En dan mag je eindelijk ergens anders posten dan in ONZquote:
Neequote:Op woensdag 24 januari 2024 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan mag je eindelijk ergens anders posten dan in ONZ
Dan moet je stoppen met FOK!kenquote:
Dan heb ik 200.000 posts op FOK!quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met FOK!ken
Ahah! Dus dan houd je een super mega ultra deluxe boem boem bolk feest dat 4 weken lang duurt geheel op jouw kosten?quote:
Hoeveel tientallen liters bier heb je onderhand al opgezopen?quote:
Nog maar 1 halve literquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel tientallen liters bier heb je onderhand al opgezopen?
Dat mag toch pas als je 500.000 posts hebt?quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah! Dus dan houd je een super mega ultra deluxe boem boem bolk feest dat 4 weken lang duurt geheel op jouw kosten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe zekerquote:
Nee hoor, je bent bij dat geval verplicht om een feest van 5 maanden te houden. Bij 200k aan post hoort een feest van 4 weken!quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat mag toch pas als je 500.000 posts hebt?
Nou dan moet ik daar alvast maar mee gaan beginnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent bij dat geval verplicht om een feest van 5 maanden te houden. Bij 200k aan post hoort een feest van 4 weken!
Nu alvast de brouwerijen inlichten dat al hun productie de komende 3 maanden op volle toeren gaat draaien en alles naar de feest locatie word verscheept, anders heb je niet genoeg drank voor iedereen die komtquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan moet ik daar alvast maar mee gaan beginnen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |