SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is zo tekenend, voorbij gaan aan wat je zelf wil om erbij te horen -> wegwezenquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Je ziet dat Ariana bijna in slaap valt, maar te veel last heeft van FOMO
quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mickytjuh
Het staat er niet letterlijk, maar ik denk dat het niet zo ver gezocht dat hij ook onderwater deed lassen!Nee zie jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was gewoon duiker.
Dat wist ik, maar onderwater lasser is wel iets "anders" dan gewoon duiker.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
maar dan kan het nog wel in zijn skillset zitten natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee zie je
Hij was gewoon duiker.
Dat wist ik, maar onderwater lasser is wel iets "anders" dan gewoon duiker.
Ja, maar dan zou het ook in mijn skillset kunnen zitten dat ik een verdomd goede coureur ben, want ik rij vaak automquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dan kan het nog wel in zijn skillset zitten natuurlijk
okquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het ook in mijn skillset kunnen zitten dat ik een verdomd goede coureur ben, want ik rij vaak autom
of 'n veeg van Tomquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:30 schreef b_engeltje het volgende:
Ariana zal niet voor 10.000 koffie kopen maar vermoed wel voor 100
Nee daar is de klaar mee he, met Tom.quote:
Zelfs alleen boterquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh lekker met roomboter en suiker
En morgen hangt ze weer aan zijn lippen, loopt ze weer als 'n geil konijn achter hem aanquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee daar is de klaar mee he, met Tom.
Die heeft ze nooit leuk gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |