Maar nu rijdt ie voor een Franse ploeg ipv tussen 18 andere sprinters.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook, die vlieger ging niet op.
Maar wat is de stand nu?!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag speelronde 1
De groetjes van Pino
Reeds besproken!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag speelronde 1
De groetjes van Pino
Bedankt spelleider.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:32 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/stand.php?speelronde=1
Ik maak me geen zorgen. De Bini-puntjes zullen wel voldoende zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Morgen moet het gebeuren tegen @:aguero
**
Ik ben spekkoper.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan we door met Paul Magnier, een snelle knul. Bitterjong nog, eerder prof geworden dan eigenlijk de bedoeling was. Hij zou nog een jaartje bij Trinity blijven, maar Pat had ineens haast. Wel rijdt hij nog een programma met wat kleinere koersen, waar ik niets aan heb, maar in Spanje gaat er volgens de insiders meteen geoogst worden: "Wereldklasse!" "Iedereen op training zegt "wauw". "Het zou me niet verbazen dat hij op Mallorca (zijn debuutkoers voor The Wolfpack) al een etappe wint."
Die staan onder Portugal op de ranking, hahahahaquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:53 schreef wimderon het volgende:
Oh, het CK telt niet mee.
Puur bedrog wat hier gebeurt.
Welk rondje had je hem geharkt?quote:
De derde ronde!quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk rondje had je hem geharkt?
Waarschijnlijk nog vanwege Kulset? Die was eerst 15e in de uitslag.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens site van Pino heb ik 1 punt gehaald ergens. Erg benieuwd waar want ik zie het niet in de uitslagen
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog vanwege Kulset? Die was eerst 15e in de uitslag.
Dit lukte dus, ja, niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb morgen een top 2 klassering nodig om die 2e plek van Viviani te neutraliseren
@johannes_vermeerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk het ook
JE BENT NOGMAALS EEN LUL JOHANNES
Ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog vanwege Kulset? Die was eerst 15e in de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |