Nou hè, zoiets word normaal gesproken goedgekeurdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:16 schreef Postbus100 het volgende:
Pfff, een kunstwerk gemaakt voor het Vondelpark. En dan niet 'beeldend kunstenaar' goedrekenen
Gewoon lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:18 schreef Postbus100 het volgende:
Beef Wellington:
Beet Wellington, bladerdeeg, ossenhaas, duxelles, gerecht, kerst
Bij Nu.nl houden ze hier tegenwoordig rekening mee. Wedden? (ik heb nog niet gekeken,maar ik weet zeker dat de titel iets is in de trend van: 'Winnaar Slimste Mens bekend'.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef TLC het volgende:
Ik ben blij dat ik dit nu heb gekeken, wat samen met bv WIDM en HHB is dit een programma waarbij je niet achteraf kunt kijken zonder dat je een spoiler op een van de nieuwssites hebt gezien.
Je moet alleen niet meteen naar onder scrollenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zat er niet ver naast:
https://www.nu.nl/media/6(...)de-slimste-mens.html
Je moet het bericht natuurlijk niet openen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:26 schreef TLC het volgende:
Je moet alleen niet meteen naar onder scrollen
Als je niet opent is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zat er niet ver naast:
https://www.nu.nl/media/6(...)de-slimste-mens.html
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Je moet alleen niet meteen naar onder scrollen
Precies. Wie opent dan ook het bericht als je het niet wil weten?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:28 schreef svann het volgende:
[..]
Je moet het bericht natuurlijk niet openen.
Nee, maar vroeger stond er dan groot in beeld (edit: in de titel, die dus overal rondging): XXX is de mol; YYY winnaar van het seizoen; ZZZ derde.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je niet opent is er toch niks aan de hand?
Top! Bedankt voor het feedback geven.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee, maar vroeger stond er dan groot in beeld: XXX is de mol; YYY winnaar van het seizoen; ZZZ derde.
Dat hebben 'we' ze wel afgeleerd (ik was wel één van de mensen die daar consequent feedback op heeft gegeven).
Dan ging het weer een seizoen goed, dan vergaten ze het weer een keer, dus hoppa, weer commentaar leveren, etc. Nu gaat het eigenlijk altijd goed. Sinds een paar jaar.
Ja drie keer had ie nodig om het laatste benodigde antwoord te geven en de scores waren ook niet heel hoogquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Slobeend het volgende:
Matige finale, ook van Joes. AOC niet kennen.
Agrarisch Opleidingscentrum, Appellation d'Origine Contrôlée of Algemene Object Classificatie?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:57 schreef Slobeend het volgende:
Matige finale, ook van Joes. AOC niet kennen.
Het is me zowaar gelukt om geen spoilers te lezen, heb ook geen enkele nieuwssite of app open gehad tot ik vanmiddag heb teruggekeken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef TLC het volgende:
Ik ben blij dat ik dit nu heb gekeken, wat samen met bv WIDM en HHB is dit een programma waarbij je niet achteraf kunt kijken zonder dat je een spoiler op een van de nieuwssites hebt gezien.
Ik heb net pas teruggekeken en ik wist ook nog nietsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is me zowaar gelukt om geen spoilers te lezen, heb ook geen enkele nieuwssite of app open gehad tot ik vanmiddag heb teruggekeken.
Was alles bij elkaar geen topniveau vandaag, waarschijnlijk door zenuwen en moeilijkheidsgraad. Blij dat Joes heeft gewonnen.
Dat klopt niet helemaal. Ik heb zojuist de finale teruggekeken en hoopte dat Tim zou winnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef TLC het volgende:
Je kan kennelijk toch als potentieel slim aangemerkt worden door wegen te blokkeren…quote:Op maandag 22 juli 2024 09:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Schop. Vanavond begint het weer, met Appie Mussa, Fay Lovsky en Herman van der Zandt als eerste kandidaten.
Alle deelnemers van dit seizoen:
…
Hannah Prins (klimaatactivist Extinction Rebellion)
Dit is de mooiste:quote:Op maandag 22 juli 2024 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan kennelijk toch als potentieel slim aangemerkt worden door wegen te blokkeren…
Je kunt zelfs de slimste mens worden door te springen op het podium bij muziek die je zelf niet zingt, moet je nagaan.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan kennelijk toch als potentieel slim aangemerkt worden door wegen te blokkeren…
Ik vind deze toch ook wel wat:quote:Op maandag 22 juli 2024 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is de mooiste:
Gullie (feestzanger en microbioloog)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hermans vriendin had dat sowieso gewetenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:42 schreef derLudolf het volgende:
Jonge generatie. Die serie Pokémons is al 25 jaar oud ofzo
Het is Pokémon. Net als bij Latijn (nouja niet helemaal) geen s bij het meervoudquote:Op maandag 22 juli 2024 20:42 schreef derLudolf het volgende:
Jonge generatie. Die serie Pokémons is al 25 jaar oud ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |