Nee, je hebt POLE!quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:59 schreef schommelstoel het volgende:
Hi ha ho, een FiPo
Goedemorgen allemaal![]()
And lights are out!!!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, je hebt POLE!
Schommelke
Seizoen moet weer beginnenquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
And lights are out!!!
Great start for Verstappen!
"And Max Verstappen wins the <insert GP here>!"quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
And lights are out!!!
Singapore?quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"And Max Verstappen wins the <insert GP here>!"
Nice!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"And Max Verstappen wins the <insert GP here>!"
Die moet er nog wel bij ja!quote:
Ik mis wel "IT'S LIGHTS OUT AND AWAY WE GO!" bij het Engelse commentaar.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nice!![]()
Die zag ik wel eens bij youtube shorts voorbij komen
LICHTEN UIT EN GAAN MET DIE BANAANquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moet er nog wel bij ja!
[..]
Ik mis wel "IT'S LIGHTS OUT AND AWAY WE GO!" bij het Engelse commentaar.
Als ik commentator was zou ik die gaan gebruikenquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
LICHTEN UIT EN GAAN MET DIE BANAAN
Yes!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
And lights are out!!!
....quote:
Hoi ik ben Speklap3000quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Yes!
Maar...
[..]
....
Vandaar nog steeds The Suspense is Killing....!
Wie ben jij trouwens? Hoi, welkom in de Onzin chat
Ja, ik droom al weer over pitstraten en podiumplaatsenquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Yes!
Maar...
[..]
....
Vandaar nog steeds The Suspense is Killing....!
Wie ben jij trouwens? Hoi, welkom in de Onzin chat
En testritten eerst nog.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik droom al weer over pitstraten en podiumplaatsen
Ook!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:22 schreef Sally het volgende:
[..]
En testritten eerst nog.
Vrije trainingen... Kwalificatiesessies...
Wel speklap met zwoerd toch, dat is het lekkerst.quote:
Ik vind het zwoerd niet lekkerquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wel speklap met zwoerd toch, dat is het lekkerst.
Snij de zwoerd er maar van af.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind het zwoerd niet lekker
prima deal, ik doe het op de postquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Snij de zwoerd er maar van af.
Eet ik hem wel op
Schommelstoel straat 69.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
prima deal, ik doe het op de post
nicequote:Op donderdag 25 januari 2024 09:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Schommelstoel straat 69.
3301 MV Nederland.
Wat een hosselaar he.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net binnen, nu al deals gesloten hier
Spekkie voor het bekkiequote:
Speciaal voor jouquote:
Lekkerquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spekkie voor het bekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lekker
Liever spek van het varkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Lekker roomboter puntje met een roerei en gebakken spekkies en beetje mosterdquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Liever spek van het varken
Laat het puntje maar zitten, en die roomboter gebruiken voor het bakkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker roomboter puntje met een roerei en gebakken spekkies en beetje mosterd
Ik vind het al vettig genoeg als je eerst het spek in de pan doet en daarna pas de eitjes, maar ieder zijn ding.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat het puntje maar zitten, en die roomboter gebruiken voor het bakken![]()
Ik eet het brood nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het al vettig genoeg als je eerst het spek in de pan doet en daarna pas de eitjes, maar ieder zijn ding.
Glutten allergie?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet het brood nietdat wilde ik ermee zeggen...
Wat meer vet is geen probleem
Nee, niet gluten.quote:
Ah op die manier.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, niet gluten.
Gewoon geen koolhydraten(al zit het wel in groenten en eieren)
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:20 schreef Sally het volgende:
Mogguh, voor mij wel vroeg vandaag, maar moet wel: vervangende thuishulp kon alleen dit tijdstip ingepland worden... dus om 9 uur de deur open doen.
Hoop ik ook!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:54 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Wel fijn dat je toch hulp krijgt.
En hopelijk een gezellige.
Sallykequote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:20 schreef Sally het volgende:
Mogguh, voor mij wel vroeg vandaag, maar moet wel: vervangende thuishulp kon alleen dit tijdstip ingepland worden... dus om 9 uur de deur open doen.
Mailykequote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:54 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ze is heel aardig!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:54 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Goed nieuwsquote:
Earl Greyskequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |