Dat idee heb ik bij Basiri ook.Dat is een Michelangelo kopie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:01 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is een type zoals Grace van seizoen 2. Beiden Braziliaans; beiden een pruik; beiden spiritueel/zweverig; beiden achter een kerel die niet geīnteresseerd is (Tobias en Tom lijken zelfs wat op elkaar en hun naam begint met -To-)
Grace is tot de finale geraakt dus misschien heeft Ariana dit toch allemaal gepland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
in het stottercafe ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik arianna ergens eerder heb gezien..zou alleen niet weten waar
De Tom fandagquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik arianna ergens eerder heb gezien..zou alleen niet weten waar
Meisjes in de Jungle?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
in een soort horror met voodoo dolls ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
bijna onmogelijk , ik heb alles afgezocht, kan niets anders vinden dan dat ze in utrecht een stottercafe is begonnen, haar achternaam is zelfs nergens op internet te vindenquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
de meeste grote artiesten hebben geen achternaam, madonna, prince, enzquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
bijna onmogelijk , ik heb alles afgezocht, kan niets anders vinden dan dat ze in utrecht een stottercafe is begonnen, haar achternaam is zelfs nergens op internet te vinden
Ze is heel goed afgeschermd en daarom mogelijk een mol van de FEBO ...quote:[b]Op donderdag 25 januari 2024 22:23 schreef rinardo het volgende:[/}
bijna onmogelijk , ik heb alles afgezocht, kan niets anders vinden dan dat ze in utrecht een
stottercafe is begonnen, haar achternaam is zelfs nergens op internet te vinden
Zelfs Mario kent haar niet en das een Brazilië kenner.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
de meeste grote artiesten hebben geen achternaam, madonna, prince, enz
Een groot verschil met de groep waarmee BB terugkeerde, zo'n 4 jaar geledenquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel mooi dat ze nog zo veel lol met elkaar kunnen hebben met deze onzin ...
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zelfs Mario kent haar niet en das een Brazilië kenner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Mario kent alleen mooie Braziliaanse met cupmaat ZZZquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het lijkt me ergens niet mogelijk om zo te spelen.....ik kan daar niet bij.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze is heel goed afgeschermd en daarom mogelijk een mol van de FEBO ...
Die cupmaat zou nog kunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mario kent alleen mooie Braziliaanse met cupmaat ZZZ
Ariana is zoals rinardo al schreef de oprichtster van het stotter-cafe Utrecht, en stond in de krant, Ook is zij al meer dan zes jaar werkzaam als huishoudelijke hulp en hondenoppas, misschien ken je haar ergens van.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
Deed Zoë ook. Volgens mij is dat een opgespotenlippenticquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:30 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
geeft ze nu tips via tong-signalen
Dat mooie valt heel erg mee trouwens, sommigen zijn geboren als mannen ...quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:27 schreef GayGuy het volgende:
Mario kent alleen mooie Braziliaanse met cupmaat ZZZ
Dat lijkt me niet praktischquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het gegoogled, er is een dame met die maat🤣
de foto waaar ze mee in de krant stond heb ik in de afdeling Ariana gezet, heb verder alle berichten op Facebook stottercafe bekeken , de likes bestudeerd, namen die veel liken daarvan de vrienden bekeken, facebookgroepen van soest (verkoopgroepen) doorgespit ik vind niets.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ariana is zoals rinardo al schreef de oprichtster van het stotter-cafe Utrecht, en stond in de krant, Ook is zij al meer dan zes jaar werkzaam als huishoudelijke hulp en hondenoppas, misschien ken je haar ergens van.
Waarom?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
de foto waaar ze mee in de krant stond heb ik in de afdeling Ariana gezet, heb verder alle berichten op Facebook stottercafe bekeken , de likes bestudeerd, namen die veel liken daarvan de vrienden bekeken, facebookgroepen van soest (verkoopgroepen) doorgespit ik vind niets.
ik verwacht dat er zaterdag wel een feestje komtquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet het nu wel zeker, zonder alcohol gaat deze groep elkaar niet de koppen inslaan helaas ...
Mooi, fijne research ...quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:36 schreef rinardo het volgende:
de foto waaar ze mee in de krant stond heb ik in de afdeling Ariana gezet, heb verder alle berichten op Facebook stottercafe bekeken , de likes bestudeerd, namen die veel liken daarvan de vrienden bekeken, facebookgroepen van soest (verkoopgroepen) doorgespit ik vind niets.
Zowel Lenie als Ariana kwamen in de uitzending niet sympathiek over, goede weergave van wat we in de streams zien.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:16 schreef zodeju het volgende:
Zag bij tv uitzending de rodeknopgedoe....maar als je oplet zie je precies wanneer het bij Lenie opkwam....en dat was bij dacht ik Basiri en nog eentje en gesprek van wel doen of niet doen. Toen veranderde die kop van Lenie en liep een beetje geīrriteerd naar de deur.....echt zo jullie nieuwe maken niet de dienst uit.....
welke vakantie?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat mooie valt heel erg mee trouwens, sommigen zijn geboren als mannen ...
Heb ook een beetje gekeken maar viel me op dat ze al bij alle praatprogramma's over de tong is gegaan met haar verliefdheid.......quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tyron werd wel beschermd door zijn boze reactie niet te laten zienquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:38 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zowel Lenie als Ariana kwamen in de uitzending niet sympathiek over, goede weergave van wat we in de streams zien.
het was @Bennyquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik mis @:Benny wel
Of wat het @:Bennie
meeste bb bewoners hebben ook een instagram ,maar die is ook niet te vindenquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
bijna onmogelijk , ik heb alles afgezocht, kan niets anders vinden dan dat ze in utrecht een stottercafe is begonnen, haar achternaam is zelfs nergens op internet te vinden
Vandaag zei ze anders in de hottub dat ze personal assistant was voor een hoge pief.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
`
Ariana is zoals rinardo al schreef de oprichtster van het stotter-cafe, en stond in de krant, Ook is zij al meer dan zes jaar werkzaam als huishoudelijke hulp en hondenoppas, misschien ken je haar ergens van.
Nou,ik heb een behoorlijk lijstje gezien.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
meeste bb bewoners hebben ook een instagram ,maar die is ook niet te vinden
kloptquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook een beetje gekeken maar viel me op dat ze al bij alle praatprogramma's over de tong is gegaan met haar verliefdheid.......
HahHaquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat mooie valt heel erg mee trouwens, sommigen zijn geboren als mannen ...
lijstje van instagram van ariana?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,ik heb een behoorlijk lijstje gezien.
Klopt, en Tom ook die een aanvaring had met Karen over zijn Bol het af! uitroepquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tyron werd wel beschermd door zijn boze reactie niet te laten zien
Het mooiste is dat BB het zelf in de uitzending gooit en we dadelijk een oproep krijgen dat we niet zo negatief moeten doen over de kandidaten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook een beetje gekeken maar viel me op dat ze al bij alle praatprogramma's over de tong is gegaan met haar verliefdheid.......
Andere bewoners.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lijstje van instagram van ariana?
Shhhhht. Don't jinx it😅😅quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Blij dat stream 2 al zeker twee uur loopt ...
ja ze heeft 2 instagrams 1 fan account en 1 eigen, haar eigen word door haar zus beheerd, kan je lezen omdat de reacties bij de fotos staat '' typisch mijn zusje'' en '' mijn zusje die verteld dat ik en zij geadopteerd zijn'' dat is dit account https://www.instagram.com/arianamfm_/ het andere account is deze https://www.instagram.com/ariana_bb2024_fanaccount/quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
meeste bb bewoners hebben ook een instagram ,maar die is ook niet te vinden
Die is er welquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat zeg ik van de meesten zijn instagram's maar van haar niet
Met wie overleg je?🤣🤣quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:44 schreef mario390 het volgende:
ben bezig met overlegen waar
kann ik vannacht nog caps maken
waar vind ik nog alice beelden
Hierquote:
Heb je nog 'n lege muur dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:44 schreef mario390 het volgende:
ben bezig met overlegen waar
kann ik vannacht nog caps maken
waar vind ik nog alice beelden
Godver Fritsie ....quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
En anders saust die 'm wel met zijn bokkepoot
Jezus, die foto van 30 decemberquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is er wel![]()
https://www.instagram.com/arianamfm_/
Bedankt. Ik ben een beelddenken, en heb nu al nachtmerries🤣quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben een beelddenken, en heb nu al nachtmerries🤣
ik denk dat dat een schilderij is, de scheiding van haar pruik zit ook aan de andere kant trouwensquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:48 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jezus, die foto van 30 december
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier
de heb ik gisteren gemaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaa je sauen waar je willquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van Jimmy?quote:
Dat kan door het spiegelen van de camera bij selfies.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dat een schilderij is, de scheiding van haar pruik zit ook aan de andere kant trouwens
TYja dat woord kennen ze niet in Skagen en omstrekenquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley vraagt wat subiet betekend, waar is die geweest ...
Laatst ook al met "curieus."quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley vraagt wat subiet betekend, waar is die geweest ...
Ze is er pas twee weken en je hoort het iedere dag 100 keer ...quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
TYja dat woord kennen ze niet in Skagen en omstreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |