abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 maart 2024 @ 09:38:07 #51
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_212974637
Ach ts, wat een treurig verhaal. Goed dat je de stap genomen hebt het uit te maken, ik wens jullie alletwee een mooie toekomst toe, hopelijk gaat zij ook hulp zoeken nu.
  woensdag 27 maart 2024 @ 09:43:17 #52
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_212974737
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:05 schreef lifeneedstochange het volgende:
Nou, het is gebeurd. Ik heb afgelopen 2 maanden het beetje van de zijlijn bekeken en ik voelde me zelf gewoon slechter en slechter worden. Ik ben normaal gezien een heel opgewekt iemand en ik merkte aan mezelf dat ik dat steeds minder en minder werd. Als ik alleen buiten was (bv met de hond) maakte ik extra lange wandelingen want ik genoot ervan om alleen (en in de rust) te zijn.

Paar dagen geleden kwam het weer allemaal boven bij haar en kreeg ik werkelijk alle schuld van heel de wereld over mij heen. Ik heb het laten begaan en toen kwam zij ermee dat ze iemand wil die haar in alles steunt en waar ze eigenlijk altijd gelijk van krijgt. Dat was ik niet en dan ziet ze er geen echte toekomst in.

Tussen al het kommentaar door vroeg ze ook nog om de boiler aan te doen (gaat hier met een knop). Dat had ik niet gehoord dus toen het water na half uur niet warm was dan ontplofte de bom helemaal en ben ik maar even met de hond gaan wandelen.

Daarna was het vrij duidelijk dat het zo niet meer ging dus ik heb geen echte moeite gedaan om "het goed te maken" en nu is de relatie wel zo goed als over.

Ik heb haar gezegd dat ze dan ook wel zsm een egen plek moet vinden en dat ik komende week rust wil. We zullen zien hoe dat gaat.

Kijk, het is zuur dit allemaal, voor mij maar ook zeker voor haar. Ergens is het fout gelopen en het laatste jaar kon ik werkelijk niets goeds doen. Ik wens haar het beste maar ik denk niet dat het makkelijk gaat worden voor haar.
Laatste jaar best leuke mensen tegengekomen waar ze schijnheilig heel vriendelijk over doet maar op iedereen is er eigenlijk een heel stuk commentaar... Niemand is goed genoeg in deze wereld.

Nuja, ik bedank jullie allen en komende tijd zal zeker niet makkelijk worden maar bij mijn komende verjaardag weet ik iniedergeval dat ik geen commentaar over mij heen krijg en dat ik kan uitkijken naar betere tijden...

Ik ben er ook niet overuit wat ik precies ga doen na dit alles, ik wil iniedergeval de komende jaren blijven reizen/rondtrekken en dat zal me vast goed doen.
Lekker reizen naar oost europa en een nieuwe vrouw oppikken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_212978777
Ik heb het nog niet voorbij zien komen maar dit klinkt als borderline syndroom.

https://www.psychologiema(...)rken-van-borderline/
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_212978874
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 21:40 schreef Cockwhale het volgende:
Is ze niet gewoon zwaar depressief? Hebben jullie wel eens hulp gezocht? Of je breekt met haar...
Dit inderdaad. Klinkt gewoon als niet gediagnosticeerde depressie/overspannenheid of iets. Symptomen: Altijd negatief, al het ongeluk van jezelf uit frustratie projecteren op mensen in de buurt, zoals ouders etc.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 27 maart 2024 @ 17:13:18 #55
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212980412
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2024 09:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Lekker reizen naar oost europa en een nieuwe vrouw oppikken.
Dan post TS over een jaar dat hij helemaal aan de grond zit vanwege zijn Roemeense die hem helemaal kaalplukt en kapotzeurt ;(
Le Diable
pi_213016972
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2024 20:39 schreef lifeneedstochange het volgende:
Erg moeilijk om dit te schrijven maar ik realiseer me meer en meer dat iets moet veranderen.
*knip*
ok ik lees veel reacties van mensen die zeggen stoppen en zoek iets nieuws...

maar jij / haar en je ouders zullen vast willen dat het weer zo wordt zoals het was

dat dit niet uit zichzelf gaat gebeuren is wel duidelijk...
ZOEK HULP... voor haar (neem aan dat zij het harder nodig heeft)
maar uiteraard ook samen hulp zoeken!
pi_213024216
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 22:34 schreef lifeneedstochange het volgende:

[..]
Gedaan, dit resulteert in haar zelf zeggen dat ik dan een slecht persoon ben want ik "begrijp" haar niet en dan wil ze zelf weggaan (en dag later doet ze alsof er niets aan de hand is en begint het weer opnieuw).

Het lijkt er dus op dat als ik dit doe (zeggen dat haar gedrag tegen mij, mij te ver gaat) resulteert in dat zij de relatie uitmaakt maar ze heeft ook totaal geen idee wat ze dan moet doen (geld, werk, huis,...)
Nou ik zit in dezelfde situatie. Altijd maar dreigen en blablabla maar als het erop aankomt doen ze toch niks want het is allemaal maar bluf. En proberen te overtuigen op een onredelijke manier. Ze denken dat ze overal mee weg kunnen komen, jij hebt mazzel, je hebt geen kinderen. Zou haar allang de deur hebben gewezen
  Moderator zaterdag 30 maart 2024 @ 19:22:24 #58
441859 crew  Lenny77
pi_213024765
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 18:43 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ik zit in dezelfde situatie. Altijd maar dreigen en blablabla maar als het erop aankomt doen ze toch niks want het is allemaal maar bluf. En proberen te overtuigen op een onredelijke manier. Ze denken dat ze overal mee weg kunnen komen, jij hebt mazzel, je hebt geen kinderen. Zou haar allang de deur hebben gewezen
En toch is het een beetje anders bij jou :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_213026453
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 19:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En toch is het een beetje anders bij jou :@
Ja ze heeft me zover gedreven dat ik nog wat leuks heb proberen te krijgen met alcohol. Maakt haar nog minder goed
  Moderator zaterdag 30 maart 2024 @ 20:47:47 #60
441859 crew  Lenny77
pi_213026500
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 20:46 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja ze heeft me zover gedreven dat ik nog wat leuks heb proberen te krijgen met alcohol. Maakt haar nog minder goed
Lees de OP anders even opnieuw??
Denk dat jouw vrouw een heilige is tov deze vrouw.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_213028603
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 20:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Lees de OP anders even opnieuw??
Denk dat jouw vrouw een heilige is tov deze vrouw.
Nou dat weet ik niet. De OP is echt alleen maar van 1 kant geschreven. Hij gaat in het begin even in op haar negatieve jeugd maar verder..

Ook dit:

quote:
alhoewel ik de laatste maand me realiseer dat ik waarschijnlijk gelukkiger alleen ben op dit moment dan met haar.
Dat klinkt niet alsof ze zo vreselijk is als dat uit de OP blijkt. Iedereen hier weet aan de hand van de OP dat je beter vrijgezel kan zijn in dat geval.. maar hij realiseert zich dat nu pas enigzins..

Ik vraag me af wat zijn ouders in al die jaren verkeerd hebben gedaan, de dingen die zij meldt. Want TS zegt ook niet dat dat niet waarheid is van haar kant.. alleen dat ze er elke dag over begint.. geeft voor mij alleen maar aan dat het gedrag van de ouders wellicht vrij negatief extreem was (als een vrouw negatief over mijn ouders zou praten terwijl dat onterecht is zou ik dat benadrukken, in plaats van alleen maar te melden dat ze me dat elke keer meldt..)

En nee ik zeg niet dat bovenstaande wat ik typ zo is. Maar wel dat hier, zo lijkt het voor mij, helemaal niet over nagedacht wordt. Misschien heeft die dame wel echt reden om pissig te zijn en heeft TS dat niet door en meldt het daarom niet.. Op basis van de OP en de reacties daarna vind ik dat mensen wat te weinig vragen stellen..

Niet dat het nu nog echt uitmaakt, het is al voorbij blijkbaar..
pi_213028895
Is trouwens gewoon een persoon die er plezier uit haalt om wat te verzinnen en onder een kloon online te posten. Dat mag ook wel gezegd worden
pi_213029613
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 22:47 schreef Masberum het volgende:
Is trouwens gewoon een persoon die er plezier uit haalt om wat te verzinnen en onder een kloon online te posten. Dat mag ook wel gezegd worden
Takes one...
pi_213029674
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 23:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Takes one...
En?
  zondag 31 maart 2024 @ 00:03:07 #65
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213030227
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:

[..]
En?
to know one...
Want het wetboek ken ik ook
  zondag 31 maart 2024 @ 00:34:38 #66
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213030580
Dumpen, vertrekken en het verder lekker uit laten zoeken.
Toedeledokie
Je bent 37, in de kracht van je leven, ga los en uit je lus brullen.
pi_213338237
Wat is de uitkomst TS?
pi_213359458
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 00:17 schreef Masberum het volgende:
Wat is de uitkomst TS?
Zoals zo vaak bij mensen met een verstikkende relatie: Blijven zitten vanwege de verlatingsangst en de angst dat er nooit meer iets anders voorbij zal komen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2024 09:10:55 ]
  maandag 29 april 2024 @ 09:08:07 #69
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_213359530
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 08:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zoals zo vaak bij mensen met een verstikkende relatie: Blijven zitten vanwege de verlatingsangst en de angst dat er nooit meer iets anders voorbij zal komen.
TS heeft een maand geleden geschreven dat hij de relatie verbroken had.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 29 april 2024 @ 09:10:18 #70
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_213359546
Ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat TS :@
To BG or not to BG!
pi_213359586
quote:
3s.gif Op maandag 29 april 2024 09:08 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
TS heeft een maand geleden geschreven dat hij de relatie verbroken had.
Ik las daar nog wel:

quote:
Daarna was het vrij duidelijk dat het zo niet meer ging dus ik heb geen echte moeite gedaan om "het goed te maken" en nu is de relatie wel zo goed als over.
Zo goed als over betekent dan vaak: Nog niet over. ;)
pi_213387815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:05 schreef lifeneedstochange het volgende:
Nou, het is gebeurd. Ik heb afgelopen 2 maanden het beetje van de zijlijn bekeken en ik voelde me zelf gewoon slechter en slechter worden. Ik ben normaal gezien een heel opgewekt iemand en ik merkte aan mezelf dat ik dat steeds minder en minder werd. Als ik alleen buiten was (bv met de hond) maakte ik extra lange wandelingen want ik genoot ervan om alleen (en in de rust) te zijn.

Paar dagen geleden kwam het weer allemaal boven bij haar en kreeg ik werkelijk alle schuld van heel de wereld over mij heen. Ik heb het laten begaan en toen kwam zij ermee dat ze iemand wil die haar in alles steunt en waar ze eigenlijk altijd gelijk van krijgt. Dat was ik niet en dan ziet ze er geen echte toekomst in.

Tussen al het kommentaar door vroeg ze ook nog om de boiler aan te doen (gaat hier met een knop). Dat had ik niet gehoord dus toen het water na half uur niet warm was dan ontplofte de bom helemaal en ben ik maar even met de hond gaan wandelen.

Ik heb haar gezegd dat ze dan ook wel zsm een egen plek moet vinden en dat ik komende week rust wil. We zullen zien hoe dat gaat.

Kijk, het is zuur dit allemaal, voor mij maar ook zeker voor haar. Ergens is het fout gelopen en het laatste jaar kon ik werkelijk niets goeds doen. Ik wens haar het beste maar ik denk niet dat het makkelijk gaat worden voor haar.
Laatste jaar best leuke mensen tegengekomen waar ze schijnheilig heel vriendelijk over doet maar op iedereen is er eigenlijk een heel stuk commentaar... Niemand is goed genoeg in deze wereld.

Nuja, ik bedank jullie allen en komende tijd zal zeker niet makkelijk worden maar bij mijn komende verjaardag weet ik iniedergeval dat ik geen commentaar over mij heen krijg en dat ik kan uitkijken naar betere tijden...

Ik ben er ook niet overuit wat ik precies ga doen na dit alles, ik wil iniedergeval de komende jaren blijven reizen/rondtrekken en dat zal me vast goed doen.
En, heb je nog contact met haar?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_213466072
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 08:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Zo'n borderliner is ook wel verslavend. Uitmaken = afkicken = afkickverschijnselen.
  Redactie Frontpage woensdag 8 mei 2024 @ 20:26:09 #74
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_213470732
Ik was jaren geleden al weggerend. Wat zij jou aandoet is mishandeling, wegwezen en dat mens uit je leven verbannen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_219442562
Hier een heel treurige update...

Na dat de relatie gedaan was werd het er niet makkelijker op. Ze bleef me de schuld geven van alles wat ik haar heb "aangedaan", het niet willen proberen te oplossen enz.
Ze voelde zich heel erg alleen (ze heeft eigenlijk geen vrienden en ze heeft de relatie met haar 2 zussen ook opgblazen. Ze is de studie gaan doen die ze wou doen (haar "levens"studie droom) maar na 1 maand is ze ermee opgehouden.

Ze heeft geen hulp gezocht of geaccepteerd, ze heeft me heel vaak gebeld (huilend) maar nooit opbouwend alleen maar beschuldigend.

En dan...
3 maanden geleden heeft ze zelfmoord gepleegd. Het leven was haar te veel, ze kon niet meer.

Ik ben kapot, nog steeds. Ik huil tijdens dit schrijven, ik geef mezelf de schuld, ook al weet ik diep van binnen dat het niet helemaal mijn schuld is... Toch blijft het aan me knagen, dag en nacht. Wat als, wat als, wat als....

Ik ben zelf niet depressief, ik zie de leuke dingen nog in het leven maar man man, wat is dit moeilijk om een plaats te geven...

Lieve vriendin, ik heb het geprobeerd, echt waar, het ging gewoon niet. Het leven was te hard voor jou, ik hoop dat je de rust hebt gevonden die je zocht. Ondanks alles, ik mis je toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')