quote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haal hier tien graden af en het is mooi januariweer.
Kom ik hier nou een heuse Launceston Elliott tegen in het wild?quote:
Nul op de meter-genotquote:Op zondag 28 januari 2024 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Afgelopen 5-6 dagen per dag nog maar 0.9 tot 1,3 kuub gas verbruikt, door de relatief hoge dagtemperaturen en de zon
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met dit weer is deze temperatuur helemaal prima. Het is een graad of 10, dus waarom moet het dan nul graden worden.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat strakblauw, nauwelijks wind en rond het vriespunt het ultieme godenweer is.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met dit weer is deze temperatuur helemaal prima. Het is een graad of 10, dus waarom moet het dan nul graden worden.
Omdat zeiken bij sommige mensen de kern van hun bestaan is, de zingeving van het leven.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met dit weer is deze temperatuur helemaal prima. Het is een graad of 10, dus waarom moet het dan nul graden worden.
Vanochtend om 10:00 de voorruit kunnen krabben, dus koud genoeg geweest.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke lente? Dit koude weer noem ik nou niet bepaald lentequote:Op zondag 28 januari 2024 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zie je wel dat de TT gerechtvaardigd was
Als duiven dat doen dan heet het geen "paren" maar "de toekomst van ondergescheten auto's veiligstellen".quote:Op zondag 28 januari 2024 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke lente? Dit koude weer noem ik nou niet bepaald lente
Maar qua weerbeeld dan wel weer![]()
Trouwens over lente gesproken: Ik zag vanmiddag 2 duiven aan het paren hier op de schutting achter ons![]()
Een zwaan? Check dit @de_boswachterquote:Op zondag 28 januari 2024 17:54 schreef StateOfMind het volgende:
Roekoe roekoe roekooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |