Fur Eline?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:10 schreef Jockari het volgende:
Ik dacht even dat ik Samson (van Samson en Gert) onderaan in beeld zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom kan samson wel heel goed nadoen
Ronahi*quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:16 schreef Sestra666 het volgende:
Die rihona of hoe heet ze, is er ook een hoor..
Er zijn er net 2 uitquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:17 schreef Lovely het volgende:
Maar zijn de andere nog bezig in de gameroom?
Ah ok.. Jammer dat wij niet even iets er van zien..quote:
Alice en Lenie zijn al klaar en hebben geen vrijstelling. Volgend duo is nog bezig hoorde ik Jimmy net zeggen, weet niet welk duo.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:17 schreef Lovely het volgende:
Maar zijn de andere nog bezig in de gameroom?
Ashley en Dannyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alice en Lenie zijn al klaar en hebben geen vrijstelling. Volgend duo is nog bezig hoorde ik Jimmy net zeggen, weet niet welk duo.
Ah kijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley en Danny
Kwamen er net uit
Horen we dus ook niks over denk ik, ze mogen er niet over het spel hebben..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alice en Lenie zijn al klaar en hebben geen vrijstelling. Volgend duo is nog bezig hoorde ik Jimmy net zeggen, weet niet welk duo.
"Gezellibellie"quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana wil met Karen naar de Groene kamer ...
Ik dacht Ariaan en Randy?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley en Danny
Kwamen er net uit
Ariana en randy toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley en Danny
Kwamen er net uit
karen zit er nu met Tomquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana wil met Karen naar de Groene kamer ...
Sorryquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ariana toch met Danny ?
Ashley mocht niet meedoen vanwege haar nominatie.
Mooi! Arme Tomquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:23 schreef rinardo het volgende:
stream 1 tom heeft het door van Ariana hij vraagt Karen
Ashley moet meedoen omdat Danny niet alleen nag spelen, maar ze dingt niet mee naar de vrijstellingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ariana toch met Danny ?
Jawel toch, niet voor haar zelf maar wel voor haar partner.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ariana toch met Danny ?
Ja, je hebt gelijk, thanks ..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
Ashley moet meedoen omdat Danny niet alleen nag spelen, maar ze dingt niet mee naar de vrijstelling
Snap ik welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:24 schreef Jockari het volgende:
Karen en Tom in gesprek over Ariana. Ar is Toms type niet zegt hij.
Dat wordt een verhaallijntje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan BB ook ophouden met Ariana elke keer te volgens als ze weer een brainfart heeft over Tom
niet bezig met zulke dingenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Tom is met dat soort dingen bezig zegt hij. Hij doet tegen iedereen het zelfde.
Ariana ging echt dingen denken toen hij haar de beeldschone ariana noemde.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:25 schreef rinardo het volgende:
Hij zegt ik heb nooit geflirt
karen zegt in haar ogen wel, je moet zeggen dat je het vriendschappelijk ziet.
Tom : ik heb geen prikkels gehad van gevoelens of zo
Gaat ze het natuurlijk weer relativeren, zal wel een deceptie worden...Met 'ze had dit al gezien in de kaarten'. Ze 'wist het' a la Billy Utopia...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:27 schreef rinardo het volgende:
Drama is coming , ik zit gekluisterd aan de buis
fuck ik moet de deur uitquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:27 schreef rinardo het volgende:
Drama is coming , ik zit gekluisterd aan de buis
Eensquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het een nette en een verstandige zet van Karen ...
Nee komt omdat ze stottertquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ze het natuurlijk weer relativeren, zal wel een deceptie worden...Met 'ze had dit al gezien in de kaarten'. Ze 'wist het' a la Billy Utopia...
Ze was geland zei ze gisterenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Ariana is de landing nog niet ingezet en als ze weet dat Tom niets voor haar voelt en niet verliefd op haar is, stijgt ze meteen weer op
ja ze wist het al , maar ondertussen was hij al helemaal verliefd op haarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ze het natuurlijk weer relativeren, zal wel een deceptie worden...Met 'ze had dit al gezien in de kaarten'. Ze 'wist het' a la Billy Utopia...
Hij kan echt niet anders.....gewoon ontlopen en dan komst zij wel met waarom....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
denk dat hij haar gaat ontwijken nu hij denkt ook als vriendelijk zijn tegen iemand zijn en gelijk diegene denkt dat hij verliefd is dat moet die niet hahah dan maar ontlopen haha geen aanleiding meer geven
ja in de trant van hij vind me wel leuk maar door het stotteren wilt hij me nietquote:
Krijgen we dat gehuil weerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij kan echt niet anders.....gewoon ontlopen en dan komst zij wel met waarom....
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was geland zei ze gisteren
Ik denk dat het vliegtuig alsnog crasht
En de discriminatie/niet woke-kaart wordt ook getrokken....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja in de trant van hij vind me wel leuk maar door het stotteren wilt hij me niet
je ziet ze vliegen om in de trant te blijven,quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom en Karen zitten echt wel te flirten ....
"Hij durft niet voor zijn gevoelens uit te komen in het bb-huis! Hij respecteert mijn lichaam!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
nee door ariana die zei tegen Karen we gaan samen zitten toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:32 schreef Jockari het volgende:
Ai !!! Ariana komt de kamer bij Tom en Karen binnen.
Tom wordt buitengezet door Karen. Gaat Karen het zeggen nu ???
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:31 schreef rinardo het volgende:
oh my god Ariana komt er bij zitten, dat wordt een harde landing
Verkeerde vliegveldquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was geland zei ze gisteren
Ik denk dat het vliegtuig alsnog crasht
Wacht maar op de error die ze krijgt als Karen de waarheid gaat vertellen over Tom's verliefdheid voor Ariana.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Confirmed Ariana kreeg een error...oh het was bij het spel...
Code rood.quote:
Dat is een hele goede vraag, maar gebeurd volgende keer wel ( hoop ik )quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Sorry maar ik ben Ariana liever kwijt dan rijk.
Waarom is zij nog niet genomineerd?
Vacuum zakken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:35 schreef zodeju het volgende:
Ze gaat alweer haar koffer inpakken en vraagt BB om een "stofzuiger" om haar koffer uit te zuigen??
Nee kleding in zakken en dan vacuüm zuigenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:35 schreef zodeju het volgende:
Ze gaat alweer haar koffer inpakken en vraagt BB om een "stofzuiger" om haar koffer uit te zuigen??
Denk dat ze alleen niks mogen zeggen tegen degenen die nog moeten spelen; Alice en Lenie hadden het er kort nu hun poging ook al snel met Tom en Ronahi over en even later Alice met Karen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:34 schreef greysbones het volgende:
Ariana mag niks over het spel zeggen maar ik hoor allerlei details
Spuit 11.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee kleding in zakken en dan vacuüm zuigen
En gelijk denkt ze dat hij haar niet magquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is niet meer dan vriendschappelijk, nou het hoge woord is eruit ...![]()
Nog even en hij wilde haar aanranden...quote:
Let maar opquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog even en hij wilde haar aanranden...
Zo probeert ze in het programma te blijven want ze denkt dat ze dat leuk vinden bij de Febo als er zo'n idioot bij zit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
Die meid is echt totaal een stalker. Of ze is een verhaallijn voor zichzelf aan het creëren daar. Ze maakt tom gewoon zwart in elk gesprek.
Een zien of ze het langer dan een dag kan volhouden ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:37 schreef Ireth het volgende:
Ze gaat er geen aandacht meer aan schenken!![]()
Staat genoteerd!
Jemig is dat zo!!?? Dan heb ik een heleboel mensen die me niet mogen....en waar ik best wel aardig tegen ben.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
En gelijk denkt ze dat hij haar niet mag
Nou vind ik wel meevallenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap karen ook niet hoe ze zo meegaat met ariane.ze praat helemaal met haar mee.
Ja, zo jammer dat puberaal gedrag inderdaad, of ze vijftien is ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap karen ook niet hoe ze zo meegaat met ariane.ze praat helemaal met haar mee.
Het valt gewoon opquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het valt anderen ook op, dat Tom haar nooit aankijkt als ze met hem praat ...
Meebuigen als bamboe is vaak slimmer,zeker in deze situatiie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou vind ik wel meevallen
Ze geeft meerdere keren aan
Maar gisteren zei je dit
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:41 schreef Ireth het volgende:
Hij kijkt Ariaan nooit aan... nee dies doodsbang dat ze gelijk met de huwelijkse voorwaarden gaat zwaaien
Dat was een lange!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tom werd helemaal rrrrRRRrrrrrrr.... ood
Volgens mij kun je net zo goed tegen een muur lullenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meebuigen als bamboe is vaak slimmer,zeker in deze situatiie.
Ja precies dat!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:41 schreef Ireth het volgende:
Hij kijkt Ariaan nooit aan... nee dies doodsbang dat ze gelijk met de huwelijkse voorwaarden gaat zwaaien
Ja, dat is waar. Hoop alleen dat niemand de dupe van haar wordt. Zoals bijna Asley door haar zielige gedoe.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:40 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de COS zou een stuk minder leuk zijn zonder deze dorpsgek
quote:
Ik denk juist dat ze zichzelf heel serieus neemt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo probeert ze in het programma te blijven want ze denkt dat ze dat leuk vinden bij de Febo als er zo'n idioot bij zit.
ja nou is het ja hij mag me niet hahahha weet ze wel wat ze lult van verliefd naar niet mogen haha hele stapquote:
En een UI wissel.quote:
En een variant voor de belgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is hij?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:45 schreef greysbones het volgende:
Hij heeft echt nooit iets aan mij gevraagd
Hij vraagt nooit wat
Nooit
Ariana
Hij moest van haar toch een maskertje doen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:44 schreef greysbones het volgende:
Ariana
Dagen praat je niet tegen mij
En dan wil je een maskertje doen
Ze zitten er net een week![]()
Ik ga stuk hier.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:45 schreef greysbones het volgende:
Hij heeft echt nooit iets aan mij gevraagd
Hij vraagt nooit wat
Nooit
Ariana
Ik was al weg geweestquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb bewondering voor het geduld van Karen ....
ja of ze hoort het gewoon aanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Nee Tom zei dat zij hem had geduwdquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, nu heeft Tom haar ook geduwd ....
Tadaaa.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, nu heeft Tom haar ook geduwd ....
Hij is in en in slecht nuquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:45 schreef Donna1000 het volgende:
Ze kan niet stoppen met over Tom te praten
goede uitleg, klopt helemaal, alleen dat dame, dat past niet bij haarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
1 je kijkt haar aan en ze wil gelijk neuken trouwen!
2 je kijkt haar niet aan en daarom mag je haar niet.
Er zit totaal niets tussen in bij deze dame!
Roll the clips bitch!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Tom zei dat zij hem had geduwd
dat zei ik in begin al hahaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
We hebben het door, ze stottert als ze liegt ....![]()
Andersomquote:
Ja, je hebt gelijkquote:
De FEBO laat het ook gewoon zien hèquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gemeen mens is het, ze maakt hem helemaal zwart op de streams met dingen die alleen in haar hoofd bestaan.
We hebben haar doorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gemeen mens is het, ze maakt hem helemaal zwart op de streams met dingen die alleen in haar hoofd bestaan.
Die kicken hier op.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO laat het ook gewoon zien hè
Die neemt haar gewoon lekker in de maling.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie die ogen en lach van Karen, die kan haar lachen volgens mij ook niet inhouden
omdat ze verliefd is die doen dat danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:49 schreef greysbones het volgende:
Hij verteld alleen maar hele diepe verhalen
Over zijn ex
Dat volgt ze maar voor de helft
Karen is wel gehaaid hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie die ogen en lach van Karen, die kan haar lachen volgens mij ook niet inhouden
Jaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:50 schreef Ireth het volgende:
Gaat ze nou serieus Karen liefdesadvies geven???
![]()
![]()
Het is leuk voor ons maar ze is levensgevaarlijk, waar een anders heel val last van kan krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk![]()
Maar dat mens is levensgevaarlijk, zeker als mensen meegaan in haar verhaal ...
WTF? Tyron en Karen zijn top.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
Ariana gaat Karen aanpraten dat iemand ( Ty denk ik) veel bij Karen zit
Tyronquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:52 schreef Ireth het volgende:
Over wie heeft ze het nu? Echt een schatje, hele lieve jongen? Op wie raakt ze nu weer verliefd??
Ze zet zichzelf ongelofelijk voor schutquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien is het wel allemaal opzet, om mensen tegen elkaar uit te spelen ....
Dat weg uit de keuken kwam uit haar mond....Hij stond voor hem en ze heeft hem aangeduwd....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Tom zei dat zij hem had geduwd
Dat zeker, maar stel dat er opzet in het spel is, moet er niet aan denken ....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
Ze zet zichzelf ongelofelijk voor schut
Lijkt wel een puber man o manquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:54 schreef Donna1000 het volgende:
Ze zit in een totaal verkeerd programma, een dating programma was beter voor haar, ze kan nergens anders over praten
Nieuwe format, bb op de paaz.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:54 schreef Donna1000 het volgende:
Ze zit in een totaal verkeerd programma, een dating programma was beter voor haar, ze kan nergens anders over praten
Dan is ze minder bij Tom.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:54 schreef greysbones het volgende:
Owww dat is het idee
Karen moet meer met Tyron optrekken van Ariana
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:54 schreef greysbones het volgende:
Maw blijf maar uit de buurt van Tom
quote:
Zal eerder zeggen dat Tom karen leuk vindquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:54 schreef Ireth het volgende:
Dus Ariaan die dacht te zien dat Tom haar wel/niet leuk vond, ziet nu ineens dat Ty Karen wel leuk vindt?
Vind dat nu geen betrouwbare analyse
Dit dusquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zal eerder zeggen dat Tom karen leuk vind
Ariana duwt haar gewoon richting Tyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zal eerder zeggen dat Tom karen leuk vind
heb jr gewoon beeldquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een walgelijke SL
Ik ga de andere eens proberen
kusje eropquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zongen ... allemaal liedjes ... ik weet niet hoe ik dit moet verwerken...
Natuurlijk! Dit schichtig paard heeft niets door door zijn drukte. Die man is voor geen meter te vertrouwen. Dat zie je zo aan zijn gedrag. Heeft totaal geen interesse in wat anderen zeggen.quote:
De andere vinden het vreemd dat Karen dat allemaal door brieft of erover heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:02 schreef greysbones het volgende:
De dames denken dat het een grapje is
heel eerlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu vinden ze het raar dat karen het tegen Tom gezegd heeft? Begrijp ik dat goed? Karen moest het toch vragen van Ariana?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen het resultaat is nu, dat ze Karen niet vertrouwen ....
Karen heeft toch tegen Tom gezegd dat ze hem moest uithoren voor Ariana?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu vinden ze het raar dat karen het tegen Tom gezegd heeft? Begrijp ik dat goed? Karen moest het toch vragen van Ariana?
Is echt weer vrouw eigen dit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, maar dat zegt Tom niet duidelijk.....die denken dat ze gewoon aan het stoken is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Karen heeft toch tegen Tom gezegd dat ze hem moest uithoren voor Ariana?
niks met vrouwen te makenquote:
F-f-f-f-f-f-f-f-f-f-f-f-f-First Dates of zo bedoel ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:54 schreef Donna1000 het volgende:
Goed idee , dan voeg ik Tom en verliefd toe aan mn bingo kaartquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:05 schreef Ireth het volgende:
Misschien moeten ze er vanavond een groepsgesprek van maken..
Terwijl ze naar het torentje lopen om daar te gaan weerwolven
Het is ook verkeerd verteld door Tom, Karen heeft hem verteld dat zij het moest vragen voor Ariana, dat had hij er bij moeten zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks met vrouwen te maken
is gewoon gehaaid van Ariana
en niet slim van Karen
niet mengen in andersmans liefdes gedoe
regel 1
als er wat mis gaat of er is wat
ben jij de lul
Ronnie Retro.quote:
ik zie hier niet zo 1 2 3 wat tom precies verkeerd doetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is ook verkeerd verteld door Tom, Karen heeft hem verteld dat zij het moest vragen voor Ariana, dat had hij er bij moeten zeggen
Gehaaid van Tomquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is ook verkeerd verteld door Tom, Karen heeft hem verteld dat zij het moest vragen voor Ariana, dat had hij er bij moeten zeggen
Wel met Ashleyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maar ariana heeft het er toch ook met randy over gehad of niet
Ja dacht hetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel met Ashley
Randy durf ik niet te zeggen
Ja, in de gameroom aan die tafeltjes!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel met Ashley
Randy durf ik niet te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |