SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft WIDM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Wat betreft WIDM:Dat zit er dik in, bizar genoeg is het niveau van de productie bijna even hoog dan een gewoon Songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
De schaatsmannen gaan weer eens een team pursuit doen. Zal ongetwijfeld wel weer een unaniem belachelijk groot succes worden.
quote:
Ze rijden i.i.g. de mannen van @Fred_B naar huis.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
Zo, eindelijk eten. Je moet er wat voor over hebben, dat Luxemburg.
Ik wist dat het in Luxemburg politiek gezien ook een beetje aan het rommelen was, maar dat het al zo erg was dat je er niet eens meer iets te eten kon krijgen had ik nog niet meegekregen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
Zo, eindelijk eten. Je moet er wat voor over hebben, dat Luxemburg.
Luxemburgers genoeg zou je zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist dat het in Luxemburg politiek gezien ook een beetje aan het rommelen was, maar dat het al zo erg was dat je er niet eens meer iets te eten kon krijgen had ik nog niet meegekregen.
Wat betreft WIDM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ik zou er zelf wel graag wat groente bij hebben maar als je honger hebt moet je niet kieskeurig zijn.quote:
Het is echt zo ergquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist dat het in Luxemburg politiek gezien ook een beetje aan het rommelen was, maar dat het al zo erg was dat je er niet eens meer iets te eten kon krijgen had ik nog niet meegekregen.
Luxemburg, het nieuwe Afrika. Wie had tien jaar terug gedacht dat het zo zou aflopen.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt zo ergIk heb dus een maaltijd opgegeven en naar Luxemburg gestuurd, voor de arme kinderen daar.
Mja eigenlijk zag je het al veel langer aankomen hoor. Toen ik er in 1986 was merkte ik aan de economische en politieke situatie al dat het de verkeerde kant opging. Ik heb nog geprobeerd mijn ouders te overtuigen van de urgentie maar helaas zonder resultaatquote:Op zondag 28 januari 2024 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Luxemburg, het nieuwe Afrika. Wie had tien jaar terug gedacht dat het zo zou aflopen.
Misschien dat ik het daarom niet aan zag komen, ik was in 1986 niet op een leeftijd dat ik wist wat een economische of politieke situatie was, laat staan dat ik in het buitenland een analyse daarvan via mijn ouders naar buiten zou kunnen proberen te smokkelen.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja eigenlijk zag je het al veel langer aankomen hoor. Toen ik er in 1986 was merkte ik aan de economische en politieke situatie al dat het de verkeerde kant opging. Ik heb nog geprobeerd mijn ouders te overtuigen van de urgentie maar helaas zonder resultaat
Heel begrijpelijk. Maar ik neem aan dat jij bijvoorbeeld in de jaren 90 weer je best hebt gedaan om je ouders attent te maken op de desastreuze toekomst van op dat moment rijke Europese landen.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat ik het daarom niet aan zag komen, ik was in 1986 niet op een leeftijd dat ik wist wat een economische of politieke situatie was, laat staan dat ik in het buitenland een analyse daarvan via mijn ouders naar buiten zou kunnen proberen te smokkelen.
Uiteraard. Kijk, voor Duitsland hoefde ik natuurlijk niemand te waarschuwen, dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Maar ik neem aan dat jij bijvoorbeeld in de jaren 90 weer je best hebt gedaan om je ouders attent te maken op de desastreuze toekomst van op dat moment rijke Europese landen.
Overigens had ik in 1989 in Denemarken wél succes. Het land had het geluk dat we een regenachtige dag hadden tijdens onze vakantie en mijn ouders uit verveling wel naar mijn zorgen moesten luisteren. Vandaar dat Denemarken ook tegenwoordig nog een redelijk welvarend land is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |