Beterschap!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Prisha het volgende:
Longontsteking![]()
Eerste keer en ik hoop meteen ook de laatste. Dit is niet fijn
Aww Prishiebeeb dat is niet fijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Prisha het volgende:
Longontsteking![]()
Sterkte en beterschap!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Prisha het volgende:
Longontsteking![]()
Puzziebaybeequote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww Prishiebeeb dat is niet fijn![]()
Beterschap![]()
Thanksquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap!Longontsteking kan echt zeer naar zijn
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Prisha het volgende:
Longontsteking![]()
Shiiquote:
Ja het is hardnekkig, maar kan nu wel zeggen dat het gelukkig al een stuk minder erg is met het hoesten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Shiijij ook nog steeds hoesten las ik?
Longontsteking![]()
Longontsteking![]()
Voor jou ook veel beterschap!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja het is hardnekkig, maar kan nu wel zeggen dat het gelukkig al een stuk minder erg is met het hoesten.
Hopelijk knap jij ook snel weer op.
Sterkte,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:24 schreef Prisha het volgende:
Longontsteking![]()
quote:
Katten en dozen, die van mij trokken dat karton helemaal uit elkaarquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Katten en dozen, die van mij trokken dat karton helemaal uit elkaar
Ja!! Zo schattig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Of dat ze in een te kleine doos gaan liggen, ook nog binnen die doos gaan omrollen en dat die hele doos dan uitdijt
Bruine bonen, met spek, spinazie, ui en appelmoesquote:
Appelmoes als toetje of erbij?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bruine bonen, met spek, spinazie, ui en appelmoes
Wordt snel beter kusje van mijn parkiet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanksja echt wel naar. Ik voel me reuze zielig. En suf van de codeine
Erdoorheen.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt snel beter kusje van mijn parkiet.
Ik moest even kijken of die beesten wel 1 jaar werdenquote:
Potje sex gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Het zijn Cambuur fans in het uitvak ... friezenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, het is lang niet altijd het uitvak die het veroorzaakt. Vaker misschien wel het thuispubliek.
Mjah, die friezen sporen toch nietquote:Op zondag 28 januari 2024 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn Cambuur fans in het uitvak ... friezen
Begin jij ook al jaquote:
Oh jeequote:Op zondag 28 januari 2024 12:32 schreef chufi het volgende:
En er is alweer een wedstrijd gestaakt ... flikker dat hele uitvak gewoon leeg of pak ze allemaal op zoveel zijn het er niet
Kaarten alleen nog op naam, ID controle aan de ingang.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:21 schreef chufi het volgende:
Rigoreuze maatregelen ja ... zal ze leren
Is goed .. afgesproken dan maar ...quote:Op zondag 28 januari 2024 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaarten alleen nog op naam, ID controle aan de ingang.
Vak van waaruit gegooid werd (uit of thuis maakt niet uit), 10 wedstrijden leeg.
Als degene die iets veroorzaakt hebben worden gevonden, 1e keer 10 jaar landelijk stadion verbod, 2e keer levenslang. Plus de volledige kosten die uit het incident voorkomen.
Zoiets, of een variant hiervan?
Primaquote:Op zondag 28 januari 2024 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vak van waaruit gegooid werd (uit of thuis maakt niet uit), 10 wedstrijden leeg.
Als degene die iets veroorzaakt hebben worden gevonden, 1e keer 10 jaar landelijk stadion verbod, 2e keer levenslang. Plus de volledige kosten die uit het incident voorkomen.
Je hebt het steeds over Friezen. Maar bij Cambuur zijn velen juist uitgesproken anti-Fries.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn Cambuur fans in het uitvak ... friezen
Goed planquote:Op zondag 28 januari 2024 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ontdooien bedoelen ze zekerquote:Op zondag 28 januari 2024 13:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt het steeds over Friezen. Maar bij Cambuur zijn velen juist uitgesproken anti-Fries.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor sport?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, de dames zijn weer wereldkampioen
Hockeyquote:
Had geen idee dat daar wedstrijden voor waren op dit momentquote:
In de zaal ?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, de dames zijn weer wereldkampioen
Nee, op het veldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |