Tom slaapt beter met een oog open vannachtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als blikken konden doden was Tom al gecremeerd!
Klopt, echt constant eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
De gesprekken van Ariana zijn wel heel erg veel op stream in vergelijking met anderen. Sommige zie je bijna niet en haar weer veel te veel.
Zelfs na Big Brother is hij niet veilig, Ariana wil naar zijn stad verhuizenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tom slaapt beter met een oog open vannacht
Gelukkig liggen ze niet op dezelfde kamerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Thanks! Had niet in de gaten dat ik lapo had, excusez moi!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maar geopend duurde lang .
En zegt alleen maar ja
Perfecte ttquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maar geopend duurde lang .
En zegt alleen maar ja
ja ja ja jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Thanks! Had niet in de gaten dat ik lapo had, excusez moi!
Als je andere tt wil moet je Dotteke even vragenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Thanks! Had niet in de gaten dat ik lapo had, excusez moi!
Zo toevallig ook he.. Ik heb het idee dat dit allemaal hoorde bij ‘als ik mezelf nou maar zo interessant mogelijk presenteer -waaronder de bereidheid tonen dat ik naar zijn land/stad verhuis- hoe groter de kans is dat hij mij interessant vindt’-tactiek.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zelfs na Big Brother is hij niet veilig, Ariana wil naar zijn stad verhuizen
Lenie toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Danny is buiten eerder vandaag uitgeleden over een blaadje.
Oh, dus Danny riep dan naar hem?quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
dit is toch niet leuk meer..arme Tom....ik zou er ook heel ongemakkelijk van wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als blikken konden doden was Tom al gecremeerd!
Die weet totaal niet meer wat hij moetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dit is toch niet leuk meer..arme Tom....ik zou er ook heel ongemakkelijk van worden
En ineens weet ik ook waarom Karen zich zo inhoudt. Ze is kapster en dat was heel mijn familie aan moeders kant ook. Dan wen je er aan om je in te houden, anders zie je geen klant meer terugquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die weet totaal niet meer wat hij moet
Niet te aardig
Niet te onaardig
Niet teveel
Niet te weinig
Hij kan het niet goed doen
Welnee, prima zo en anders had ik maar op moeten lettenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als je andere tt wil moet je Dotteke even vragen
Hele goede jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ineens weet ik ook waarom Karen zich zo inhoudt. Ze is kapster en dat was heel mijn familie aan moeders kant ook. Dan wen je er aan om je in te houden, anders zie je geen klant meer terug
Vind deze ashley leuker als degene die ze is bij Ariana in de buurtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Welnee, prima zo en anders had ik maar op moeten letten![]()
-
Gametalk met Alice en Ashley, over hoe kleine dingen in het huis heel groot gemaakt kunnen worden.
Die twee kunnen ook wel goed met elkaarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
-
Gametalk met Alice en Ashley, over hoe kleine dingen in het huis heel groot gemaakt kunnen worden.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
-
Leniequote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Danny is buiten eerder vandaag uitgeleden over een blaadje.
Ze is in ieder geval tientallen lichtjaren wijzer dan Adrianaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Alice af en toe veel te wijs/volwassen voor haar 19 jaar!
Heb ik juist heel veel bewondering voor.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
Ja maar das de hond van mijn buurvrouw zelfs alquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval tientallen lichtjaren wijzer dan Adriana
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar das de hond van mijn buurvrouw zelfs al
Ik bedoelde het ook absoluut positief!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik juist heel veel bewondering voor.
quote:
Toch in de buurt. Tom woont "boven" Antwerpen-quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zelfs na Big Brother is hij niet veilig, Ariana wil naar zijn stad verhuizen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat Tom een paardenhoofd in zijn bed heeft gevonden.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, ben aan het teruglezen, niets gemist denk ik ?
Laat er maar een paar woordjes van af. Het is mijn favorietje om alles wat je zegt. En ze is beeldschoonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
Ariana wilde naar huisquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen dat Ariana wegwildequote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is zowat die gast van verleden jaar (naam effe kwijt). Zeer jong maar matuur.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik juist heel veel bewondering voor.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, stream 1 loopt nog steeds vanaf middernacht ...
Het gewone gemoezel van Ariana over Tom. Dus nix nieuw.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jasonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is zowat die gast van verleden jaar (naam effe kwijt). Zeer jong maar matuur.
Maar geen probleem want gelukkig gaat Ari naast Tom wonen na BB.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:02 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alleen dat Ariana wegwilde![]()
Schuld van Tom
Ik twijfel nog tussen eerst biertje of eerst eten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerst even eten maken en een biertje, en dan ga ik de boel uploaden ....
Jasonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is zowat die gast van verleden jaar (naam effe kwijt). Zeer jong maar matuur.
Biertje tijdens het koken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen eerst biertje of eerst eten.
Of doordat ze naast Tom zat bij het eten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:07 schreef greysbones het volgende:
Straks wil ze ook nog blijven
Vanwege dit spelletje
Ja, want dan zie je een hele andere kant van As.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Viel midden in gesprek Alice en Ashley, was wel de moeite waard denk ik ?
Hij was vast weer asoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Of doordat ze naast Tom zat bij het eten.
Hoe ze dat heeft ervaren moeten we nog even afwachten
Ik weet het niet, maar het zou niet verkeerd zijn om er een sloot alcohol in te laten lopenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er al zicht op een VRIJMIBO of feestje ?
Ja inderdaad, die gaat zo overal tussendoor naar de finale, die speelt het spel dus goedquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
Wat wel opvalt is dat er weinig gepost wordt over Danny. Gaat er even overal tussendoor glippen tot de finale (hopelijk gaat eikel Olivier De Volder op FB dit hier niet oppikken).
Ik vind Danny steeds iets minder worden juistquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
Wat wel opvalt is dat er weinig gepost wordt over Danny. Gaat er even overal tussendoor glippen tot de finale (hopelijk gaat eikel Olivier De Volder op FB dit hier niet oppikken).
Ze zaten eventjes te praten in elk gevalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was vast weer aso
En heeft niks gezegd
Klopt, Randy is trouwens helemaal onzichtbaar. Zowel op de streams als in de tv uitzendingen als op de socials.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
Ik zie Danny ook wel ver komenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
Samen met Danny inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, Randy is trouwens helemaal onzichtbaar. Zowel op de streams als in de tv uitzendingen als op de socials.
Eens. Ik vind hem ook saai trouwensquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
Hij is in functie, undercover. Als er iemand na de stemming er met een TV probeert uit te naaien grijpt ie meteen in.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Danny steeds iets minder worden juist
En Ariana pikt alle stream tijd
Waardoor ik ook minder stream kijk
Dat klopt wel idd. Ik zou echt boeken kunnen schrijven van de verhalen die ik van klanten hoorden. Sommigen mensen zeggen echt alles en het ene verhaal is nog heftiger dan het anderequote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ineens weet ik ook waarom Karen zich zo inhoudt. Ze is kapster en dat was heel mijn familie aan moeders kant ook. Dan wen je er aan om je in te houden, anders zie je geen klant meer terug
Vind hem vooral een schreeuwerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is in functie, undercover. Als er iemand na de stemming er met een TV probeert uit te naaien grijpt ie meteen in.
Ze is inmiddels alweer van gedachten veranderd?quote:
Vast welquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is inmiddels alweer van gedachten veranderd?
Volgend jaar een brandweerman.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:15 schreef Jockari het volgende:
Vorig jaar hadden we Bart, maar die was de Mc Gyver in het programma.
Onze Belgische militairquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:15 schreef Jockari het volgende:
Vorig jaar hadden we Bart, maar die was de Mc Gyver in het programma.
Ze verandert 100x per dag van gedachte en van stemming...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Vanmiddag zei ze nog dat ze het niet meer wilde
Omdat Lenie zo flauw had gedaan
Benieuwd hoeveel ze vandaag in slaap krijgt en hoe snelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:19 schreef Jockari het volgende:
Gaan ze weer mediteren met Ariana??? Geef mij dan maar weerwolven. Ook erg maar zonder Ariana.
Aangezien ze de hele dag geen bal doenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel ze vandaag in slaap krijgt en hoe snel
Dutje doen zonder dat Big Brother keihard ''CONTROLEER JE MICROFOON'' schreeuwt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet, dat al die gasten zich hiervoor lenen, maar ja verveling en afleiding denk ik ...
Die zijn weer toe aan een portie penisbiscuit / lulkoekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet, dat al die gasten zich hiervoor lenen, maar ja verveling en afleiding denk ik ...
Nee, Biggie is achter onder zijn dekentje ook al in slaap gevallen ....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Dutje doen zonder dat Big Brother keihard ''CONTROLEER JE MICROFOON'' schreeuwt.
Nee, vandaag zijn we weer in het BOSquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
Gaan we een pad volgen
Insert
Tuinpad van mijn vader
Ze zei volg het padquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn we weer in het BOS![]()
Je mag kiezen vandaagquote:
Plant het zaadjequote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:27 schreef Jockari het volgende:
En zo dadelijk weer die slappe lul, euh slappe roos.
Tom; Karen en Ashley waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moeten iets achterlaten in het bos. Stierenfecaliën?![]()
Vraag me wel af wie daar voor betaald.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat wel een verdien-model voor haar zijn na BB ... avonden vol met betalende klanten ....
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:31 schreef odie22 het volgende:
er ligt een grote boodschap klaar voor je , toilet was weer verstopt
booreiland ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Als ik dat gesnurk zo hoor, dan zijn ze toch per ongeluk op het booreiland van Lenie beland.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Als ik dat gesnurk zo hoor, dan zijn ze toch per ongeluk op het booreiland van Lenie beland.
Dan staan ze boven aan en springen ze eraf. Het heeft toch geen zinquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:33 schreef Krambo het volgende:
Ja het is gewoon een vuurtoren dus, en klaar
fucked up streamers weekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Dit moet gewoon onderdeel van fucked-up week zijn
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Van YT.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:35 schreef Jockari het volgende:
Maar hoe verzint ze dit verhaal van toren en dergelijke.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Krambo het volgende:
Of zou het de Wachttoren van de Jehova's zijn ? Die willen mij ook altijd het licht komen brengen
Mediteren kun leren voor dummiesquote:
Alice heeft vandaag een paar goede gesprekken met mensen gehad. Die met Danny vind ik ook fijn om te luisteren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Viel midden in gesprek Alice en Ashley, was wel de moeite waard denk ik ?
Iddquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Bodyscan komt nog.quote:
Damn gemist.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:39 schreef Gellarboy het volgende:
Mensen liggen echt te pitten of niet??
Vooral Tom niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze kijkt eens rond en denkt: "Nondeju niemand die naar me luistert"
Zie jE wEL hiJ lUisTeRt nOoIt nAar MiJ!!1!quote:
Je begint zo raar te typen. Ook onder hypnose ? @Gellarboyquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zie jE wEL hiJ lUisTeRt nOoIt nAar MiJ!!1!
ik ben in een arianistische trancequote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:46 schreef Jockari het volgende:
Je begint zo raar te typen. Ook onder hypnose ? @:Gellarboy
Big Brother die ik het midden vraagt voor aandachtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:48 schreef Ireth het volgende:
Op sommige momenten zou je wensen dat ze het alarm van EJVJL hadden in BB
Gister ook al.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:49 schreef Gellarboy het volgende:
HAHAHHA Basiri die wakker schrok en meteen begon te klappen!
"De heks wordt wakker..."quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou dit heel graag willen zien in combinatie met Weerwolven ....
Die sliep lekker 😂quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, Ashley heeft niet goed opgelet ...
Dat was die van Lenie alquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:51 schreef odie22 het volgende:
voor jou is er maar 1 pad asslie , die naar de studio
Nog een keer, nog een keer, nog een keer!!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, Ashley heeft niet goed opgelet ...
Heerlijk he, die humor hier.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat had ik de 1e keer de tranen over me wangen door de reacties hier
Adriana is zelf van het padjequote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben allemaal zogenaamd een pad gekozen. Eentje was (en is) van het padje af, die probeerde de anderen de weg te wijzen
Beste middagdutje oooooooit!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:52 schreef Gellarboy het volgende:
Eslie: “ARIEJAAN! Dit is SO LEKKUR.”
Dat is mannenmishandelingquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef Gellarboy het volgende:
Wanneer komen er nieuwe duo’s? Zondag?
Ik denk dat Tom en Ariana wel een goed duo zouden vormen!
Ja geweldig ! Tom springt over het hek !! Arme Tomquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef Gellarboy het volgende:
Arme Tommyboiquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef Gellarboy het volgende:
Verdomme hahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef Gellarboy het volgende:
Nee, maar meen je het echt?!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Ariane trekt alles weer in twijfel .,zo forceer je ook weer complimentjes
ja maar het kan ook sarcastisch zijn he ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Ariane trekt alles weer in twijfel .,zo forceer je ook weer complimentjes
Fokking irritant en eigenlijk ook beschamend en egocentrischquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, maar meen je het echt?!
Ja, ik articuleer heel goed hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |