quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Binnenkomen met een seksloze handquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:49 schreef DKUp het volgende:
Han zou haar graag….
Afscheidskus
Heel erg leuk
Lekkere stemquote:
Jaquote:
Aparte match ditquote:
Jammer wel, had zn gezicht wel willen zien danquote:
Is dat gay alert? Ben nog niet helemaal thuis hier.quote:
Ik denk dat hij zo vriendelijk is dat hij zenuwachtig wordt en zich verspreekt, want die inkt wil hij niet denk ik.quote:
Nee, die zijn er al.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is dat gay alert? Ben nog niet helemaal thuis hier.
Te mooie stem tochquote:
Ja beetje Thaise vakantie vibes toen ze liep.quote:
Merk is niet boeiend, als de fit maar goed isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Iemand maakte toch een keer een opmerking over een C&A overhemd of iets
quote:
Hij zoekt iemand die van pittig eten houdt, dan vallen alle witte mensen wel afquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Cultuur match
Zo zijn ze bij First Dates
Zou zo maar kunnen!quote:
Max is de enige reden dat ik nog kijkquote:
Misschien was dat zijn verkapte manier om toch iemand uit dezelfde cultuur te krijgen. Waar natuurlijk niks mis mee is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zoekt iemand die van pittig eten houdt, dan vallen alle witte mensen wel af
Ik val niet op kaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Zullen we mailen dat @:Pisces29 Max wil daten
En dan even een buikgriepje.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ze heeft gelijk. Aankomen is verschrikkelijk. En je knippert met je ogen en je bent een kilo kwijt
Hoe doe je dat überhaupt? Ik kan eten wat ik wil, maar kom niet aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ze heeft gelijk. Aankomen is verschrikkelijk. En je knippert met je ogen en je bent een kilo kwijt
Veel sportschool en veel eten. Veel is bij mij dan 3k kcal, als ik normaal zou eten zit haal ik de helft niet eensquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe doe je dat überhaupt? Ik kan eten wat ik wil, maar kom niet aan.
Wel lief maar niet erg slim idd.quote:
Dit ja. Voor mij is het ook lastig, maar als je goed je best doet lukt het iedereen. Net als dat gelul dat afvallen zo moeilijk is. Vreet minder/gezonder,beweeg meer en bijna iedereen valt af.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Veel sportschool en veel eten. Veel is bij mij dan 3k kcal, als ik normaal zou eten zit haal ik de helft niet eens
Mojd open gehad en kwijl langs je mondhok?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de andere kant luisterde ik ook totaal niet naar zijn verhaal.
Maar op date zul je vermoedelijk wel goed luisteren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de andere kant luisterde ik ook totaal niet naar zijn verhaal.
Nee zo is @Coco niet.quote:
Als mijn vriendin over haar parfumcollectie begint knik ik ook maar een beetje.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar op date zul je vermoedelijk wel goed luisteren.
Dat is niet hetzelfde als een nieuwe date.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als mijn vriendin over haar parfumcollectie begint knik ik ook maar een beetje.
Ja, zijn stem viel mij ook al negatief op.quote:
Ja. Hij zal je informatieve audio berichten sturen.quote:
Genoteerd.quote:
Héél erg!quote:
Wanneer was je afwezig ?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:29 schreef Gibson88 het volgende:
Tering wat een haaitjes, belooft wat deze week, of waren die vorige week bij. mij afwezigheid ?
Het was toen zomerGODquote:
Wel leuk toch, die enthousiaste mensenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
Ik ga iets van chocolade pakken
Ik trek dit alweer helemaal niet
HOOI HAAAI WAT ONTZETTEND LEUK GWELDIGDUGquote:Op maandag 29 januari 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel leuk toch, die enthousiaste mensen
Skoda > Volvoquote:Op maandag 29 januari 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
“De uitstraling van een Skoda automonteur…”
Dit viel me ook op. Vooral jammer dat er dan niemand in haar omgeving haar helpt en zegt “dit moet je niet doen.”.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
dit topje kan echt niet met die buik die ertussen door blubbert
Nooit gewetenquote:
Je vergeet: HHHUUUUHUUHUHUHUHUHUHHUUUUHHUUIIIIquote:Op maandag 29 januari 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
Jezus deze reactie
ZOOOOOO DAT HEBBEN ZE GOED GEDAAN
Het zit je niet mee deze avondquote:Op maandag 29 januari 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
Jezus deze reactie
ZOOOOOO DAT HEBBEN ZE GOED GEDAAN
De XC90 is het met je oneens.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit geweten![]()
Volvo is de meest seksloze bak.
Die lijkwagens zijn verschrikkelijkquote:Op maandag 29 januari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit geweten![]()
Volvo is de meest seksloze bak.
gevaar is dat ze er dan na een paar jaar met de vader vandoor gaatquote:Op maandag 29 januari 2024 19:36 schreef DKUp het volgende:
Periode meer van de mannen
Periode meer van de vrouwen
Hier is een topic over in R&Pquote:Op maandag 29 januari 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gevaar is dat ze er dan na een paar jaar met de vader vandoor gaat
Weet niet of ze daddyissues heeftquote:Op maandag 29 januari 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ze kan er met je vader, moeder, broer of zus mee van door gaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
“Heb je veel vrouwelijke vriendinnen?”
“Nee, allemaal erg mannelijk.”
Hij gunt z’n moeder kleinkinderen, de lieverd.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
deze jongen is toch van de herenliefde?
Ook niet verwacht ofzoquote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
Coh
Mu
Nie
Kaah
Zie
IS ZO BELANGRIJK
ZE IS VAN DE BAD BOYS
Hahahahahahahahahahaha
Hij heeft ook een hoogwaterbroek aan, hij zit flink er tegen aan.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
Nee, Haagse proletenlook.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Hoi, ik was ff bij de McDonald's.
Luna is een beetje een naam voor een kat.
Vond je het wel te vreten?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik DACHT DAT HET UTREG WASquote:Op maandag 29 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Almere
Het midden van het land
Dank voor deze duiding
Wat heerlijk! @paxcon en ik zijn ook dol op de mcdonaldsquote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als je daar dol op bent weet je niet wat echt eten is.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heerlijk! @:paxcon en ik zijn ook dol op de mcdonalds
Nee papieren rietjes zijn echt kut.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
En was het rietje te doen?
Absoluut ! Knap dingquote:Op maandag 29 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje voor @:mortaxx @:sked @:gibson88 @:coco
Dokter Bibberquote:
Quarter Pounder Deluxe was ook prima.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook wel een burger die beter word met sla.
Die heeft een apart gezicht tochquote:
Jawel, en kwam er langs op de terugweg. Dacht makkelijker dan alleen voor avondeten de AH in gaan.quote:
Wel nice idd, beetje McDonald's whopper. Vind de normale wel beter.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Quarter Pounder Deluxe was ook prima.
Ja, de magnetronmaaltijden van de AH zijn niet beterquote:Op maandag 29 januari 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jawel, en kwam er langs op de terugweg. Dacht makkelijker dan alleen voor avondeten de AH in gaan.
Intrigerend gezicht en vooral de mimiekquote:
Dit lijkt er wel opquote:Op maandag 29 januari 2024 19:46 schreef Joop_W het volgende:
@:DKUp alsnog op zijn wenken bediend ga ik nu vanuit?
Dat ligt imo dan echt aan de foto. Ogen ver uit elkaar en grote neus. Niet in deze belichting.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwoah, weinig mis mee (al heb ik liever donkerharige Spaanses).
Jaws! Dat is even geleden!quote:Op maandag 29 januari 2024 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Meer zoiets, zonder metaal:
[ afbeelding ]
Vijf sommige stoommaaltijden wel lekker. Die tagliatelle zalm bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, de magnetronmaaltijden van de AH zijn niet beter
Klopt, de vegapasta vind ik ook wel okequote:Op maandag 29 januari 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vijf sommige stoommaaltijden wel lekker. Die tagliatelle zalm bijvoorbeeld.
Maar dan de mannelijke versie neem ik aanquote:Op maandag 29 januari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lief persoon
Zoals mij
Ik zoek ook altijd mezelf
Die eindeloze highlighter van kop tot borstquote:Op maandag 29 januari 2024 19:49 schreef DKUp het volgende:
Denice haar borsten zijn helemaal omhoog gedrukt
Die had ik laatst in zo'n nablijver ofzo zitten. Zo'n vierkant bakje. Smaakte prima inderdaad. Vult alleen niet genoeg helaas (ben niet obees).quote:Op maandag 29 januari 2024 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klopt, de vegapasta vind ik ook wel oke
Uiteraardquote:Op maandag 29 januari 2024 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar dan de mannelijke versie neem ik aan
Eensquote:Op maandag 29 januari 2024 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
Negerhomo vind ik wel een grappige gast
Serie “Hoe gaat het nu met First Dates kandidaten”. Ik zou kijken.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zou het met die leuke vrachtwagenchauffeur gaan die in november meedeed.Waar we allemaal wel een drankje mee wilden gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |