https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Zij niet. Neem ik aan.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:07 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.vandaaginside.nl/
Twitter Vandaag Inside
Instagram Vandaag Inside
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon
Geen NWS hier.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Richard Kosse ook? @:de_boswachter
Boswachters zijn vaak okay.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed dat je het even herhaalt, ik ga direct even stemmen op Wilfjedquote:Op maandag 22 januari 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Heb je al gestemd vraagt Wilfred. Gelukkig reageerde er niemand op. Oprotten met je Radio Ring.
Wilfred is geen boswachter.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Goed dat je het even herhaalt, ik ga direct even stemmen op Wilfjed
Maar die rol van de makelaar hé…quote:Op maandag 22 januari 2024 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen topic gek maken.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar die rol van de makelaar hé…
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik Wilfred niet mag. Die kan de tafel aan. Op krankzinnige wijze met dat din in zijn oor......quote:
Hij was geweldig in Buitenhof zondag.quote:
Valentino.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:00 schreef tong80 het volgende:
Kijk naar Valentijn filmpje uit vorige topic. Hij noemt Schöne en Jonk verdedigende middenvelders.![]()
Wanneer er iemand in een programma zit met Henk kamp dan gaat mijn sympathie altijd uit naar de andere gast.quote:
Dit. Henk Kamp is de wandelende vvd-propagandamachine en t is nooit de schuld van henk kamp terwijl ie er als minister meermaals n puinhoop van heeft gemaaktquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wanneer er iemand in een programma zit met Henk kamp dan gaat mijn sympathie altijd uit naar de andere gast.
Zie m'n TV recensie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit. Henk Kamp is de wandelende vvd-propagandamachine en t is nooit de schuld van henk kamp terwijl ie er als minister meermaals n puinhoop van heeft gemaakt
Deed hij volkomen bewust en is er voor beloond met ere lidmaatschap van de VVDquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit. Henk Kamp is de wandelende vvd-propagandamachine en t is nooit de schuld van henk kamp terwijl ie er als minister meermaals n puinhoop van heeft gemaakt
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Deed hij volkomen bewust en is er voor beloond met ere lidmaatschap van de VVD![]()
Hoort in de gevangenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |