Ja ... daar bedoel je? Ik ook daar. Met zo weinig om handen kun je 's nachts toch niet slapen dunkt mijquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:24 schreef Xilia het volgende:
Scheelt elke nacht wel paar uurtjes slaap voor de opblijvers.
ik zou ook wakker blijven![]()
Daar ja, heb wel mijn slaap nodig maar ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ... daar bedoel je? Ik ook daar. Met zo weinig om handen kun je 's nachts toch niet slapen dunkt mij
Ja begrijp je helemaalquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Daar ja, heb wel mijn slaap nodig maar ook nieuwsgierig
Haha het is echt geweldig hoe slecht bij met namen isquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:30 schreef BB-King het volgende:
Basiri is blij met zijn duo keuzes.
Lenie naast hem houdt wijselijk zijn mond.
"Zit ik met dat meissie, hoe heet ze ook alweer..." hoor je hem denken.
Ging jij niet slapen mijn beste?quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Om 0130 uur nog streams, en nu een streamlock ....![]()
Laatste uurfilmpjes staan zo online ....
Dacht dat je ging slapenquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Om 0130 uur nog streams, en nu een streamlock ....![]()
Laatste uurfilmpjes staan zo online ....
Het zijn soms net kinderen Moes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht dat je ging slapen![]()
(zie DM)
raar moment voor een Sl, gebeurde volgens mij niets raars, of ze moeten naar bed
Was soms wel makkelijk als iemand mij naar bed stuurt, ben een nachtbrakerquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn soms net kinderen Moes.
Sweet dreams (niet dromen over Ariana)quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, kan er niets aan doen, welterusten ..
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was soms wel makkelijk als iemand mij naar bed stuurt, ben een nachtbraker
KLAARWAKKER NU.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sweet dreams (niet dromen over Ariana)![]()
Proestquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik heb echt een bedtijdwekker
Die nu faalt
Ik leef niet met een klok, ik ga slapen als ik moe ben, eten als ik honger heb etc. Ik haat de klokquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik heb echt een bedtijdwekker
Die nu faalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |