die gaten in je oren helen nooit meer, blijft er voor altijd lelijk uit zienquote:
Ik denk dat de vraag eerder andersom gesteld moet worden, misschien kan deze TS wel fungeren als kandidaat in: hotter then my daughterquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn dat dan voor mensen die er raar naar kijken?
Je bedoelt TS wil misschien wel graag dat mensen er raar naar kijken, des te eigenzinniger kan ze zichzelf voelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag eerder andersom gesteld moet worden, misschien kan deze TS wel fungeren als kandidaat in: hotter then my daughter
[ afbeelding ]
Eigenlijk spreek je jezelf na de 'maar' al tegenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:03 schreef ems. het volgende:
Je moet het natuurlijk lekker zelf weten maar ik vind piercings echt iets voor onzekere kinderen. Net als tatoeages trouwens.
Waar dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Eigenlijk spreek je jezelf na de 'maar' al tegen
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar...quote:
Of het geeft een kanttekening. Je moet het zelf weten 'maar' ik persoonlijk ben van mening dat...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar...
Een 'maar' weerlegt altijd het voorgaande
Ok, goed punt. Maar inderdaad, boeiendquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Of het geeft een kanttekening. Je moet het zelf weten 'maar' ik persoonlijk ben van mening dat...
Ik weerleg niet dat ze het zelf moet weten want dat moet ze wel degelijk. Ik ben gewoon geen fan van dergelijke ijdelheidOngetwijfeld doe ik ook dingen die anderen belachelijk vinden. Boeiend.
Fijn dat je dat vind. Maar dat lijkt me niet zo relevant hier.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:37 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
die gaten in je oren helen nooit meer, blijft er voor altijd lelijk uit zien
en ook dat gat van de labret en je neuspiercing blijven eeuwig zichtbaar als je ze eruit haalt
de laatste trend is zo'n koeienbeugel door de neus, dat is helemaal te smerig voor woorden
geef mij maar au naturel
Mensen uit de omgeving. Uit de buurt of van de sportclub bijvoorbeeld. Je merkt toch wel dat sommigen het een beetje vreemd vinden. Evenals ik soms wel eens de vraag krijg hoe lang ik die piercings nog blijf dragen. Soms door mensen die ik ken die ze vroeger gedragen hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Klopt, maar je ziet bij 40-plussers ook veel vaker dat ze nog nieuwe tattoos laten zetten. Dat zie je bij piercings niet veel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:24 schreef kuolema het volgende:
'Je ziet dat ook niet bij tattoos' ehm oké maar die zijn niet zo makkelijk te verwijderen als een piercing![]()
Ik heb er zelf geen problemen mee als 40+-ers piercings of tattoeages hebben.
Zelf word ik waarschijnlijk een veertiger die rondloopt in Disney onesies
Ik vind dat nogal ongemanierd om dat dat soort opmerkingen te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:32 schreef Mundaya het volgende:
[..]
Mensen uit de omgeving. Uit de buurt of van de sportclub bijvoorbeeld. Je merkt toch wel dat sommigen het een beetje vreemd vinden. Evenals ik soms wel eens de vraag krijg hoe lang ik die piercings nog blijf dragen. Soms door mensen die ik ken die ze vroeger gedragen hebben.
[..]
Gewone normale mensen, mensen met piercings of misschien wel zichtbare tatoeages kun je eigen vaak wel in bepaalde hokjes plaatsen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:41 schreef Lienekien het volgende:
En dat is dan ook direct een reden om er raar naar te gaan kijken en sterker nog, dus ook opmerkingen over te maken? Want ze zijn zelf zo normaal en alles wat afwijkt, nou, daar we wat van, hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:48 schreef halfway het volgende:
[..]
Gewone normale mensen, mensen met piercings of misschien wel zichtbare tatoeages kun je eigen vaak wel in bepaalde hokjes plaatsen.
Die bekrompenheid, had je die altijd al, of kwam die bij jou met het klimmen der jaren?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom gaan mensen zichzelf opzettelijk verminken en dan ook nog het idee hebben dat ze zichzelf mooier maken?
Ja nu, nu je nog 25 jaar of jonger bent.
Hoe hip of cool of wat dan ook de hedendaagse termen zijn voor stoer, kijken jullie echt niet verder dan je neus lang is?
Hebben jullie wel het besef dat jullie ook ouder worden? Dus ook meer rimpels krijgen, dat een ouwe lul of trut echt niet gewaardeerd wordt als je krampachtig mee probeert te doen met de jeugd van 'vandaag'?
Hoe zouden jullie het vinden als jullie opa's en oma's mee gingen doen met jullie jeugdige jolei?
Met minirokjes of hotpants (gerimpelde poten met paarse slagaders, neus- of oorharen die duidelijk zichtbaar zijn, gekreun en gesteun vanwege ouderdom, kortom mensen die toen al niet konden nadenken.
Mogen mensen dat ook nog zelf weten zonder jouw kortzichtige invulling?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom gaan mensen zichzelf opzettelijk verminken en dan ook nog het idee hebben dat ze zichzelf mooier maken?
Hoe hip of cool of wat dan ook de hedendaagse termen zijn voor stoer, kijken jullie echt niet verder dan je neus lang is?
Hebben jullie wel het besef dat jullie ook ouder worden? Dus ook meer rimpels krijgen, dat een ouwe lul of trut echt niet gewaardeerd wordt als je krampachtig mee probeert te doen met de jeugd van 'vandaag'?
Hoe zouden jullie het vinden als jullie opa's en oma's mee gingen doen met jullie jeugdige jolei?
Met minirokjes of hotpants (gerimpelde poten met paarse slagaders, neus- of oorharen die duidelijk zichtbaar zijn, gekreun en gesteun vanwege ouderdom, kortom mensen die toen al niet konden nadenken.
Ik vind mezelf niet bekrompen, ik ben van ieder moet zelf weten wat hij of zij doet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die bekrompenheid, had je die altijd al, of kwam die bij jou met het klimmen der jaren?
Natuurlijk mogen mensen dat zelf weten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mogen mensen dat ook nog zelf weten zonder jouw kortzichtige invulling?
Nou verminken is een overdreven woord. Het zijn maar een paar gaatjes die heel gecontroleerd gemaakt zijn en verder niet veel impact hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb de OP gelezen. Het gaat om een vrouw van inmiddels 46 en ze vindt haar piercings nog steeds mooi. Zij was jeugd toen ze ze nam, maar loopt nu dus tegen de 50.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet bekrompen, ik ben van ieder moet zelf weten wat hij of zij doet.
Maar ik vind wel dat je dan even moet nadenken wat de impact is als je 50 jaar of ouder bent.
Even rekening houden dat tijden veranderen.
Dus nee; ik ben niet bekrompen, ik kijk verder dan mijn neus lang is.
Hoe zit het met jou?
Als jij piercings mooi vind moet je daar gewoon van genieten. Vind het juist wel wat hebben als mensen van welke leeftijd dan ook hun eigen gang gaan en zich niets aantrekken van een ander wat betreft hun uiterlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:36 schreef Mundaya het volgende:
Ik draag al heel lang enkele piercings. Sinds mijn 18e heb ik een neusknopje, sinds mijn 25e een labret- en tongpiercing. Sind mijn 28e heb ik tepelpiercings. En veel later, zo'n 8 jaar geleden, heb ik fleshtunnels in mijn oren.
Intussen ben ik wat ouder geworden, ik ben nu 46, en merk toch wel dat mensen er vreemd naar kijken. Je ziet ook maar weinig vrouwen van boven de 40 met piercings. De meeste vrouwen die ik ken en die piercings droegen, hebben die er weer uitgehaald. De teneur is een beetje dat piercings iets zijn voor jonge meisjes die rebels willen doen, en dat je er op je 40e te oud voor bent. Veel vrouwen lijken die te volgen. Ik niet, ik vind ze mooi en ben er aan gehecht. Ik sluit zelfs niet uit dat ik er nog eens bij laat zetten.
Ik vind dat maar raar. Bij jongeren zijn piercings intussen helemaal mainstream. Maar waarom zou je als 40-plus vrouw geen piercings meer mogen dragen? Je ziet dat ook niet bij tattoos. Genoeg vrouwen van mijn leeftijd die er nog plaatjes bij laten zetten. Maar piercings lijken na een bepaalde leeftijd not done.
Hoe kijken jullie daar naar?
Maar je vult erg voor iemand in dat die wars en hip wil zijn. Ik ben gewoon een gemiddelde vrouw met een normale baan, een klein appartement, een klein autotje en een paar weinig opzienbarende hobbys. Niks om wars over en tegen te zijn. En wat ik al zeg, labret- en tongpiercings zijn echt allerbehalve hip.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:28 schreef informatieverlener het volgende:
Jezelf zijn is prima, je kleden zoals je wil ook, maar je huid doorboren met meuk is (naast ook helemaal prima) mijns inziens wel erg graag laten zien hoe 'wars' en 'hip' je bent, en die behoeften op een dergelijke leeftijd hebben is waarschijnlijk precies waarom men het onvolwassen vindt.
Het klopt dat ik dat invul. Ik bedoel er niet mee dat ik denk dat je dat wil zijn, maar dat men daar in bepaalde gevallen wel als eerste aan zal denken. Ik persoonlijk vind piercings overigens verre van elegant of vrouwelijk en daarnaast - bekrompen als het misschien klinkt - als weinig intelligent. Datzelfde vind ik overigens van tatoeages. Waarom een afbeelding op je grootste orgaan plakken? En dan komen ze met hele redenen en het 'verhaal' erachter. Echt, een verhaal en een tatoeage hebben welgeteld niks met elkaar van doen... Het 'verhaal' erachter is daarnaast vaak interessantdoenerij en veelal echt een waardeloos verhaal. Als je band met iemand 'versterkt' zou worden doordat beiden een plakplaatje hebben laten zetten, is die band dan eigenlijk niet best waardeloos te noemen 😶? Neen, lichaamsversieringen als tatoeages en piercings slaan in mijn beleving nergens op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:27 schreef Mundaya het volgende:
[..]
Maar je vult erg voor iemand in dat die wars en hip wil zijn. Ik ben gewoon een gemiddelde vrouw met een normale baan, een klein appartement, een klein autotje en een paar weinig opzienbarende hobbys. Niks om wars over en tegen te zijn. En wat ik al zeg, labret- en tongpiercings zijn echt allerbehalve hip.
Sommige mensen vinden het ook gewoon mooi en seksueel opwindend. Het zou mooi zijn als mensen zich minder bezwaard zouden voelen om op latere leeftijd daarom piercings te dragen.
Dat is wel een mooie vrouw verder en heeft niet eens piercings.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag eerder andersom gesteld moet worden, misschien kan deze TS wel fungeren als kandidaat in: hotter then my daughter
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
is de labret die plaats tussen de vagina en de anus, heb je daar dan een piercing?
Moeten ze lekker zelf weten aansteller.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:00 schreef Halcon het volgende:
Vind er meestal weinig aan. Vind het meer iets voor tieners en begin twintigers. Om na je 40e nog zichtbare piercings in je gezicht (excl. de oren) te dragen...
Dat mag hij toch vinden? Iedereen denkt daar anders over.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moeten ze lekker zelf weten aansteller.
En ik mag erop reagerenquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat mag hij toch vinden? Iedereen denkt daar anders over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |