quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Ik hoor geen overduidelijk dialect en een mannelijke stem, dan geef ik het al snel 4 sterren.quote:
Misschien kun je @Coco om een verandering vragenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:44 schreef NoCigar het volgende:
(Oh, slechte titel door per ongeluk dubbel gedrukt.)
Kijk, de eerste ontlastingsverhalen komen al.
Laat gaan, laat gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je @:coco om een verandering vragen
En pottenkapselquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
Pak accentueert mooi haar hangende, net te stevige schouderpartij.
Ik had je Pelle in Roma-shirt wel gegund.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Bordeaux van AS Roma is goddelijk
Zijn colbert echter niet
Puk in de zandbakquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had je Pelle in Roma-shirt wel gegund.
Ik denk aan een gespeeld verstrooide hockeyvrouw van begin dertig die de hele tijd "koffietjes" doet en kinderen heeft die Teun en Freek heten. Oh en zo'n onvermijdelijke Lenny Kravitz-sjaal.quote:
Bakfiets, stukje Oud-Zuidquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk aan een gespeeld verstrooide hockeyvrouw van begin dertig die de hele tijd "koffietjes" doet en kinderen heeft die Teun en Freek heten. Oh en zo'n onvermijdelijke Lenny Kravitz-sjaal.
Dit zijn niet echt de mensen die jet over bourgondische flauwekul gaan hebben denk ik.quote:
Klagen over geluid van de kerk 's nachtsquote:
mensen die koffietjes doenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk aan een gespeeld verstrooide hockeyvrouw van begin dertig die de hele tijd "koffietjes" doet en kinderen heeft die Teun en Freek heten. Oh en zo'n onvermijdelijke Lenny Kravitz-sjaal.
Pak jij die kerk niet van demense afquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Klagen over geluid van de kerk 's nachts
Dialect-aids. Ik snap haar wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Astrid kan het niet op deze man uit het zuiden
Ze mist het stukje spiritualiteit
Checkquote:
Ze zal hier maar meelezen verdoriequote:
Zo niet mij, maar goed t zij zo.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
Weer een zelfhulpboekslachtoffer. Wat zijn we belezen allemaal.
Stukje al voorgerekt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Kim mag bij mij wel een kopje koffie komen drinken. Wel zonder de kinderen.
Vrouwen kijken is net een dierentuinuitje toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Fabian krijgt een harde van blonde vrouwen dus,
Als er nog rek inzit dan is daar niets mis mee!quote:
Woekerpolissen ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
Verkoopt vast iets heel fouts. Nare maniertjes.
hoop dat het haar inzicht geven en het motiveert om aan zichzelf te werkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zal hier maar meelezen verdorie
Vroeger noemde we dat gewoon ettertjes.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Types die het woord "bonusdochter" en "bonuszoon" gaan gebruiken.
We kunnen elkaar ook even vasthoudenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Misschien moeten we 113 bellen na deze uitzending.
Eensquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Dusty ziet er best goed uit volgens mij (no gay)
Ook dat nogquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:00 schreef FOKoffieleut het volgende:
kids kijken mee na het jeugdjournaal
Erg raar geschoren baard. Stukje amish.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Dusty ziet er best goed uit volgens mij (no gay)
Heeft iedereen hier soms een baard? Hot topic in dit topic elke avondquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Erg raar geschoren baard. Stukje amish.
Ik niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft iedereen hier soms een baard? Hot topic in dit topic elke avond
Mannelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meesten hier hebben een krentenbaard.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen zo helemaal niet...quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man heeft je hele lichaam na 3 minuten op elke centimeter bestudeerd
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen zo helemaal niet...
Wij kijken naar de ogenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen zo helemaal niet...
Eens hoor maar het uiterlijk is toch het eerste wat je ziet en daar heb je onbewust een oordeel over.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.En gelukkig ook de meeste mannen niet (zo extreem).
Ik benoem specifiek elke centimeter bestuderen binnen 3 minuten. Dat is echt iets anders dan globaal zien wat voor postuur iemand een beetje heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor maar het uiterlijk is toch het eerste wat je ziet en daar heb je onbewust een oordeel over.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:08 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind het juist wel leuk om zo'n jonge vrouw met een kort kapsel te zien voor de verandering
Die andere dan, hč.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan zou hij z'n bril even moeten afzetten, maar denk niet hoor.
Dat alle vrouwen lang haar hebben en zij niet bijvoorbeeldquote:
Nou whoo-haa, feest.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat alle vrouwen lang haar hebben en zij niet bijvoorbeeld
Ondanks het feit dat ze geen dun haar heeft
Tja of je daar nu echt gelukkig van kan worden...quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Hij is wel een echte nerd. Wel een gegarandeerd goed inkomen, vaak althans.
Tja, mensen met een zelfhulpboek kunnen hem vast verder helpenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
wat hebben jullie tegen Fabian. Straks leest hij hier mee
Hey Fabian.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
wat hebben jullie tegen Fabian. Straks leest hij hier mee
Matchmakers van niksquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Helemaal niets. Weg met dit programma
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:15 schreef DKUp het volgende:
Gisterenavond de auto’s van mijn ouders gewassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lieverd.
Soms ook mijn goede momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht wel even oh ja First Dates
SOONY
Warm bad op vrijdagquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:28 schreef DKUp het volgende:
Zij is op de dansvloer geen leuke jongen tegen gekomen.
Ik zit ff op mijn handen.
Haai haaiquote:
Sommigen kicken erop...daar hoor ik niet bij.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja er bestaan koppels met een XXXL vrouw en een mager mannetje
Ze neemt Nunspeet mee dus ochquote:
Ze zoeken naar succes en die kans is bij undateables het grootst (die pakken alles wat er zich aanbied),quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zijn echt de restjes aan het opmaken he. Alle undateables komen voorbij
Aapjes kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook ingeschakeld.
Zo te zien wordt het vanavond een grootse aflevering!
Een droog middelmatig ietsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel te klein, dan liever bokkenpoten
We zijn hier met alle maten zeer inclusiefquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Typisch iemand om een villa aan het Comomeer te hebben.
In welk lookje zit jij nu?quote:
Kan hij beste na het eten even Noord in lopen ipv de Pont pakken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Hij zoekt dus een Marokkaan die hem wil aftuigen.
Nog over van Pasen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Ik zit op dit moment gele (paas-) bokkepootjes te eten. Komt erg dichtbij.
Samequote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stelt niet zoveel voor. Ik ga zo sporten en daarna douchen
heb jij wel eens iemand van dit forum gedate?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als je op een cosplay evenement bent of op een forum oid, dan vind je toch vast een jongen die ook dit leuk vindt? Oprechte vraag.
Je bent een lieverd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die Obelix cosplay leuk. In ieder geval iemand die weet hoe ze eruit ziet en dat gebruikt, ipv met haar lichaam een sailor moon pakje aan te doen.
Ik hoop dat de snijdende wind een beetje klaar is.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die Obelix cosplay leuk. In ieder geval iemand die weet hoe ze eruit ziet en dat gebruikt, ipv met haar lichaam een sailor moon pakje aan te doen.
Nee.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb jij wel eens iemand van dit forum gedate?
Een verslaafde doet het volgens mij nooit zonder reden of gepushquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Het klonk als een bewuste beslissing, maar nu blijkt zijn huisarts het geadviseerd te hebben.
Ik dacht wel dat het de neusbel is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
En juist bij haar steekt er iets uit haar neus. Of is dat die neusbel? Nee. Jasses.
Die zit hoger volgens mij. Misschien een grijze haar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat het de neusbel is.
Dat wil ik ook graag geloven.
Goede sushi vind ik echt lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |