Hier doet het zonnetje het heel goedquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:57 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist zag ik zowaar kortstondig een voorzichtige poging van de zon om door te breken
komt meer aanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:57 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist zag ik zowaar kortstondig een voorzichtige poging van de zon om door te breken
Zou hier eigenlijk pas zonnig worden rond een 0f 14.00u.quote:
Augustus had desondanks tussen de 9e en 27e elke dag een max temperatuur die boven de 20 graden lag, waarvan 8 dagen boven de 25 graden. Zonneschijn iets boven normaal (44% tegen normaal 43%).quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het weerbeeld was natuurlijk ronduit herfstig. Relatief weinig zon (voor zomerse begrippen), vaak bewolkt met regen en weinig echte mooi weer dagen. Juni was de zomer
Gemiddeld 22.27 graden overdag in de Bilt. Hier 23.20 graden zelfs.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je laat even achterwege dat dat vooral door de warme nachten komt.
Het voelde zeker meer 'herfstachtig' (je favoriete term wel bijna tochquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het weerbeeld was natuurlijk ronduit herfstig. Relatief weinig zon (voor zomerse begrippen), vaak bewolkt met regen en weinig echte mooi weer dagen. Juni was de zomer
Denk jij in zulke situaties dan ook: dat ga ik eerst even op FOK! melden voordat ik drogere oorden opzoek?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:21 schreef StateOfMind het volgende:
Nu weer grijs en een stevige wind die de miezerregen recht in mijn bakkes blaast
Ik heb in de tijd tot ik drogere oorden bereik niks beters te doenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Denk jij in zulke situaties dan ook: dat ga ik eerst even op FOK! melden voordat ik drogere oorden opzoek?
Volgens mij is @StateOfMind momenteel top poster van dit topic.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Denk jij in zulke situaties dan ook: dat ga ik eerst even op FOK! melden voordat ik drogere oorden opzoek?
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is @:stateofmind momenteel top poster van dit topic.
Hier ook sinds een uur prachtig weer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
De lucht is nu flink open gebroken en flink wat blauwe lucht te zien
Ga jij nou maar in een korte broek naar buiten nu.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gemiddeld 22.27 graden overdag in de Bilt. Hier 23.20 graden zelfs.
Nogmaals, overdrijf niet zo.
Mal jongquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in een korte broek naar buiten nu.
Ah je argumenten zijn op. Top!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in een korte broek naar buiten nu.
Waarmee heb je dat gemaakt? Mijn zonnefilter laat de kleur niet zo mooi door...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:52 schreef Starhopper het volgende:
Het zonnetje hangt er mooi bij![]()
[ afbeelding ]
Ligt ook aan het land. Haha! Ik vind wisselvallig weer in de bergen bijvoorbeeld echt machtig mooi.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het voelde zeker meer 'herfstachtig' (je favoriete term wel bijna toch) dan je mag verwachten. Het was ook natter. Het ging alleen over de temperatuur. En daar was helemaal niks bijzonders aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |