Yum! Ik zit vanavond aan de La¨ko. Een pilsje uit Slovenië meegenomen door mijn beste vriendquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef -XOR- het volgende: [..] In mijn hoofd zat 33,69. Het zal de Tripel Karmeliet zijn.
Dan rijden ze niet enkel sprintafstanden hequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan ongeveer even spannend als het afgelopen F1-seizoen ben ik bang.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Yum! Ik zit vanavond aan de La¨ko. Een pilsje uit Slovenië meegenomen door mijn beste vriend
Het zou raar zijn als hij niet beter wordt gezien zijn leeftijd.. al kan hij het voorbeeld volgen van Trevor Marsicanoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zou Stolz niet meer beter worden?
Affligem hierquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]Hier een Gentse strop (blond bier).
Kuck piekte ook vroeg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als hij niet beter wordt gezien zijn leeftijd.. al kan hij het voorbeeld volgen van Trevor Marsicano
Na een tweede keer rekenen kom ik daar ook op. Zal wel ergens een fout gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sneller dan 6.05.98 om Roest in te halen
Of Jonathan Kuck.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als hij niet beter wordt gezien zijn leeftijd.. al kan hij het voorbeeld volgen van Trevor Marsicano
Luie tyfushond!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Wel een tegenvaller dat Stolz dit ook niet meepakt
Nee, het schijnt te helpen als je er als team voor wil trainen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:58 schreef wimderon het volgende:
Ze denken gewoon nog steeds dat je met de beste schaatser het verschil gaat maken. Terwijl Amerika opnieuw het voorbeeld geeft dat dat helemaal niet de doorslaggevende factor is.
SPOILER: Team Pursuit Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat doen de Nederlanders op de teamonderdelen toch ook gewoon? Vorige keer zeiden ze bij de teamsprint nog dat ze diezelfde ochtend even samen hadden getraind!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, het schijnt te helpen als je er als team voor wil trainen.
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat doen de Nederlanders op de teamonderdelen toch ook gewoon? Vorige keer zeiden ze bij de teamsprint nog dat ze diezelfde ochtend even samen hadden getraind!
Maar maximale punten (voor de B-groep) halen komt wel goed denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:03 schreef Marcoss het volgende:
Oh, de dames rijden straks in de B-groep dus
Ja, je moet natuurlijk die vier wedstrijden die het per jaar geeft wel allemaal in verschillende samenstellingen rijden. Straks raken ze nog op elkaar ingespeeld, dat moet je niet willen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Bosker was 7e in de B-groep, 12 uur geleden. Och och wat heeft die het druk
Lijkt mij een gruwelijke manier om dood te gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:07 schreef heywoodu het volgende:
'De doodgeverfde favoriet'
Groetjens, Antoinette.
Die indeling van de A en B groepen bij mannen en vrouwen zijn zo onlogisch. De mannen hebben maar een A groep van 6 landen terwijl die 12-16 competitieve landen hebben en de vrouwen een A-groep van 8 landen en dan bestaat de B-groep uit 2-4 landen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar maximale punten (voor de B-groep) halen komt wel goed denk ik
https://live.isuresults.e(...)tition/14/start-list
Gelijk weer ruzie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:09 schreef heywoodu het volgende:
Laten we Antoinette er maar niet bij gaan drukken in de ploegenachtervolging, waar de vrouwen tenminste een beetje stabiele ploeg hebben..
Bij de teamsprint kun je haar ook niet helemaal kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:10 schreef wimderon het volgende:
Nee Antwanet, je past gewoon niet in teamonderdelen. Op de teamsprint is het ook elke keer rommel.
Zet er dan iemand anders neer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij de teamsprint kun je haar ook niet helemaal kwalijk nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |