alleen zeggen: nee jongens ik doe mijn broek niet uit maar liet wel iets aan ze zien dus ik weet niet waarquote:
Oh mijn invulling, want ze het over nieuwe scheermesjes hadquote:Op zondag 28 januari 2024 00:36 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Geen idee. Hoorde haar daarstraks alleen zeggen: nee jongens ik doe mijn broek niet uit maar liet wel iets aan ze zien dus ik weet niet waar
Waarom? Ik heb dat ook gedaan nadat ik er door iemand op werd gewezen dat ik me eens moest gaan verdiepen in AD(H)D , dat heb ik gedaan , en ik herkende mezelf helemaal in alles. Later kreeg ik dus ook die diagnose van een psych. Ik ken meer mensen die zonder officiële diagnose zien dat ze het hebben maar ermee om kunnen gaan . Ik kon dat nietquote:Op zondag 28 januari 2024 00:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zoals iedereen, want mode, heeft iemand (Rohani?) zichzelf gediagnostiseerd met ADHD
Dat zichzelf of anderen diagnosticeren zonder opleiding/kennis vind ik zo irritant
Zullen nog wel resten van Els en Kitty in zitten, die zijn gaan samenklonterenquote:Op zondag 28 januari 2024 00:33 schreef tassie127 het volgende:
Alice heeft uitslag.
Zal wel door die gore hottub komen
Nee, een steenpuist op haar heup ...quote:Op zondag 28 januari 2024 00:36 schreef tassie127 het volgende:
Geen idee. Hoorde haar daarstraks alleen zeggen: nee jongens ik doe mijn broek
niet uit maar liet wel iets aan ze zien dus ik weet niet waar
Ja klopt, hoorde ik ook maar zouden dus ook op haar benen kunnen zittenquote:Op zondag 28 januari 2024 00:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn invulling, want ze het over nieuwe scheermesjes had
Ja maar heeft meerdere bulten. Ze vroeg net (hoorbaar) via een camera om een doktersbezoekquote:Op zondag 28 januari 2024 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, een steenpuist op haar heup ...
Eensquote:Op zondag 28 januari 2024 00:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zoals iedereen, want mode, heeft iemand (Rohani?) zichzelf gediagnostiseerd met ADHD
Dat zichzelf of anderen diagnosticeren zonder opleiding/kennis vind ik zo irritant
Je ergens in verdiepen is wat anders en je ergens in herkennen ook. Dat zijn verschillende dingen... En als je zegt "ik denk dat ik heb" of "ik heb" , zonder professional is ook verschillendquote:Op zondag 28 januari 2024 00:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb dat ook gedaan nadat ik er door iemand op werd gewezen dat ik me eens moest gaan verdiepen in AD(H)D , dat heb ik gedaan , en ik herkende mezelf helemaal in alles. Later kreeg ik dus ook die diagnose van een psych. Ik ken meer mensen die zonder officiële diagnose zien dat ze het hebben maar ermee om kunnen gaan . Ik kon dat niet
En in haar nek/schouderquote:Op zondag 28 januari 2024 00:42 schreef tassie127 het volgende:
Ze laat nu dus zien dat het op heel haar benen heeft
Zou beter zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 00:44 schreef tassie127 het volgende:
Zouden ze nu steeds ipv een streamlock overschakelen naar het kasteel?
Zoveel mensen roepen dat en maar wat. ik snap niet dat daar zwaar aan wordt getild .quote:Op zondag 28 januari 2024 00:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je ergens in verdiepen is wat anders en je ergens in herkennen ook. Dat zijn verschillende dingen... En als je zegt "ik denk dat ik heb" of "ik heb" , zonder professional is ook verschillend
maar goed, ik heb er nogal de ervaring mee dat iedere vervelende/bloeddorstige/gillende gek schizofreen isdat maakt me nogal sensitief hierop
Laten we maar weer OT gaan en anders in de SC
Ze moesten boooschappen uitzoeken en prijs bepalen voor de andere bewonersquote:Op zondag 28 januari 2024 00:48 schreef Xilia het volgende:
Moeten de King en Queen nu zo stemmen op de wensen vd bewoners?
Ja heb ik gezien, maar bewoners moesten per duo hun wens bekend maken ofzo en er zou er 1 gekozen worden.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze moesten boooschappen uitzoeken en prijs bepalen voor de andere bewoners
Oh dat is het ene oor in en het andere uit gegaan hierquote:Op zondag 28 januari 2024 00:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien, maar bewoners moesten per duo hun wens bekend maken ofzo en er zou er 1 gekozen worden.
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is het ene oor in en het andere uit gegaan hier
Dat gaan we nog wel even zien en horen tijdens slquote:Op zondag 28 januari 2024 00:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht... issie weg moeten we hem nog aanhoren
jazeker dat 1 persoon zo een impact kan hebben op een groep... dat zie je online een beetje, maar je ziet het nu echt... terwijl het soms leek of hij ook gezelligheid inbracht!quote:Op zondag 28 januari 2024 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga zo terugzoeken en monteren, maar Lenie weg wat heerlijk ...![]()
Denk het ook..quote:Op zondag 28 januari 2024 00:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is dit een zachte Big Brother -dwang om ons naar bed te sturen, zodat ze zelf ook kunnen gaan slapen
elsteequote:Op zondag 28 januari 2024 00:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zullen nog wel resten van Els en Kitty in zitten, die zijn gaan samenklonteren![]()
Hoop toch dat we de uitslag nog krijgenquote:Op zondag 28 januari 2024 00:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is dit een zachte Big Brother -dwang om ons naar bed te sturen, zodat ze zelf ook kunnen gaan slapen
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik vind het meer een loodgieter type.
Misschien is ie gecast op de steeds verstopte toiletten
Die huiduislag of?quote:Op zondag 28 januari 2024 00:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoop toch dat we de uitslag nog krijgen
Neehee van welk duo de wens in vervulling gaatquote:
quote:Op zondag 28 januari 2024 01:00 schreef Xilia het volgende:
[..]
Neehee van welk duo de wens in vervulling gaat
Een schatjequote:Op zondag 28 januari 2024 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, wat een leuke vrouw ...![]()
[ afbeelding ]
Lenie is met zijn woonwagenbuddies over de schutting geklommen?quote:Op zondag 28 januari 2024 01:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze SL duurt zolang dat ik nieuwsgierig word ervan
Als je het zo zegt zie ik echt pipoowagens voor me met prikkeldraadquote:Op zondag 28 januari 2024 01:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lenie is met zijn woonwagenbuddies over de schutting geklommen?
vroeger was bb een experiment.. nu met het eten wat ze hebben en geen warm water is het denk ik minder dan een gevangenis... helaas! mijn idee is zet vreemde mensen bij elkaar en zie wat er gebeurt! maar laat de ongezelligheid wegquote:Op zondag 28 januari 2024 01:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom noemen ze tegenwoordig realityseries een experiment. Inmiddels is het wel duidelijk wat er gebeurt. Is het gewoon een spelletje
Eens. En dat was het vroeger zeker, maar er zijn nu zoveel van dit soort programma's geweest (DGK, Utopia, BB zelf, JVJL, De Bondgenoten). Het is wel duidelijk...quote:Op zondag 28 januari 2024 01:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vroeger was bb een experiment.. nu met het eten wat ze hebben en geen warm water is het denk ik minder dan een gevangenis... helaas! mijn idee is zet vreemde mensen bij elkaar en zie wat er gebeurt! maar laat de ongezelligheid weg
Je buurman heeft nu klanten?quote:Op zondag 28 januari 2024 01:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn buurman schreeuwt tegen een van zijn klanten en BB pest ons met herrie...
Weet even niet welke prikkel een interessantere of irritantere is
Hij heeft een soort, hoe zeg je dat netjes, een apotheek aan huisquote:Op zondag 28 januari 2024 01:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Je buurman heeft nu klanten?
Ik ben wel benieuwd of Basiri nog een move gaat maken naar Doriana
Ja en hoe langer het duurt hoe meer ik de neiging heb om iets anders op te zetten, maar ben ook te nieuwsgierig wat er gebeurt nu, en wil het niet missen.. Wat kansloos een BB-FOMOquote:
Het duurt te langquote:
Slaap zachtquote:Op zondag 28 januari 2024 01:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het duurt te langIk druk wel op opnemen en ga lekker naar bed.
![]()
Morgen weer een dag. Slaap lekker COS
Alice ligt vast ook al in bed, trusten!quote:Op zondag 28 januari 2024 01:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het duurt te langIk druk wel op opnemen en ga lekker naar bed.
![]()
Morgen weer een dag. Slaap lekker COS
Ooooohhhh een "Apotheek"quote:Op zondag 28 januari 2024 01:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij heeft een soort, hoe zeg je dat netjes, een apotheek aan huis
Ik ben ook benieuwd!
Hahaha ja, misschien moet ik een slaappilletje ronselenquote:Op zondag 28 januari 2024 01:18 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ooooohhhh een "Apotheek"![]()
Ik ga het ook niet meer afwachten. Had allang in bed willen liggen. Slaap lekker!
Dank je!quote:Op zondag 28 januari 2024 01:37 schreef BB-King het volgende:
Hehe ze zijn terug!
Moesten een groepsbeslissing maken en Tom is er niet blij mee.
Dat is wel nodig zo te horenquote:Op zondag 28 januari 2024 01:39 schreef Schakeltopia het volgende:
tom en rohani even babbelen op stream 1
Zijn allemaal op volgens mijquote:Op zondag 28 januari 2024 01:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slaapt er überhaupt iemand daar nu of zijn ze nog allemaal op ivm alle gebeurtenissen van deze nacht?
Nee, tot laat naar de dagboekkamer. Twee mensen weg, zonder weten waarom. Spannende avond gehad. Wrijving. ik begrijp wel waarom ze wakker zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 01:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ze allemaal nog wakker zijn ja
maar ik snap er nog geen bal van, wat er nou allemaal gebeurd is
aha dat verklaardquote:Op zondag 28 januari 2024 01:44 schreef ben34567 het volgende:
Ze (meer dan helft groep) hebben voor diner gekozen; Tom ging niet akkoord.
Gelukkig want ik zit nog ergens op te wachten voor ik naar bed kan dus fijn wat afleiding en bezigheid hahaquote:
Weet het niet. Hoorde ze ook over coins en tvquote:Op zondag 28 januari 2024 01:44 schreef ben34567 het volgende:
Dank je! Helderquote:Op zondag 28 januari 2024 01:44 schreef ben34567 het volgende:
Dacht 23 jaar geleden origineel te zijn maar had dit niet verwacht.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je!
Jouw Nickname klopt nu wel erg
Ja ik vind haar ook wel een leuke dame.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ondanks haar stem en manier van praten begin ik Rohani wel aardig te vinden
Er gebeurt genoeg!quote:Op zondag 28 januari 2024 01:45 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Gelukkig want ik zit nog ergens op te wachten voor ik naar bed kan dus fijn wat afleiding en bezigheid haha
Hahah vooruitziende blik dus!quote:Op zondag 28 januari 2024 01:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dacht 23 jaar geleden origineel te zijn maar had dit niet verwacht.
[..]
Ja ik vind haar ook wel een leuke dame.
100% mee eensquote:Op zondag 28 januari 2024 01:48 schreef tassie127 het volgende:
Ik vind ronahi echt lief. Had bij haar binnenkomst echt even een afkeer omdat ze als een zeikwijf over kwam maar nu is ze schattig
klopt had ik ookquote:Op zondag 28 januari 2024 01:48 schreef tassie127 het volgende:
Ik vind ronahi echt lief. Had bij haar binnenkomst echt even een afkeer omdat ze als een zeikwijf over kwam maar nu is ze schattig
Komt denk ik door haar uitslagproblemen.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:54 schreef ben34567 het volgende:
Alice lijkt ook wat heftiger dan normaal op dit moment
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 28 januari 2024 01:57 schreef marky het volgende:
Nu Lenie en Ashley weg zijn is de dynamiek heel anders prettiger. Mensen die nu ineens met elkaar praten en eens zijn. Tom blijft een lastige prater.
Slaap zachtquote:Op zondag 28 januari 2024 01:57 schreef tassie127 het volgende:
Weer een SL. Precies op tijd!
Hetgeen waar ik zat te wachten en in de gaten moest houden is eindelijk klaar! Dus ik kan naar bed! Veel plezier nog!
Geen zanger die ertussen komt of een grote slabek die zichzelf graag hoort praten.quote:Op zondag 28 januari 2024 02:31 schreef BB-King het volgende:
Ronahi met een lang verhaal hoe ze haar man heeft leren kennen.
Iedereen luistert aandachtig.
en die mensen tegen houd zichzelf te zijn door lullige opmerkingen!quote:Op zondag 28 januari 2024 02:34 schreef marky het volgende:
[..]
Geen zanger die ertussen komt of een grote slabek die zichzelf graag hoort praten.
Yep nog steeds een aantal wakker.quote:
Nu nog brood bakken dus.quote:Op zondag 28 januari 2024 03:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja nog steeds mensen wakker, weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar ik ga wel beelden terug kijken. Danny, Ronahi en Karen zitten nog te kletsen
Oh was al gezegd lolquote:Op zondag 28 januari 2024 03:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Yep nog steeds een aantal wakker.
Den Danny en Karen moeten nog het brood afhandelen.
Wachten daarop. Ariana en Ronahi zitten bij ze aan tafel.
Hadden ze net na de live uitzending ook al gedaan, maar volgens mij alles opgegeten.quote:
Ligt dat aan de uitspraak of vocabulaire? Ik luister al best lang best regelmatig Vlaamse muziek waardoor ik veel woorden wel begrijp en daardoor vind ik het best makkelijk om te volgen. Ook mede BB de laatste jaren nog verder verbeterd trouwens.quote:Op zondag 28 januari 2024 03:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als de Belgen onderling met elkaar praten, kan ik ze soms echt moeilijk verstaan
Op zich kan ik het wel goed volgen.quote:Op zondag 28 januari 2024 03:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als de Belgen onderling met elkaar praten, kan ik ze soms echt moeilijk verstaan
Veel woorden versta/ begrijp ik wel, maar als ze onderling praten, praten ze sneller en moet ik echt goed luisteren om ze te verstaanquote:Op zondag 28 januari 2024 03:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ligt dat aan de uitspraak of vocabulaire? Ik luister al best lang best regelmatig Vlaamse muziek waardoor ik veel woorden wel begrijp en daardoor vind ik het best makkelijk om te volgen. Ook mede BB de laatste jaren nog verder verbeterd trouwens.
Articulatie is wel een dingetje soms met Vlaams, onze uitspraak is wat harder/scherper en hun ‘Nederlands’ heeft dat Franse zachtere denk ik.
Ah ja, snap ik. Heb ik zelf dus bijna geen last meer van maar snap ik. Heb ik ook met Duits. Als dat langzaam gaat of in schrift kan ik dat nog aardig goed volgen, maar 2 Duitsers op volle snelheid tegen elkaar snap ik bijna niks meer van 😂quote:Op zondag 28 januari 2024 03:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veel woorden versta/ begrijp ik wel, maar als ze onderling praten, praten ze sneller en moet ik echt goed luisteren om ze te verstaan
En dunne matrasjes ook.quote:Op zondag 28 januari 2024 06:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Beide huizen nog in diepe rust.
Als je Glenn en Ashley zo ziet liggen, dan lijken die bedden vrij kort, geen 2 meter.
Valt .e op dat Tom vaker bezig is als iets niet gaat zoals hij het wil hebbenquote:Op zondag 28 januari 2024 06:44 schreef marky het volgende:
Waar het op lijkt is dat de duo's per stuk een keuze moesten maken tussen 5 coins voor iedereen, een vrijstelling voor iemand volgende week of een etentje voor de hele groep. Een aantal duo's koos voor coins. Danny en Alice voor een vrijstelling (dacht ik) en Dilano en Jimmy voor het etentje. Omdat ze niet allemaal het zelfde kozen moest er achteraf overlegd worden wat ze wilde. Ze kozen uiteindelijk voor het etentje maar daar was Tom niet blij mee en schijnt boos te zijn weggelopen. Dat vond de rest van de groep niet zo leuk. Ze gaan daar in de groep met Tom nog over praten.
Opvallend was dat ondanks Tom zijn boosheid de groep heel anders was gisteravond en je echt merkt dat het vertrek van Lenie en Ashley een positieve uitwerking had op de dynamiek. Zoals Jimmy het eerder op de avond al zei is er veel meer lucht in de groep.
quote:Op zondag 28 januari 2024 06:52 schreef Poeziewoes het volgende:
In de Telegraaf staat ook al, van die vrouw die teveel in de camera kijkt
Dat is meerdere in de groep ook al opgevallen vandaar dat ze hem erop willen aanspreken.quote:Op zondag 28 januari 2024 06:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Valt .e op dat Tom vaker bezig is als iets niet gaat zoals hij het wil hebben
Dat mist Lenie wel weer.quote:Op zondag 28 januari 2024 06:57 schreef Poeziewoes het volgende:
Is toch lekker eens een keer normaal eten?
Ja en nu heb ik het vermoeden dat ze deze week gaan strijden om die kamer. Als je het wint van Ashley en Glenn dan wordt je de volgende king en queen. Want zolang je in die kamer zit kan je niet genomineerd worden. Wat als Tom of Tyron daar moet slapen die liggen met hun voeten door de spijlen.quote:Op zondag 28 januari 2024 06:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Beide huizen nog in diepe rust.
Als je Glenn en Ashley zo ziet liggen, dan lijken die bedden vrij kort, geen 2 meter.
Groot gelijk, heeft nu al een paar keer voor spanning gezorgdquote:Op zondag 28 januari 2024 06:59 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is meerdere in de groep ook al opgevallen vandaar dat ze hem erop willen aanspreken.
Wat vindt je van Glenn?quote:Op zondag 28 januari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
ALs ze in koppels spelen hoe willen ze dat dan blijven doen? Steeds een nieuwe erbij?
Goedemorgen Sherlock.quote:Op zondag 28 januari 2024 07:28 schreef rinardo het volgende:
De familinaam die gister genoemd werd was niet Moorthamer, maar
Glenn van Himst
https://www.instagram.com/glenn_bb2024/ Instagram
https://www.facebook.com/glenn.vanhimst Facebook
Dan laat ik de streams nog even uit.quote:Op zondag 28 januari 2024 07:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana druk in de keuken en alles klaargezet voor het ontbijt
Zit nu filmpjes terug te kijken heb het niet echt gezien gisterenquote:
Goedemorgen ,dat is geschonken door de King and Queen.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Lenie naar huis...tsja was te verwachten wel een beetje stillie in het huis maar ook wel relaxed om die snater er niet elke keer tussendoor te horen..
En ik vind het kasteel een leuke toevoeging Ashley past wel in dat plaatje...Glenn vind ik een beetje lomp.... moet misschien ook nog landen om in de termen van Ariana te blijven...
Ik hoop dat we veel van het kasteel gaan zien...![]()
Huh zie ik nou Eieren???
Wel goed dat hij daar even met Ashley zit.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nu filmpjes terug te kijken heb het niet echt gezien gisteren
Lijkt mij wel een leuke gast
Het lijkt mij wel raar hoor als nieuwe bewoner gelijk afgesloten van de rest te zittenquote:Op zondag 28 januari 2024 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel goed dat hij daar even met Ashley zit.
Dit hebben ze heel goed bedacht.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel raar hoor als nieuwe bewoner gelijk afgesloten van de rest te zitten
Maar het geeft wel weer wat leuk kijkvoer op de streams dit.
Was dit echt zo erg? Is mij niet echt opgevallenquote:Op zondag 28 januari 2024 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)te-veel-in-de-camera
Ja ben wel benieuwd hoe het verder gaat verlopen, of ze daar een hele week zitten en wat ze allemaal moeten doenquote:Op zondag 28 januari 2024 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit hebben ze heel goed bedacht.
Goedemorgen mij ook niet,vandaar dat ik het nogal flauw van BB vind.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was dit echt zo erg? Is mij niet echt opgevallen
King en Queen mochten 3 producten in de wall zetten, de opbrengst is voor hun.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Lenie naar huis...tsja was te verwachten wel een beetje stillie in het huis maar ook wel relaxed om die snater er niet elke keer tussendoor te horen..
En ik vind het kasteel een leuke toevoeging Ashley past wel in dat plaatje...Glenn vind ik een beetje lomp.... moet misschien ook nog landen om in de termen van Ariana te blijven...
Ik hoop dat we veel van het kasteel gaan zien...![]()
Huh zie ik nou Eieren???
Goedemorgen..quote:Op zondag 28 januari 2024 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen ,dat is geschonken door de King and Queen.
Lees Rinardo zijn post.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Oooh dat heb ik helemaal gemist, ik dacht dat ze in de wall kwamen te staan.. is dat vanmorgen gebeurt?
Mij dus ook niet... en ik stream vrij veel...quote:Op zondag 28 januari 2024 08:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was dit echt zo erg? Is mij niet echt opgevallen
Ik gaf als voorbeeld Nick en Grace.Die waren constant met de camera bezig.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mij dus ook niet... en ik stream vrij veel...
Thnx ja dat heb ik gisteren nog meegekregen maar ik dacht dat ik net eieren zag staan op het aanrecht of was dat in de wall?quote:Op zondag 28 januari 2024 08:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
King en Queen mochten 3 producten in de wall zetten, de opbrengst is voor hun.
eieren 1 coin
koffie 1 coin
kaas 2 coins
ze konden kiezen uit een lijstje
Nou zeg inderdaad... ik vind dit een beetje overdreven..quote:Op zondag 28 januari 2024 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gaf als voorbeeld Nick en Grace.Die waren constant met de camera bezig.
In het SV staat meer uitleg.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Fresh... help me eens met dat diner.. hoezo krijgen ze dat?
Ik vind dat helemaal een triest gedoe met dat water... gewoon warm water op die lolly's hatsjikidee...quote:Op zondag 28 januari 2024 08:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt trouwens dat gesleep met die pannen heet water, wel link. Dat het nog niet fout is gegaan verbaasd me wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |