Geen tijd!quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op de uitslag van ronde 1!
Hij mag blijvenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Liepins moet morgen en in de Evans race minimaal 1x top-10 rijden, anders gaat ie gelijk op de transferlijst.
Die gaat dit jaar lekker sprokkelen hoor. Had ik ook nog vrij serieus overwogen ronde 1quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs een miljoenenbod in ronde 1 mocht niet baten
Dat dacht ik vorig jaar ook, die vlieger ging niet op.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat dit jaar lekker sprokkelen hoor. Had ik ook nog vrij serieus overwogen ronde 1
Maar nu rijdt ie voor een Franse ploeg ipv tussen 18 andere sprinters.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook, die vlieger ging niet op.
Maar wat is de stand nu?!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag speelronde 1
De groetjes van Pino
Reeds besproken!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag speelronde 1
De groetjes van Pino
Bedankt spelleider.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:32 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/stand.php?speelronde=1
Ik maak me geen zorgen. De Bini-puntjes zullen wel voldoende zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Morgen moet het gebeuren tegen @:aguero
**
Ik ben spekkoper.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan we door met Paul Magnier, een snelle knul. Bitterjong nog, eerder prof geworden dan eigenlijk de bedoeling was. Hij zou nog een jaartje bij Trinity blijven, maar Pat had ineens haast. Wel rijdt hij nog een programma met wat kleinere koersen, waar ik niets aan heb, maar in Spanje gaat er volgens de insiders meteen geoogst worden: "Wereldklasse!" "Iedereen op training zegt "wauw". "Het zou me niet verbazen dat hij op Mallorca (zijn debuutkoers voor The Wolfpack) al een etappe wint."
Die staan onder Portugal op de ranking, hahahahaquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:53 schreef wimderon het volgende:
Oh, het CK telt niet mee.
Puur bedrog wat hier gebeurt.
Welk rondje had je hem geharkt?quote:
De derde ronde!quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk rondje had je hem geharkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |