quote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haal hier tien graden af en het is mooi januariweer.
Kom ik hier nou een heuse Launceston Elliott tegen in het wild?quote:
Nul op de meter-genotquote:Op zondag 28 januari 2024 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Afgelopen 5-6 dagen per dag nog maar 0.9 tot 1,3 kuub gas verbruikt, door de relatief hoge dagtemperaturen en de zon
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met dit weer is deze temperatuur helemaal prima. Het is een graad of 10, dus waarom moet het dan nul graden worden.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat strakblauw, nauwelijks wind en rond het vriespunt het ultieme godenweer is.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met dit weer is deze temperatuur helemaal prima. Het is een graad of 10, dus waarom moet het dan nul graden worden.
Omdat zeiken bij sommige mensen de kern van hun bestaan is, de zingeving van het leven.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met dit weer is deze temperatuur helemaal prima. Het is een graad of 10, dus waarom moet het dan nul graden worden.
Vanochtend om 10:00 de voorruit kunnen krabben, dus koud genoeg geweest.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke lente? Dit koude weer noem ik nou niet bepaald lentequote:Op zondag 28 januari 2024 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zie je wel dat de TT gerechtvaardigd was
Als duiven dat doen dan heet het geen "paren" maar "de toekomst van ondergescheten auto's veiligstellen".quote:Op zondag 28 januari 2024 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke lente? Dit koude weer noem ik nou niet bepaald lente
Maar qua weerbeeld dan wel weer![]()
Trouwens over lente gesproken: Ik zag vanmiddag 2 duiven aan het paren hier op de schutting achter ons![]()
Een zwaan? Check dit @de_boswachterquote:Op zondag 28 januari 2024 17:54 schreef StateOfMind het volgende:
Roekoe roekoe roekooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeee
Plastic bos.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:29 schreef Tjacka het volgende:
Was rondje "hardlopen" in het lokale aangelegde bos. Wat een godendag
Niet zo serieus nemen. Als we grijs en regen herfst noemen in de wintermaanden, dan noem ik zon en droog lente.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke lente? Dit koude weer noem ik nou niet bepaald lente
Maar qua weerbeeld dan wel weer![]()
Trouwens over lente gesproken: Ik zag vanmiddag 2 duiven aan het paren hier op de schutting achter ons![]()
Hier bijna windstil op het speeltuintje vandaagquote:Op zondag 28 januari 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
Prima weertje zo met dat zonnetje er bij, jammer alleen van de koude hoerenwind.
En mensen hier in de buurt begonnen alweer hout te zagen.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:42 schreef lily het volgende:
ik hoorde al vogels.
Vorige week lag er nog een pak sneeuw.
En is dat niet goed?quote:Op maandag 29 januari 2024 06:50 schreef Skwish het volgende:
[..]
En mensen hier in de buurt begonnen alweer hout te zagen.
Waar zie je dat staan? T/m het weekend zo goed als droog, hoorquote:Op maandag 29 januari 2024 08:25 schreef StateOfMind het volgende:
Vanaf woensdag staat er weer regelmatig regen ingetekend.
En dat kan kloppen want eigenlijk sinds gisteravond heb ik weer veel meer pijn aan mijn handen
Weerappquote:Op maandag 29 januari 2024 09:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan? T/m het weekend zo goed als droog, hoor
Vanaf het weekend pas neerslag van betekenisquote:
Voor de rest van februari ook, hoop ik. Veel beter in te werken deze temperatuur. Lekker 10 graden met zonquote:Op maandag 29 januari 2024 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Hopelijk blijft regen (en kou) achterwege voor het carnavalsweekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |