Jeetjequote:Op maandag 22 januari 2024 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja Max Verstappen doet mee aan een Nederlandse spelshow.
Ohquote:Op maandag 22 januari 2024 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar het is een oud-zwemster
Heb de eerste aflevering wel gezien, wel vermakelijk
Nee, het is een andere Verstappen. Ik denk dat de zoon van Jos te druk is voor zo'n programma.quote:
Oh typisch. Rijke vader dus die jongen denkt ik ga lekker chillen in Dubaiquote:Op maandag 22 januari 2024 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, het is een andere Verstappen. Ik denk dat de zoon van Jos te druk is voor zo'n programma.
Dit is oprecht een goed plan om te doenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik lees voor mijn eigen amusement nog steeds weleens de slowchat terug van de puntentelling van 2019
Zo mooi, al die woede en verontwaardiging en wanhoopquote:Op maandag 22 januari 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is oprecht een goed plan om te doenHelft van de jury dacht ik echt: nouuuu hij staat 6e laat maar hoor.
Maar ik wil nog niet naar bedquote:
MOTHERFUCKERRRRRRR!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck Luctor, I won't do what he tells me
Slaaap kindjes slaap, onderdruk toch niet die gaap. Strakjes is San Remo weer, dan is er geen tijd voor slaapjes meer. Slaap kindjes slaap, onderdruk toch niet die gaap.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck Luctor, I won't do what he tells me
Nou, doe er wat aan dan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
Een TT zonder hoofdletter maar met interpunctie. Dit zit me niet lekker.
Goed tijdstip wel voor een slaapliedjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 03:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Slaaap kindjes slaap, onderdruk toch niet die gaap. Strakjes is San Remo weer, dan is er geen tijd voor slaapjes meer. Slaap kindjes slaap, onderdruk toch niet die gaap.
Ik kan toch niet zomaar in TT's gaan rommelen? Maar nu je toestemming geeft..quote:
Hier ook een waterig zonnetje nuquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:36 schreef TheVulture het volgende:
De zon schijnt hier, het zal nondeju eens tijd worden
Ik zit thuis op zolder en moet mezelf ook een trap onder m'n hol gevenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook een waterig zonnetje nu![]()
Ik heb geen klap zin om te werken, ik zit een beetje uit het raam te staren hier op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |