Zijn vast de types die thuis ook elke douchebeurt een nieuwe handdoek gebruikenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Echte mannen hebben dat gewoon in hun business class ticket danwel frequent flyer progamme zitten.
Echte mannen vliegen first class emirates zodat je al lekker aan boord kan douchen voordat je land (is wel leuk maar max 5 minuten helaas).quote:Op donderdag 26 december 2024 00:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Echte mannen hebben dat gewoon in hun business class ticket danwel frequent flyer progamme zitten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 december 2024 23:13 schreef Bezsen het volgende:
Changi is gewoon een airport.
Verstandige keuze van vriend @:capuchon_jongen
Klopt. Winkels en fast food formules zoals op elke luchthaven. Het enige wat ik wel bijzonder vind, is The Jewel. De waterval zelf, niet het winkelcentrum eromheen. Om dit te bezoeken, moet je door immigration, maar een stop-over van 4 uur is ruim voldoende.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:13 schreef Bezsen het volgende:
Changi is gewoon een airport.
Verstandige keuze van vriend @:capuchon_jongen
En de immigratie gaat tegenwoordig met een Nederlands paspoort door de autogates ook super snel, en de veiligheidscontrole is bij de gate, dus ook bij vertrek om 'airside' te komen hoef je nooit lang te wachten.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:33 schreef jaco het volgende:
[..]
Klopt. Winkels en fast food formules zoals op elke luchthaven. Het enige wat ik wel bijzonder vind, is The Jewel. De waterval zelf, niet het winkelcentrum eromheen. Om dit te bezoeken, moet je door immigration, maar een stop-over van 4 uur is ruim voldoende.
Je moet je wel van te voren aanmelden via https://eservices.ica.gov.sg/sgarrivalcard/quote:Op donderdag 26 december 2024 19:24 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
En de immigratie gaat tegenwoordig met een Nederlands paspoort door de autogates ook super snel, en de veiligheidscontrole is bij de gate, dus ook bij vertrek om 'airside' te komen hoef je nooit lang te wachten.
Klopt maar dat kan ook zelfs nog bij aankomst in Singpore, verbonden met het wifi netwerk op de luchthaven, het is natuurlijk handiger vooraf, maar dit is goed te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:20 schreef tendon het volgende:
[..]
Je moet je wel van te voren aanmelden via https://eservices.ica.gov.sg/sgarrivalcard/
Deo mag mee in ruimbagagequote:Op maandag 6 januari 2025 13:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag een deodorant spuitbus mee (zoiets):
[ afbeelding ]
Mee in ruimbagage die dingen zijn toch ontvlambaar?
En mag een scheermesje mee in handbagage (zo eentje van gillete) ?
Losse scheermesjes niet, maar dit soort wegwerpmesjes mogen mee in de handbagage:quote:Op maandag 6 januari 2025 14:22 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Deo mag mee in ruimbagage
Scheermesje niet in handbagage
https://www.schiphol.nl/n(...)ee-in-je-handbagage/quote:Een scheermesje mag alleen mee als het een veiligheidsmesje of wegwerpscheermes in een vaste houder is. Losse of open scheermesjes mogen niet mee in je handbagage.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Losse scheermesjes niet, maar dit soort wegwerpmesjes mogen mee in de handbagage:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.schiphol.nl/n(...)ee-in-je-handbagage/
Emirates en Qatar hebben wel opties met maar 1 tussenstop, maar dan wel een overstap van ruim 7 uurquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een vlucht gevonden van Brussel naar Cebu in 18 uur de tijd.(via dubai) Ergen in mei. Wil terugkeren in Juni. Maar het probleem is. ik kan rond de 10e juni maar geen deftig terugvlucht vinden allemaal 2 tussenstops.
Ik ga sowieso de heenvlucht boeken. Maaar lijkt het verstandig om 2 losse tickets te boeken? bedoel heen apart en terug apart.
Met 2 losse tickets betaal je meestal wel de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een vlucht gevonden van Brussel naar Cebu in 18 uur de tijd.(via dubai) Ergen in mei. Wil terugkeren in Juni. Maar het probleem is. ik kan rond de 10e juni maar geen deftig terugvlucht vinden allemaal 2 tussenstops.
Ik ga sowieso de heenvlucht boeken. Maaar lijkt het verstandig om 2 losse tickets te boeken? bedoel heen apart en terug apart.
Op of nabij Doha Airport kun je via booking dot com voor een hele redelijke prijs een hotelkamer vinden voor een lange overstap. Ik overweeg het zelf eind mei op m'n terugvlucht uit Bangkok. Maar het is niet mijn eerste optiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goh.. Wat had je dan verwacht haha. Apple is altijd veel te duur met alles.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:11 schreef Stansfield het volgende:
Maar die van Apple vind ik wel een beetje aan de prijs.
Ik gebruik een minijack naar BT adapter. Deze.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef FlyingFish het volgende:
Wat doen jullie met AirPods en dergelijke in het vliegtuig icm zo’n entertainmentsysteem? Bluetooth werkt niet, toch? Gebruik je dan gewoon ouderwetse oortjes met draadjes en plug?
Die stop je in het vliegtuig I.p.v. die cheapo airline dingen en dan connecten naar je airpods of wireless headset?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gebruik een minijack naar BT adapter. Deze.
Ja, dat ding in de de minijack van het inflight entertainmentsystem en dan via bluetooth verder naar mijn headset.quote:Op donderdag 20 maart 2025 03:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die stop je in het vliegtuig I.p.v. die cheapo airline dingen en dan connecten naar je airpods of wireless headset?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |