Puk in de zandbakquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had je Pelle in Roma-shirt wel gegund.
Ik denk aan een gespeeld verstrooide hockeyvrouw van begin dertig die de hele tijd "koffietjes" doet en kinderen heeft die Teun en Freek heten. Oh en zo'n onvermijdelijke Lenny Kravitz-sjaal.quote:
Bakfiets, stukje Oud-Zuidquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk aan een gespeeld verstrooide hockeyvrouw van begin dertig die de hele tijd "koffietjes" doet en kinderen heeft die Teun en Freek heten. Oh en zo'n onvermijdelijke Lenny Kravitz-sjaal.
Dit zijn niet echt de mensen die jet over bourgondische flauwekul gaan hebben denk ik.quote:
Klagen over geluid van de kerk 's nachtsquote:
mensen die koffietjes doenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk aan een gespeeld verstrooide hockeyvrouw van begin dertig die de hele tijd "koffietjes" doet en kinderen heeft die Teun en Freek heten. Oh en zo'n onvermijdelijke Lenny Kravitz-sjaal.
Pak jij die kerk niet van demense afquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Klagen over geluid van de kerk 's nachts
Dialect-aids. Ik snap haar wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Astrid kan het niet op deze man uit het zuiden
Ze mist het stukje spiritualiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |