Ja, altijd geblesseerd, handig. Kan die samen met Kotchap op de tribune zitten.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:57 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk snappen ze het bij PSV. Prima vervanger voor Ramalho.
Obispo verpatsenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, altijd geblesseerd, handig. Kan die samen met Kotchap op de tribune zitten.
Denk niet het Ajax nog gaat lukken dit keer.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef PSVCL het volgende:
3-2-24 Ajax Amsterdam vs PSV Eindhoven
[ afbeelding ]
5-8 miljoen als optie is best een reëel bedrag gelet op zijn historie en huidige situatie. Maar dan wel als echte optie inderdaad.quote:Op maandag 29 januari 2024 07:09 schreef Halcon het volgende:
Je kunt de optie tot koop erin zetten, zolang het maar echt een optie is en geen verplichting. 10 miljoen voor St. Juste is geld door het afvoerputje spoelen.
En ondertussen gaat Vertessen definitief weg voor een jodenfooi. Knap staaltje weer van PSV.quote:Op maandag 29 januari 2024 06:11 schreef tja77 het volgende:
Lang weer geblesseerd en twijfelgeval voor komend weekend
Ik snap dat ook niet, Lozano en Bakayoko uit vorm, Lang regelmatig geblesseerd en dan Vertessen weg voor een habbekrats. Als we nu heel ruim in de buitenspelers zaten oké, maar dat is ook niet het geval. Straks Saibari weer als buitenspeler zeker? Ik mag hopen van niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En ondertussen gaat Vertessen definitief weg voor een jodenfooi. Knap staaltje weer van PSV.
Het idee was dat we ruim in de buitenspelers zaten, maar ze zijn inderdaad of geblesseerd of uit vorm.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, Lozano en Bakayoko uit vorm, Lang regelmatig geblesseerd en dan Vertessen weg voor een habbekrats. Als we nu heel ruim in de buitenspelers zaten oké, maar dat is ook niet het geval. Straks Saibari weer als buitenspeler zeker? Ik mag hopen van niet.
Waarom eigenlijk? De competitie is al lang en breed binnen en voor die hooguit extra ronde CL doe je het ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het idee was dat we ruim in de buitenspelers zaten, maar ze zijn inderdaad of geblesseerd of uit vorm.
Zal wel Tillman op links worden, maar die heb je nu keihard nodig op het middenveld, dus geen idee of dat uberhaupt een optie is. Voor die 5-6 miljoen had ik Vertessen nog lekker een half jaar gehouden.
Als het een extra ronde CL oplevert dan levert het behoorlijk wat meer op. En dan laten we een normaliter hogere transfersom nog even buiten beschouwing.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? De competitie is al lang en breed binnen en voor die hooguit extra ronde CL doe je het ook niet.
Mwah, je kan nou niet echt zeggen dat het sinds de winterstop lekker gaat.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? De competitie is al lang en breed binnen en voor die hooguit extra ronde CL doe je het ook niet.
Ben het met je eens dat we Vertessen hadden moeten houden.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, je kan nou niet echt zeggen dat het sinds de winterstop lekker gaat.
Nou is Feyenoord ook bagger, en daardoor is de competitie normaal gesproken gespeeld ja, maar met Ajax en Feyenoord als wedstrijden in de komende 5 weken kan het er ook zomaar ineens weer anders uit zien begin maart. Zeker nu je eigenlijk geen fitte of in vorm zijnde buitenspeler hebt vind ik het niet de beste beslissing om Vertessen weg te doen, toch iemand die met zijn snelheid wat kan forceren als het moet.
Lozano is nog niet in vorm geweest maar toch wel bruikbaar, denk dat het probleem bij PSV eerder op het middenveld ligt momenteel voor zover je van problemen kan spreken, die titel is wel binnen.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, Lozano en Bakayoko uit vorm, Lang regelmatig geblesseerd en dan Vertessen weg voor een habbekrats. Als we nu heel ruim in de buitenspelers zaten oké, maar dat is ook niet het geval. Straks Saibari weer als buitenspeler zeker? Ik mag hopen van niet.
In 2007 werd PSV op een van de meest spectaculaire slotdagen kampioen.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lozano is nog niet in vorm geweest maar toch wel bruikbaar, denk dat het probleem bij PSV eerder op het middenveld ligt momenteel voor zover je van problemen kan spreken, die titel is wel binnen.
Je hoeft maar naar de anderen te kijken om te weten dat het dit seizoen niet gaat gebeuren, maar it aint over until it's over zei een andere kale trainer ooit.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
In 2007 werd PSV op een van de meest spectaculaire slotdagen kampioen.
Maar vergeten wordt dat ze daarvoor wel een voorsprong van meer dan 10 punten hadden verspeeld. Dus ik geloof het pas als het zover is.
Statistisch gezien zijn de elftallen van Bosz in de tweede seizoenshelft beter dan in de eerste. Dat zal dit jaar niet lukken uiteraard, maar het geeft wel weer dat het gelul over de ineenstorting van Boszbal na de winterstop in elk geval onzin is.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
In 2007 werd PSV op een van de meest spectaculaire slotdagen kampioen.
Maar vergeten wordt dat ze daarvoor wel een voorsprong van meer dan 10 punten hadden verspeeld. Dus ik geloof het pas als het zover is.
Euh, laat dat nu net het probleem zijn op dit moment met ons gemankeerde middenveld. Zie de wedstrijden tegen Utrecht en Feyenoord.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat we Vertessen hadden moeten houden.
Verder maak ik me weinig zorgen. Straks met Veerman en Saibari er weer bij ziet de wereld er heel anders uit. Ajax-uit winnen is leuk omdat het Ajax is, verder nu niet veel anders dan een AZ of Twente. Komt nog eens bij dat ze in Amsterdam hun hart vasthouden voor de komst van PSV. Zeker tegen teams die ons onder druk willen zetten zijn we gevaarlijk. Ik kijk ontzettend uit naar die partij.
Daarom zeg ik, met Veerman en Saibari erbij. Dan valt dat toch reuze mee? Alleen tegen Arsenal hadden we het over een hele wedstrijd echt zwaar (met een fitte selectie dan hè). Ik meen dat Veerman tegen Ajax weer meedoet, Saibari is nog afwachten natuurlijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Euh, laat dat nu net het probleem zijn op dit moment met ons gemankeerde middenveld. Zie de wedstrijden tegen Utrecht en Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |