Te mooie stem tochquote:
Ja beetje Thaise vakantie vibes toen ze liep.quote:
Merk is niet boeiend, als de fit maar goed isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Iemand maakte toch een keer een opmerking over een C&A overhemd of iets
quote:
Hij zoekt iemand die van pittig eten houdt, dan vallen alle witte mensen wel afquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Cultuur match
Zo zijn ze bij First Dates
Zou zo maar kunnen!quote:
Max is de enige reden dat ik nog kijkquote:
Misschien was dat zijn verkapte manier om toch iemand uit dezelfde cultuur te krijgen. Waar natuurlijk niks mis mee is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zoekt iemand die van pittig eten houdt, dan vallen alle witte mensen wel af
Ik val niet op kaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Zullen we mailen dat @:Pisces29 Max wil daten
En dan even een buikgriepje.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ze heeft gelijk. Aankomen is verschrikkelijk. En je knippert met je ogen en je bent een kilo kwijt
Hoe doe je dat überhaupt? Ik kan eten wat ik wil, maar kom niet aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ze heeft gelijk. Aankomen is verschrikkelijk. En je knippert met je ogen en je bent een kilo kwijt
Veel sportschool en veel eten. Veel is bij mij dan 3k kcal, als ik normaal zou eten zit haal ik de helft niet eensquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe doe je dat überhaupt? Ik kan eten wat ik wil, maar kom niet aan.
Wel lief maar niet erg slim idd.quote:
Dit ja. Voor mij is het ook lastig, maar als je goed je best doet lukt het iedereen. Net als dat gelul dat afvallen zo moeilijk is. Vreet minder/gezonder,beweeg meer en bijna iedereen valt af.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Veel sportschool en veel eten. Veel is bij mij dan 3k kcal, als ik normaal zou eten zit haal ik de helft niet eens
Mojd open gehad en kwijl langs je mondhok?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de andere kant luisterde ik ook totaal niet naar zijn verhaal.
Maar op date zul je vermoedelijk wel goed luisteren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de andere kant luisterde ik ook totaal niet naar zijn verhaal.
Nee zo is @Coco niet.quote:
Als mijn vriendin over haar parfumcollectie begint knik ik ook maar een beetje.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar op date zul je vermoedelijk wel goed luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |