Joh, toch weer de Zilveren Bal terug?quote:
Hans Kraaij was ook echt gênant gisteren, net zolang doorgaan en woorden in de mond leggen dat het 100% penalty.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha, zelf de slachtofferrol induiken na de afgelopen twee thuispotjes tegen Feyenoord bizar bevooroordeeld te zijn.
Toch vind ik de tendens wel heel gek in medialand, als Slot zelf zeurt over bizarre beslissingen in ons nadeel wordt ie als een jankbal weggezet, maar nu hebben we het een keer mee en is de hetze gigantisch. Heel vermoeiende beïnvloeding.
Vorige week stond hij nog verward aan mijn deur met de vraag of het toch niet echt een gele kaart was voor Hartman in de Klassieker.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hans Kraaij was ook echt gênant gisteren, net zolang doorgaan en woorden in de mond leggen dat het 100% penalty.
Na gisteren heb ik weer een stiekeme hoop op een instorting van PSV. Waarschijnlijk ijdele hoop, maar hun ragequit was bemoedigend.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:24 schreef Caland het volgende:
Zondag winnen en het seizoen is grotendeels voorbij is wel een beetje jammer
Dat lijkt me Mikos Gouka.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wie is die journalist die dat vroeg?
Ik vond het vrij bijzonder dat PSV totaal niet tot een slotoffensief kwam. Totaal geen gevaar ook en totaal niet bij machte druk te zetten. Ze waren alleen maar gefrustreerd en dom bezig.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na gisteren heb ik weer een stiekeme hoop op een instorting van PSV. Waarschijnlijk ijdele hoop, maar hun ragequit was bemoedigend.
Plus we kunnen ons lekker op de EL focussen
Is het denk ik sowieso wel nu Twente met die Ugalde een van hun beste spelers verkocht heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:24 schreef Caland het volgende:
Zondag winnen en het seizoen is grotendeels voorbij is wel een beetje jammer
Was trouwens ook wel blij dat ze Luuk de Jong wisselden juist op het moment dat ze een slotoffensief zouden moeten inzetten cq hoge ballen de 16 in moeten pompen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vond het vrij bijzonder dat PSV totaal niet tot een slotoffensief kwam. Totaal geen gevaar ook en totaal niet bij machte druk te zetten. Ze waren alleen maar gefrustreerd en dom bezig.
Deed die mee gisteren dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was trouwens ook wel blij dat ze Luuk de Jong wisselden juist op het moment dat ze een slotoffensief zouden moeten inzetten cq hoge ballen de 16 in moeten pompen.
Al blijf ik sowieso van mening dat Luuk de Jong vanwege z'n jankhoofd al rood zou moeten krijgen tijdens de aftrap.
Bijzonder ook hoe Schouten en Bakayoko gewoon stoppen met voetballen en stil gaan staan. Dat had ArneGod niet geaccepteerdquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Had Arond toch weer gelijk dat Feyenoord alleen opbouwgoals scoort dit seizoen
Bijzonder ook hoe Schouten en Bakayoko gewoon stoppen met voetballen en stil gaan staan. Dat had ArneGod niet geaccepteerdquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Had Arond toch weer gelijk dat Feyenoord alleen opbouwgoals scoort dit seizoen
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was trouwens ook wel blij dat ze Luuk de Jong wisselden juist op het moment dat ze een slotoffensief zouden moeten inzetten cq hoge ballen de 16 in moeten pompen.
Al blijf ik sowieso van mening dat Luuk de Jong vanwege z'n jankhoofd al rood zou moeten krijgen tijdens de aftrap.
Niet gezien inderdaad. Net als Bakayoko en Lozano. Vond Schouten wel weer goed aan hun kant en Til was de gevaarlijkste man. Maar ja, Til.quote:
Ik was het meest bange voor hun buitenspelers, maar daar kwam weinig van. Vooral Lozano was echt slecht. Lang was even dreigend, maar die liet zich totaal opnaaienquote:Op donderdag 25 januari 2024 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet gezien inderdaad. Net als Bakayoko en Lozano. Vond Schouten wel weer goed aan hun kant en Til was de gevaarlijkste man. Maar ja, Til.
Dat niet, maar als ze hoge ballen gaan pompen dan kan ie z'n grootste kwaliteit wel optimaal gaan benutten natuurlijk.quote:
Nijhuis fluit geen Europese wedstrijden meer en wordt daarom altijd gepasseerd voor binnenlandse toppers (in de breedste zin van het woord). Daarom zit je dus altijd met Higler, Makkelie en Gozuzuzuzukquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat Gurney en Caland al zeggen, dat is toch compleet iets anders dan na de wedstrijd een beslissing moeten uitleggen.
En dat Nijhuis dat doet merk je ook, want toppers krijgt hij niet of nauwelijks nog.
Liever een jankhoofd in het team dan deze overschatte clown die weer verstoppetje speelde tegen PSVquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jankhoofd Luuk is juist het schoolvoorbeeld van een speler die absoluut niks kan incasseren en direct huilend op de grond ligt als iemand in zijn richting uitademt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Liever een jankhoofd in het team dan deze overschatte clown die weer verstoppetje speelde tegen PSV
\/
[ twitter ]
Druk maken om een inwisselbare reservequote:Op donderdag 25 januari 2024 18:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Liever een jankhoofd in het team dan deze overschatte clown die weer verstoppetje speelde tegen PSV
\/
[ twitter ]
Ik heb het al vanaf het begin voor hem opgenomen, nooit begrepen waarom zo veel mensen hem deze zomer al hadden afgeschreven.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Denk toch wel praktisch iedereen hier
Behalve @aTypischquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, ik zag dit totaaal niet aankomen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ach het is de dorpsgek uit Eindhoven die het schrijft dusquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Druk maken om een inwisselbare reserve
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:40 schreef Zipportal het volgende:
MaschaGodin heeft Timber weer aan het voetballen gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |