Vraag me af of deze lui dit nieuwsbericht ook hebben gelezen:quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:09 schreef hole1988 het volgende:
DVHN heeft ook weer nieuw artikel.
[..]
https://dvhn.nl/drenthe/e(...)gerweg-28865767.html
https://archive.is/58ohR
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:28 schreef Jahr00n het volgende:
Soms meot je voor je eigen recht opkomen als de politie het niet doet
deze man moet een lintje en vrij worden gelaten
@Strijder_ @Jahr00nquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:43 schreef Strijder_ het volgende:
Nou maar hopen dat de rechter het begrijpt en het op zelfbescherming gooit. Man verdient eigenlijk een lintje, maar in dit zieke land zal hij wel weer als misdadiger worden gezien.
Wij zijn blij dat je daar blijftquote:Op zondag 28 januari 2024 08:01 schreef Nielsch het volgende:
Pfff altijd gezeik daar in de provincie. Blij dat ik in de Randstad woon.
1 is er sowieso geliquideerd. https://www.doneeractie.nl/ter-ondersteuning-van-familie/-86680quote:Op zondag 28 januari 2024 14:41 schreef KreKkeR het volgende:
Ben ook benieuwd of al die idiote "free Richard" crowdfunding initiatieven nog lopen...
Hersenonderzoek (medisch) of psychologisch/psychiatrisch onderzoek?quote:Op zondag 28 januari 2024 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
In het Pieter baan centrum doen ze ook hersenonderzoek. Dus als daar iets mis is, vinden ze dat wel. Maar tot nu toe is het dus gespeculeer.
Waar is dat voor?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
1 is er sowieso geliquideerd. https://www.doneeractie.nl/ter-ondersteuning-van-familie/-86680
Was een doneeractie voor het gezin van Richard K.quote:
Och arme.. dat kind is getraumatiseerd voor het leven.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:23 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Pas na zijn aanhouding vinden agenten de doodsbange zoon, verschanst in een kast in het huis.'
Misschien kunnen ze dat dorp platbranden en één op de tien inwoners deporteren.
Inzameling gesloten. En terecht.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Was een doneeractie voor het gezin van Richard K.
https://www.nifp.nl/onderwerpen/onderzoekquote:Op zondag 28 januari 2024 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hersenonderzoek (medisch) of psychologisch/psychiatrisch onderzoek?
Klopt de dader is een populaire bekende uit de omgeving, waarschijnlijk hebben ze hem daarom ook doodleuk zijn vuurwapens laten houden tijdens dat escalerende conflict. Terwijl bekend was dat hij elke dag bij de slachtoffers voor de deur stond en de politie er al meerdere keren over was gebeld. Dat moord bekentenis filmpje zegt alles al als hij het bijdraaien van een camera op de slachtoffers hun eigen erf als een van zijn rechtvaardigingen voor de moorden probeert te gebruiken.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs de Pool meegenomen, toen K. zei een kopstoot te hebben gehad.
Nee, in dat filmpje ziet hij een bijgedraaide camera, dat ziet hij pas na de moorden.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:26 schreef huxley84 het volgende:
[..]
Klopt de dader is een populaire bekende uit de omgeving, waarschijnlijk hebben ze hem daarom ook doodleuk zijn vuurwapens laten houden tijdens dat escalerende conflict. Terwijl bekend was dat hij elke dag bij de slachtoffers voor de deur stond en de politie er al meerdere keren over was gebeld. Dat moord bekentenis filmpje zegt alles al als hij het bijdraaien van een camera op de slachtoffers hun eigen erf als een van zijn rechtvaardigingen voor de moorden probeert te gebruiken.
Waar ze na een week ¤15- hadden opgehaald. Maak het niet groter dan dat het is.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Was een doneeractie voor het gezin van Richard K.
Dat fragment vond ik al vanaf het eerste moment zo bizar dat ik het maar niet kon begrijpen.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, in dat filmpje ziet hij een bijgedraaide camera, dat ziet hij pas na de moorden.
Dat gebruikt hij dus niet als "rechtvaardiging".
Hij word er nog wel kwaad om, terwijl hij degenen die die camera bijgedraaid zouden hebben al geliquideerd heeft.
Weet ik niet… eerder iemand die paranoïde is en in een psychose zit.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat fragment vond ik al vanaf het eerste moment zo bizar dat ik het maar niet kon begrijpen.
Heeft net 2 mensen vermoord (nu blijkt een in het na bijzijn van zijn zoontje) en wordt daarna alsnog kwaad op de mensen die hij vermoord heeft. Lijkt mij echt een psychopaat dit.
Met alle uitspraken gedaan in zijn filmpje, direct na de twee liquidaties, lijkt het mij zowieso wel duidelijk dat hij paranoïde trekjes heeft..quote:Op maandag 29 januari 2024 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet ik niet… eerder iemand die paranoïde is en in een psychose zit.
Ben benieuwd wat er uit gaat komen in de rechtszaak die hierop gaat volgen.
Zou hij nog gaan inzien wat hij gedaan heeft?
De mensen die Richard verdedigd hebben zullen zich wel behoorlijk schamen inmiddels.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent ook wel helemaal leep als je iemand van de weg rijdt, vervolgens executeert en daarna naar diens huis gaat en tegen diens kind zegt dat z'n moeder een ongeluk heeft gehad en je z'n vader moet spreken, en je dan die vader ook afslacht.
Dat zou dan wijzen op zelfreflectie, maar ik denk dat een flink deel van de mensen die enig begrip of waardering hadden voor Richard, of het door hem zelf gepresenteerde motief, hadden zich niet eens achter de oren krabben.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mensen die Richard verdedigd hebben zullen zich wel behoorlijk schamen inmiddels.
Ze weten het waarschijnlijk nog wel te linken aan van Dissel.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:14 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat zou dan wijzen op zelfreflectie, maar ik denk dat een flink deel van de mensen die enig begrip of waardering hadden voor Richard, of het door hem zelf gepresenteerde motief, hadden zich niet eens achter de oren krabben.
Mensen hoeven zich wat mij betreft echt niet te schamen, maar enige vorm van zelfreflectie en besef dat, zeker wanneer het een ruzie betreft, het veel te voorbarig is om, wanneer er een verhaal van 1 kant komt, hoe emotioneel en "echt" dit ook gebracht wordt, absoluut niet iets is waarvan je dan meteen kan concluderen dat het de werkelijke toedracht is.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mensen die Richard verdedigd hebben zullen zich wel behoorlijk schamen inmiddels.
Ik vind wel dat mensen zich moeten schamen maar als ze dat niet doen dan op zijn minst het besef zouden moeten hebben dat conclusies trekken uit een eenzijdig verhaal als deze gewoon echt niet kunnen.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mensen hoeven zich wat mij betreft echt niet te schamen, maar enige vorm van zelfreflectie en besef dat, zeker wanneer het een ruzie betreft, het veel te voorbarig is om, wanneer er een verhaal van 1 kant komt, hoe emotioneel en "echt" dit ook gebracht wordt, absoluut niet iets is waarvan je dan meteen kan concluderen dat het de werkelijke toedracht is.
Ook waren er van die mensen die zich dachten te kunnen verplaatsen in Richard omdat ze zelf waren lastig gevallen en/of bedreigd door (in sommige gevallen allochtone) buren/buurtgenoten. Zou mooi zijn wanneer mensen zouden beseffen dat eigen ervaringen niet automatisch betekenen dat het in een andere situatie ook precies zo gegaan is... en dat degene die een slachtofferverhaal had, vergelijkbaar met het verhaal v/d ander, in werkelijkheid wellicht de zaken bij elkaar liegt.
Zou mooi zijn als dit besef bij mensen zou worden aangewakkerd.
Media gingen toch niet mee in het verhaal dat R. een held zou zijn geweest?quote:Op maandag 29 januari 2024 12:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind wel dat mensen zich moeten schamen maar als ze dat niet doen dan op zijn minst het besef zouden moeten hebben dat conclusies trekken uit een eenzijdig verhaal als deze gewoon echt niet kunnen.
Er zijn 2 mensen afgeslacht en men neemt het gelijk, in welke mate dan ook, op voor een moordenaar. Ik vind dat echt heel bizar.
Ook de rol van de media is in deze niet echt heel zuiver geweest.
Mwah, de usual suspect (DE TELEGRAAF) kwam wel meteen met vrij suggestieve koppen en teksten als 'jarenlang getreiterde Richard'quote:Op maandag 29 januari 2024 12:58 schreef Lienekien het volgende:
Media gingen toch niet mee in het verhaal dat R. een held zou zijn geweest?
Oh, de Telegraaf. ‘Zuiver’ is dan zelden van toepassing.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de usual suspect (DE TELEGRAAF) kwam wel meteen met vrij suggestieve koppen en teksten als 'jarenlang getreiterde Richard'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |