Fledderus?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Je moet met Kok, iemand die geen Rijpma-De Jong heet en Leerdam toch een droomteam hebben voor de teamsprint?
Leerdam is volgens mij ook niet bepaald een teamplayer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Je moet met Kok, iemand die geen Rijpma-De Jong heet en Leerdam toch een droomteam hebben voor de teamsprint?
Grevelt misschien?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Leerdam heeft daar geen zin in, geloof ik. De Jong was op het EK slecht (al wonnen ze alsnog), maar daarvoor toch niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Dat doet hij altijd toch.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:18 schreef wimderon het volgende:
Wat is Van Dijk nou aan het bazelen dat het gedaan is als je ingehaald wordt?
Afgelopen weekend haalde Canada Korea in op de 4CC en volgens mij werden die toen ook niet gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:18 schreef wimderon het volgende:
Die denkt dat het hetzelfde als bij wielrennen isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:18 schreef wimderon het volgende:
Daar gaat het er vooral ook om dat de tweede en derde niet te veel krachten verspillen omdat ze er niet kort genoeg op zitten. Klassieke fout om iemand met een hele snelle opening te laten starten, vaak ook nog zonder omkijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Klopt ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend haalde Canada Korea in op de 4CC en volgens mij werden die toen ook niet gediskwalificeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |