quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Wat ben je toch een lieverdquote:
Fries is zo leuk om na te doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:40 schreef S_E het volgende:
Ik vind een Fries accent nog 10x erger dan Brabo en Limburg bij elkaar
Laat staan die taalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:40 schreef S_E het volgende:
Ik vind maar drie provincies leukquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:40 schreef S_E het volgende:
Heerlijk !quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Den helder, die uitdrukking op haar gezicht
Gewoon 2 johquote:
Jaquote:
Die zit er inderdaad bijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als Utrecht maar er tussen zit vind ik het best
Die heeft dat rode pak voor 60+ speciaal gekocht en krijgt geen Graziano Pelle. Ze is woest.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
Celina is diep teleurgesteld. Die had gehoopte op een geaderde donkergetinte stormram
Vies mad is zequote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft dat rode pak voor 60+ speciaal gekocht en krijgt geen Graziano Pelle. Ze is woest.
kan het haar niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft dat rode pak voor 60+ speciaal gekocht en krijgt geen Graziano Pelle. Ze is woest.
Ook mijn indruk nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
Celina is ook zo'n klager. Zo'n narcist en eeuwig slachtoffer. De wereld is tegen haar.
Hij heeft wel een heel klein baardje!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Vraag je om donker en baardje krijg je deze blonde SLAGER
Je moet er ook wel nat van worden toch. Anders kan je net zo goed niet meedoen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen zoekt Graziano pelle vanavond
Latin liefhebberquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
Celina is ook zo'n klager. Zo'n narcist en eeuwig slachtoffer. De wereld is tegen haar.
Ging voor het vlees, krijgt de slager.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Vraag je om donker en baardje krijg je deze blonde SLAGER
Elk dialect en elk accent is prachtig met als overduidelijke uitzondering van elk randstedelijk gegorgel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:40 schreef S_E het volgende:
Kan altijd nog glijmiddel gebruiken als het echt moet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet er ook wel nat van worden toch. Anders kan je net zo goed niet meedoen.
Preciesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet er ook wel nat van worden toch. Anders kan je net zo goed niet meedoen.
Stukje vechtscheiding zonder omgangsregeling.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Latin liefhebber
Zuid-Amerika aanstel genot
Zal wel Helmond zijn. Helmond-schaamte.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Bij Eindhoven in de buurt komt zij. Ze klinkt heel raar, kan het niet plaatsen.
Zijn psychopatenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef XSbig het volgende:
Mensen die voor Syrah kiezen ipv Sangiovese vertrouw ik niet.
Gisteren was het een RAMP!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Het is wel mooi geregeld vanavond, vind het wel leuker dan gisteren
Oh dat verklaart het wel danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal wel Helmond zijn. Helmond-schaamte.
Bij Eindhoven zegt ze, maar zo te horen niet geboren of getogen daar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt ze vandaan? Ze praat als een tokkie uit Scheveningen
Haak snel aan, variatie is grootquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik schakel nu ook in, hopelijk niet al te veel gemist.
Hellywoodquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal wel Helmond zijn. Helmond-schaamte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |