Misschien ook door de tijdsdruk. Daar zou ik niet zo goed tegen kunnen. Ik hou van relaxt bakken.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat maken sommigen er een rotzooi van. Ben geen bakker en ook geen nette kok maar dit.
Paar jaar geleden had je toch zo'n kandidaat die platen enzo op de grond had liggen?quote:Op zondag 28 januari 2024 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat maken sommigen er een rotzooi van. Ben geen bakker en ook geen nette kok maar dit.
Ik herinner me dat nog! Die had echt overal dingen liggenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef AgnesGru het volgende:
Paar jaar geleden had je toch zo'n kandidaat die platen enzo op de grond had liggen?
Ben haar naam vergeten.
Of een semi-waardig afscheidquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ze geven Peter maar een tip om hem nog een kansje te geven?
Oudere moet je ondersteunen hè. Die gaan anders mekkeren en populistische uitspraken doen.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ze geven Peter maar een tip om hem nog een kansje te geven?
Ik heb al een paar jaar niet gekekenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had je toch zo'n kandidaat die platen enzo op de grond had liggen?
Ben haar naam vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |