Ik ben de show aan het inhalen. Nog niks gehoord btw.
1. Joel Marques: Goede stem, helaas een nogal zeikerig lied. 5/10
2.Edsun: Het lied vind ik niet zo veel aan, mist een duidelijke hook. De zanger (plus dansers) weet het podium goed te gebruiken, Geboren entertainer, dat is te zien.7/10
3. Naomi Ayé; ze oogt erg jong, maar wat een krachtig stemgeluid heeft zij al. Lied is best gedateerd, niet perse slecht, maar beklijft niet. Ben het direct alweer vergeten. Ze lijkt ook nog niet zo ervaren..6,5/10
4. Angy & Rafa Ela: Krachtig, zowel samen als individueel. Normaal niet zo weg van dit soort bombastische nummers, maar dit wordt gewoon goed gebracht. Beste tot nu toe. 7,5/10
5.One Last Time: Dit lijkt er niet op, maar doet me wel denken aan Belarus 2017. Vrij basic lied, maar luistert wel lekker weg. 7/10
6.Krick:. Zangeres zingt goed, maar mist personality. Lied komt ook niet echt op gang. Saaaaaai. 5/10
7.CHAiLD: Goed popnummer, maar vocaal niet overtuigend. Gebeurt verder ook niks op het podium, erg lazy optreden. Visuals passen er niet bij. Niet over nagedacht? Valt meer uit te halen. 6,5/10
8.Tali: Vernieuwend? Nope. Maar de enige waarbij ik vind dat het totaalplaatje wel echt klopt. Zou dit dan ook een leuke inzending vinden. 7.8/10
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024