Tom slaapt beter met een oog open vannachtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als blikken konden doden was Tom al gecremeerd!
Klopt, echt constant eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
De gesprekken van Ariana zijn wel heel erg veel op stream in vergelijking met anderen. Sommige zie je bijna niet en haar weer veel te veel.
Zelfs na Big Brother is hij niet veilig, Ariana wil naar zijn stad verhuizenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tom slaapt beter met een oog open vannacht
Gelukkig liggen ze niet op dezelfde kamerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Thanks! Had niet in de gaten dat ik lapo had, excusez moi!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maar geopend duurde lang .
En zegt alleen maar ja
Perfecte ttquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maar geopend duurde lang .
En zegt alleen maar ja
ja ja ja jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Thanks! Had niet in de gaten dat ik lapo had, excusez moi!
Als je andere tt wil moet je Dotteke even vragenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Thanks! Had niet in de gaten dat ik lapo had, excusez moi!
Zo toevallig ook he.. Ik heb het idee dat dit allemaal hoorde bij ‘als ik mezelf nou maar zo interessant mogelijk presenteer -waaronder de bereidheid tonen dat ik naar zijn land/stad verhuis- hoe groter de kans is dat hij mij interessant vindt’-tactiek.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zelfs na Big Brother is hij niet veilig, Ariana wil naar zijn stad verhuizen
Lenie toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Danny is buiten eerder vandaag uitgeleden over een blaadje.
Oh, dus Danny riep dan naar hem?quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
dit is toch niet leuk meer..arme Tom....ik zou er ook heel ongemakkelijk van wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als blikken konden doden was Tom al gecremeerd!
Die weet totaal niet meer wat hij moetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dit is toch niet leuk meer..arme Tom....ik zou er ook heel ongemakkelijk van worden
En ineens weet ik ook waarom Karen zich zo inhoudt. Ze is kapster en dat was heel mijn familie aan moeders kant ook. Dan wen je er aan om je in te houden, anders zie je geen klant meer terugquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die weet totaal niet meer wat hij moet
Niet te aardig
Niet te onaardig
Niet teveel
Niet te weinig
Hij kan het niet goed doen
Welnee, prima zo en anders had ik maar op moeten lettenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als je andere tt wil moet je Dotteke even vragen
Hele goede jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ineens weet ik ook waarom Karen zich zo inhoudt. Ze is kapster en dat was heel mijn familie aan moeders kant ook. Dan wen je er aan om je in te houden, anders zie je geen klant meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |