Ik weet het. Ik ga er mijn best voor doen. Het broertje zit nog wel hier op school, dus ouders komen we nog wel tegen op het schoolplein. Dat scheelt nog iets.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hopelijk kun je dat volhouden. Ik heb in de praktijk gezien dat dat toch verwatert.
Oh dat zou ook goed kunnen. Ik heb niet zoveel toelichting gekregen/onthouden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je kreeg toch in de zwangerschap juist de hele dktp omdat geïsoleerd kinkhoest niet bestaat? Ik kreeg in ieder geval de uitleg dat ik geen tetanus meer zou hoeven als ik zou vallen oid.
Roodvonkquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier op t dorp ook een aantal met kinkhoest... en roodvonk... ipv vergeten groenten doen wij vergeten ziektes
Die ga ik zo eens opzoeken. Nee, deze keer eens geen prentenboekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:54 schreef FlyingFish het volgende:
Een verhaal uit ‘de eekhoorn legt een ei en andere fabels’? Of een hoofdstuk uit ‘kinderen van de grote beer - groep 3? Of zoek je meer prentenboeken?
Hanna Kraan vind ik leuk schrijven, bijvoorbeeld de boeken over Krik of De Boze Heks.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:50 schreef TolstoiFan het volgende:
Beterschap voor alle zieken!
Ik zoek inspiratie voor een leuk boek/verhaal om voor te lezen in groep 3. Het liefst een grappig boek of een beetje spannend. Er is zoveel keuze, dat ik eigenlijk door het bos het boek niet meer zie
Rijtje wilde ik ook zeggen, ja. En Vos en Haas was ook wel een hit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hanna Kraan vind ik leuk schrijven, bijvoorbeeld de boeken over Krik of De Boze Heks.
Rintje van Sieb Posthuma
Allemaal Onzin van Paul van Loon
Veel plezier! En er is ook een kinderboekentopic, das echt leuk om een keer door te lezen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:50 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik zoek inspiratie voor een leuk boek/verhaal om voor te lezen in groep 3. Het liefst een grappig boek of een beetje spannend. Er is zoveel keuze, dat ik eigenlijk door het bos het boek niet meer zie
Deze vond ik heel grappig.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:50 schreef TolstoiFan het volgende:
Ja, die lijkt me ook erg grappig, maar ik weet niet of ik het in me heb om hem ook op de juiste manier voor te lezenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze vond ik heel grappig.![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)A.2_6.7.ProductImage
Dat soort boeken weiger ik voor te lezen. Ik vind het helemaal niks. Maar ik snap de aantrekkingskracht wel, kunnen ze mooi zelf lezen (hoewel de gehusselde letters voor ons dyslectische kind dan weer niet echt handig zijn).quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:36 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ja, die lijkt me ook erg grappig, maar ik weet niet of ik het in me heb om hem ook op de juiste manier voor te lezen
Ja, dat snap ik. Zeker voor een hele klas.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:36 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ja, die lijkt me ook erg grappig, maar ik weet niet of ik het in me heb om hem ook op de juiste manier voor te lezen
Ja, thuis maakt het niet uit hoe gek je doet, dat is iets makkelijker om die drempel over te gaan dan bij een klas met 27 kidsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Zeker voor een hele klas.
Je moet er een beetje komisch gevoel voor hebben, I guess?
Sowieso een tip voor thuis dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |