quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Wat ben je toch een lieverdquote:
Fries is zo leuk om na te doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:40 schreef S_E het volgende:
Ik vind een Fries accent nog 10x erger dan Brabo en Limburg bij elkaar
Laat staan die taalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:40 schreef S_E het volgende:
Ik vind maar drie provincies leukquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:40 schreef S_E het volgende:
Heerlijk !quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Den helder, die uitdrukking op haar gezicht
Gewoon 2 johquote:
Jaquote:
Die zit er inderdaad bijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als Utrecht maar er tussen zit vind ik het best
Die heeft dat rode pak voor 60+ speciaal gekocht en krijgt geen Graziano Pelle. Ze is woest.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
Celina is diep teleurgesteld. Die had gehoopte op een geaderde donkergetinte stormram
Vies mad is zequote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft dat rode pak voor 60+ speciaal gekocht en krijgt geen Graziano Pelle. Ze is woest.
kan het haar niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft dat rode pak voor 60+ speciaal gekocht en krijgt geen Graziano Pelle. Ze is woest.
Ook mijn indruk nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
Celina is ook zo'n klager. Zo'n narcist en eeuwig slachtoffer. De wereld is tegen haar.
Hij heeft wel een heel klein baardje!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Vraag je om donker en baardje krijg je deze blonde SLAGER
Je moet er ook wel nat van worden toch. Anders kan je net zo goed niet meedoen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen zoekt Graziano pelle vanavond
Latin liefhebberquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
Celina is ook zo'n klager. Zo'n narcist en eeuwig slachtoffer. De wereld is tegen haar.
Ging voor het vlees, krijgt de slager.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Vraag je om donker en baardje krijg je deze blonde SLAGER
Elk dialect en elk accent is prachtig met als overduidelijke uitzondering van elk randstedelijk gegorgel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:40 schreef S_E het volgende:
Kan altijd nog glijmiddel gebruiken als het echt moet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet er ook wel nat van worden toch. Anders kan je net zo goed niet meedoen.
Preciesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet er ook wel nat van worden toch. Anders kan je net zo goed niet meedoen.
Stukje vechtscheiding zonder omgangsregeling.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Latin liefhebber
Zuid-Amerika aanstel genot
Zal wel Helmond zijn. Helmond-schaamte.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Bij Eindhoven in de buurt komt zij. Ze klinkt heel raar, kan het niet plaatsen.
Zijn psychopatenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef XSbig het volgende:
Mensen die voor Syrah kiezen ipv Sangiovese vertrouw ik niet.
Gisteren was het een RAMP!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Het is wel mooi geregeld vanavond, vind het wel leuker dan gisteren
Oh dat verklaart het wel danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal wel Helmond zijn. Helmond-schaamte.
Bij Eindhoven zegt ze, maar zo te horen niet geboren of getogen daar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt ze vandaan? Ze praat als een tokkie uit Scheveningen
Haak snel aan, variatie is grootquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik schakel nu ook in, hopelijk niet al te veel gemist.
Hellywoodquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal wel Helmond zijn. Helmond-schaamte.
#durftevertellenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
jeetje ik ben ook bang dat vogels op mijn hoofd poepen. Loop nooit onder bomen door met vogelpoep eronder
Op de voetbalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar ga je niet nat van worden
Klaverjassen op de voetbal
Klaverjassen in de kroeg
Hoe zit jouw taille erbij vandaag?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
deze vrouw zit er lekker bij, geen enkele vorm in dat lichaam
Die met dat dode vogelnest op haar hoofd heeft wel een goed lichaam. Dus met een papieren zak prima.quote:
IK WIST HETquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Die Roos is echt precies mijn buurmeisje, maar dan met donker haar ipv blond.
[..]
Die met dat dode vogelnest op haar hoofd heeft wel een goed lichaam. Dus met een papieren zak prima.
BLACKEDquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze bedoelde zeker donker getint, niet licht getint.
Ze wilde gedomineerd worden door een zwarte man.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze bedoelde zeker donker getint, niet licht getint.
Ze wilde Graziano Pellequote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze wilde gedomineerd worden door een zwarte man.
Wel liev hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
De crackhoertjes is totaal geen mets
Alsof ze in de spiegel kijken
Die titel verdienen deze schattige meisjes eigenlijk nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
De crackhoertjes is totaal geen mets
Alsof ze in de spiegel kijken
Victor met oortje die alleen vraagt waar je woont en wat je zoektquote:
Sorry prinsesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die titel verdienen deze schattige meisjes eigenlijk niet
MOCKTAILEDquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Victor met oortje die alleen vraagt waar je woont en wat je zoekt
Grappig dat onze @Sapstengel dit wel leuk vond, onze thick liefhebberquote:
Ik ben een man van uitersten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig dat onze @:sapstengel dit wel leuk vond, onze thick liefhebber
nquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:54 schreef DKUp het volgende:
Jammer van de tattoos en dat ding in haar neus
en het haar en 10kg teveelquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:54 schreef DKUp het volgende:
Jammer van de tattoos en dat ding in haar neus
Die hebben stippen :pquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Is precies wat ik ook dacht, berg je dalmatiërs maar op.
Nee, ben geen zoet liefhebberquote:
Rood haarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:56 schreef DKUp het volgende:
Thomas 36 DJ
Ziet er ook niet geil uit @:Pisces29
Praat als een haai
GOLLUMquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Thomas ziet er erg onhip uit. Lotr fan.
Dat soort films kijken, dan scheiden onze wegenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Thomas ziet er erg onhip uit. Lotr fan.
Wel een spontane leuke jongenquote:
Jammer prinsesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort films kijken, dan scheiden onze wegen
FOR SUREquote:
Deels kaal onder de hoed denk ik.quote:
Hij is een DJ en neemt zijn werk mee naar huis?quote:
Ook zoiets, die kaalheid verbergen. Laat het dan gewoon zien, vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deels kaal onder de hoed denk ik.
Zou ik zelf nooit vragenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
Wat doe je voor werk? Wat studeer je.
Volgens mij is dat de ultieme Nederlandse openingsvraag.
Hent djestjurs.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Yeah fair enough , tolking and spietsjuhs, and what evurrrr
Tijdens het eten misschien? Hoed moet toch af tijdens het eten?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook zoiets, die kaalheid verbergen. Laat het dan gewoon zien, vind ik.
Bij gebrek hieraan evt buurtkinderen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:59 schreef NoCigar het volgende:
De slager heeft maar een doel met dieren, ook huisdieren.
Worst draaien.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Lotrquote:
Waar zie je jezelf over 5 jaarquote:
Dit doet mij weer denken aan die gozer die een weddenschap van zijn zwangere vrouw won en die laatste vervolgens tijdens de bevalling een Chewbacca-masker moest dragen. Genot.quote:
Die meid slaapt met die katten in bedquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Meer vervet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:01 schreef S_E het volgende:
Friese mokkel komt een beetje verzuurd over
Hahaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij gebrek hieraan evt buurtkinderen.
Moest hij er ook geluid bij maken?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit doet mij weer denken aan die gozer die een weddenschap van zijn zwangere vrouw won en die laatste vervolgens tijdens de bevalling een Chewbacca-masker moest dragen. Genot.
Somsquote:
“Maar ik wil gewoon me vlees!!!” in plaats van luisteren is toch ook ontzettend kinderachtig.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Ok, klein kind. 'En toch vinnik het zielig' *stampvoet*
Zonnenbankquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
veel zonuren in friesland tegenwoordig
Nee de vrouw droeg het masker.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moest hij er ook geluid bij maken?
Animatie vorm van BDSMquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit doet mij weer denken aan die gozer die een weddenschap van zijn zwangere vrouw won en die laatste vervolgens tijdens de bevalling een Chewbacca-masker moest dragen. Genot.
Matige Kölsch-imitatie van die gozert.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef Pedroso het volgende:
DJ, hoed, baard. Dat soort vertrouw ik nooit.
Ik zou diezelfde avond per se de woonkamer met draaitafels willen zien om het te gelovenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef Pedroso het volgende:
DJ, hoed, baard. Dat soort vertrouw ik nooit.
Ga je vaker op de eerste date mee naar huis?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou diezelfde avond per se de woonkamer met draaitafels willen zien om het te geloven
Voor een drankje, soms, ligt eraan hoe dichtbijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ga je vaker op de eerste date mee naar huis?
Dat vind ik ook, maar ik ben geen DJ. En ik heb geen hoed.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
DJ Hoed is volgens mij het type dat zichzelf hyper intelligent vindt
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou diezelfde avond per se de woonkamer met draaitafels willen zien om het te geloven
Regio Amsterdam bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een drankje, soms, ligt eraan hoe dichtbij
Uiteraardquote:
quote:
Dat is zelden het gevalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Geen enkele date gaat wat worden vanavond,
Jawel, de eerste van de avond.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Ook geen goede matches met elkaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Bibi uit Scheveningenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die vriendin van Waylon
Ze heeft die stem en uitspraak
Bibiquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die vriendin van Waylon
Ze heeft die stem en uitspraak
geilquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
En je mag zoveel vreemdgaan als je wil!
Goede vraag, zegt best wat over iemand.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe zit je huis eruit vraag ik ook altijd met dates
Stukje Weiteveen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik woon er graag omdat mensen er nog gedag zeggen
Huis een dealbreaker?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe zit je huis eruit vraag ik ook altijd met dates
Soort darts.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Baardmans ziet eruit als 60. DJ'en is een zwaar vak schijnbaar.
Nou ja, goede waarschuwing voor mensen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:09 schreef DKUp het volgende:
Brazilian Buttlift is je dood geworden.
Sorry hoor
Nooit aan beginnenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, goede waarschuwing voor mensen.
Dat bedoelde ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |