Kindertjesbedtijdquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze zullen zo wel naar bed worden gestuurd ...
Ja klopt. Het is niet de eerste ronde. Al kan het soms wel ver gaanquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:17 schreef JDB94 het volgende:
Je weet toch waar je aan begint met zoiets als dit? Als je gevuurd word om je persoonlijkheid, ga je toch niet lopen mauwen come on..
Is ook wel een beetje hoe de achterban er mee omgaat.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:17 schreef JDB94 het volgende:
Je weet toch waar je aan begint met zoiets als dit? Als je gevuurd word om je persoonlijkheid, ga je toch niet lopen mauwen come on..
Stagiares moeten ook naar bed, hebben ze anders de ARBO op hun dak straksquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze zullen zo wel naar bed worden gestuurd ...
Vind dat iets tussen hun en hun achterban, calculated riskquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje hoe de achterban er mee omgaat.
OF bedoel je dat mensen met een grote achterban, andere mensen gaan bashen? Dan helemaal akkoord (zoals die Nawel griezels)quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje hoe de achterban er mee omgaat.
Ander voorbeeld dan.Kijk je ook Bondgenoten? Jorrit,hoe die zichzelf voor schut zet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:19 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vind dat iets tussen hun en hun achterban, calculated risk
Nee kan ik niet kijken, ik vond jaar van je leven zo geflopt, alleen al kijken naar diezelfde opnieuw ingedeelde ruimte doet pijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ander voorbeeld dan.Kijk je ook Bondgenoten? Jorrit,hoe die voor schut zet.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[ twitter ]
Ik ga hier gewoon al de hele tijd kei stuk om
Voor mij persoonlijk dan, neigde erg naar doorgestoken kaart en duurde veel en veel te langquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:22 schreef freaky40 het volgende:
EJVJL is alles behalve geflopt, scoorde best goed en zo ook De Bondgenoten.
Ik ga naar de SC,ga je mee?quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[ twitter ]
Ik ga hier gewoon al de hele tijd kei stuk om
Ja echt te grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |