Ik lees het ook nu overal.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Op TwitterX laten de ESC "fans" zich weer van hun beste kant zien, godsamme zeg.
Heb echt de neiging om voor de rest van het seizoen Twitter niet meer te openen, man man man, wat een slangenkuil.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Op TwitterX laten de ESC "fans" zich weer van hun beste kant zien, godsamme zeg.
Volgens mij wordt je al gecanceled als je één keer in je leven met een Israëliër hebt gesproken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, doen we daar nu aan, een soort witchhunt op mensen met Joodse roots?
Antisemitisme is (helaas) nooit weggeweest en komt nu bewust en onbewust weer overal en nergens naar boven borrelen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie zelfs doodsverwensingen aan haar op Twitter, die ga ik gewoon reporten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb echt de neiging om voor de rest van het seizoen Twitter niet meer te openen, man man man, wat een slangenkuil.
Nee maar serieus, waarom kijken jullie daar nog? Voegt het wat toe?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe jaag je als 'fans' een land dat na 30 jaar weer meedoet straks weer terug de ESFkast in.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik volg accounts voor nieuwtjes of sommige accounts die grappig zijn of sympathieke fans, maar de reacties en interacties zie je dan ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar serieus, waarom kijken jullie daar nog? Voegt het wat toe?
Ook als je niet op de tweets klikt verder?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik volg accounts voor nieuwtjes of sommige accounts die grappig zijn of sympathieke fans, maar de reacties en interacties zie je dan ook.
Op instagram net zo erg hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat doe je natuurlijk wel bijvoorbeeld als iemand vraagt of Tali ook hun favoriet was.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook als je niet op de tweets klikt verder?
Lijkt alsof mensen enkel maar zwart-wit kunnen denken. Alles dat met Israël of Joden te maken heeft is evil of juist andersom. Zelfde voor Palestina. Is ook niet heel anders op fok he, heb dat hoofd topic hier ook maar opgegeven over de oorlog. Geef je kritiek op Israël ben je een Hamaslover. Benadruk je de verschrikkelijke aanval van Hamas op Israëlische burger op 7 oktober, dan ben je een zionist.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Op instagram net zo erg hoor.
'Terrorism won' etc en Israëlische vlaggen onder de Luxemburg post van het officiële Eurovision account.
Ik ga me niet van social media laten wegjagen door dat tuig?
De meeste mensen voelen zich alleen veilig en 'sociaal' beschermd als ze in een duidelijk kamp zitten. En dat passen ze met vrijwel alles toe. De nuance is niet veilig want dan is het veel moeilijker om een groep gelijkgezinden te vinden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt alsof mensen enkel maar zwart-wit kunnen denken. Alles dat met Israël of Joden te maken heeft is evil of juist andersom. Zelfde voor Palestina. Is ook niet heel anders op fok he, heb dat hoofd topic hier ook maar opgegeven over de oorlog. Geef je kritiek op Israël ben je een Hamaslover. Benadruk je de verschrikkelijke aanval van Hamas op Israëlische burger op 7 oktober, dan ben je een zionist.
Gewoon je mond erover houden onder Eurovision posts en het Songfestival niet verzieken met je krijsmening (niet jij, zij) is op zich ook best veilig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste mensen voelen zich alleen veilig en 'sociaal' beschermd als ze in een duidelijk kamp zitten. En dat passen ze met vrijwel alles toe. De nuance is niet veilig want dan is het veel moeilijker om een groep gelijkgezinden te vinden.
Dat is het ook. Walgelijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:01 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt me vooral vervelend voor haar. Haar droom wordt verwezenlijkt, en opent ze straks haar social media is het enige wat ze terugvindt een bak stront. En dan gaat het niet eens over het nummer of zo, maar wordt het echt persoonlijk aan haar gericht. Met doodswensen en al. Dat vind ik ontzettend kwalijk.
Ja, dat lijkt niet echt een optie te zijn voor die mensen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon je mond erover houden onder Eurovision posts en het Songfestival niet verzieken met je krijsmening (niet jij, zij) is op zich ook best veilig.
Het is nou niet dat ik specifiek daarnaartoe ga om reacties te checken. Ik heb gewoon standaard een tabblad met TwitterX openstaan als m'n pc aanstaat. Noem het een gewoonte.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook hoor. Ik heb zelf het afgelopen jaar nog één tweet geplaatst (toevallig over Israël) maar verder heb ik TwitterX een beetje opgegeven sinds Musk.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is nou niet dat ik specifiek daarnaartoe ga om reacties te checken. Ik heb gewoon standaard een tabblad met TwitterX openstaan als m'n pc aanstaat. Noem het een gewoonte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |