die gaten in je oren helen nooit meer, blijft er voor altijd lelijk uit zienquote:
Ik denk dat de vraag eerder andersom gesteld moet worden, misschien kan deze TS wel fungeren als kandidaat in: hotter then my daughterquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn dat dan voor mensen die er raar naar kijken?
Je bedoelt TS wil misschien wel graag dat mensen er raar naar kijken, des te eigenzinniger kan ze zichzelf voelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag eerder andersom gesteld moet worden, misschien kan deze TS wel fungeren als kandidaat in: hotter then my daughter
[ afbeelding ]
Eigenlijk spreek je jezelf na de 'maar' al tegenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:03 schreef ems. het volgende:
Je moet het natuurlijk lekker zelf weten maar ik vind piercings echt iets voor onzekere kinderen. Net als tatoeages trouwens.
Waar dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Eigenlijk spreek je jezelf na de 'maar' al tegen
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar...quote:
Of het geeft een kanttekening. Je moet het zelf weten 'maar' ik persoonlijk ben van mening dat...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar...
Een 'maar' weerlegt altijd het voorgaande
Ok, goed punt. Maar inderdaad, boeiendquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Of het geeft een kanttekening. Je moet het zelf weten 'maar' ik persoonlijk ben van mening dat...
Ik weerleg niet dat ze het zelf moet weten want dat moet ze wel degelijk. Ik ben gewoon geen fan van dergelijke ijdelheidOngetwijfeld doe ik ook dingen die anderen belachelijk vinden. Boeiend.
Fijn dat je dat vind. Maar dat lijkt me niet zo relevant hier.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:37 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
die gaten in je oren helen nooit meer, blijft er voor altijd lelijk uit zien
en ook dat gat van de labret en je neuspiercing blijven eeuwig zichtbaar als je ze eruit haalt
de laatste trend is zo'n koeienbeugel door de neus, dat is helemaal te smerig voor woorden
geef mij maar au naturel
Mensen uit de omgeving. Uit de buurt of van de sportclub bijvoorbeeld. Je merkt toch wel dat sommigen het een beetje vreemd vinden. Evenals ik soms wel eens de vraag krijg hoe lang ik die piercings nog blijf dragen. Soms door mensen die ik ken die ze vroeger gedragen hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Klopt, maar je ziet bij 40-plussers ook veel vaker dat ze nog nieuwe tattoos laten zetten. Dat zie je bij piercings niet veel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:24 schreef kuolema het volgende:
'Je ziet dat ook niet bij tattoos' ehm oké maar die zijn niet zo makkelijk te verwijderen als een piercing![]()
Ik heb er zelf geen problemen mee als 40+-ers piercings of tattoeages hebben.
Zelf word ik waarschijnlijk een veertiger die rondloopt in Disney onesies
Ik vind dat nogal ongemanierd om dat dat soort opmerkingen te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:32 schreef Mundaya het volgende:
[..]
Mensen uit de omgeving. Uit de buurt of van de sportclub bijvoorbeeld. Je merkt toch wel dat sommigen het een beetje vreemd vinden. Evenals ik soms wel eens de vraag krijg hoe lang ik die piercings nog blijf dragen. Soms door mensen die ik ken die ze vroeger gedragen hebben.
[..]
Gewone normale mensen, mensen met piercings of misschien wel zichtbare tatoeages kun je eigen vaak wel in bepaalde hokjes plaatsen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:41 schreef Lienekien het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |